خواب دوست داشتنی :)

امروز سحر ،خوابِ رضا امیرخانی رو دیدم خیلی با هم حرف زدیم از اینکه همه کارها و حتی 

مصاحبه هاش رو خوندم و از روش نویسندگیش حرف زدم تو خواب خیلی آدم تو دار و خاکیی بود

خیلی از وسایلش رو نشونم داد آخرش گفتم آقا رضا بیا یه عکس سلفی بندازیم گفت من و تو که 

رفیقیم(یعنی باز می تونی منو ببینی )

گفتم : من از بچگی آرزوم بوده با شما عکس بگیرم (با لحن فامیل دور) میخوام بذارم تو اینستاگرام

 زیرش بنویسم من و رضا امیرخانی همین الان یهویی :دی 

۲۱:۰۱
مــــــــ. یــ.مــ
۳۰ دی ۹۴ , ۲۱:۰۴
:/
در خواب بیند پنبه دانه

پاسخ :

یعنی دست شما درد نکنه نه دست شما درد نکنه نه دست شما درد نکنه (با لحن کنگر زهتاب بخوانید) 

هعی لوله گاز... تشبیه به شتر نشده بودیم که شدیم :/ 
gandom baanoo
۳۰ دی ۹۴ , ۲۱:۰۷
حالا این رضا امیر خانی کی هست؟!؟!!!!!!!
:))))))))

پاسخ :

بزرگترین داستان نویس معاصر و بلکه تاریخ ایران :) 

والا...
gandom baanoo
۳۰ دی ۹۴ , ۲۱:۱۳
خخخخخخخخ
همین که من نمیشناسمش او را بس :))))))

پاسخ :

:|:|:|
محمد حسین
۳۰ دی ۹۴ , ۲۱:۳۶
یارب

یعنی نظر دوست عزیزی که اول نظر داده دیگه جایی برای صحبت باقی نمیزاره :دی :دی

خدایی محمد جان به من اینطور می گفتن سر به بیابون می گذاشتم ...:دی

مام بگیم دیگه پس ..خواب زن چپه :دی :دی

پاسخ :

یاهو 

ای بابا ای بابا ای بابا 

آقا اصن من جیگرم جیگرم جیگرم خیالتون راحت شد :دی 

من دیگه پوستم کلفت شده عین خیالم نیست :|

والا... 
خانم الف
۳۰ دی ۹۴ , ۲۱:۴۵
مردم خواب میبینن مام خواب میبینیم :/
چند وقت پیش خواب دیدم داعش اومده شهرمون :|

پاسخ :

اتفاقا منم پارسال خواب دیدم مخفیانه رفتم تو داعشی ها :))))
رواق
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۶
سلام.
خوش به حالتون، چه خوابهای فرهنگینی (واژه ای که همین الان ابداع کردم ) میبینین! سلام میرسوندین خدمتشون، میگفتین پس کتاب جدیدشون کی چاپ میشه؟

پاسخ :

سلام بر شما 

یادم نبود بپرسم احتمال زیاد نمایشگاه کتاب 95 منتشر میشه :) 

آدرس نذاشتید چرا ؟!
بیست و دو
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۳:۳۹
برم " من او" ش رو بخونم اینطور نمیشه!

پاسخ :

اگه نخونده از دنیا برید توصیه می کنم تو اعلامیه تون وصیت می کنید بدید بنویسن ناکام البته 
زبون شیطون لال خدا عمر طولانی عنایت کنه :دی 
. zizigolu
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۳:۵۵
سرچ کردم...دیدمش
رمان نویسه؟

پاسخ :

یعنی ندیده بودیش ؟ 
هیچی ازش نخونده بودی تا حالا ؟!
امید می نویسد
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۸:۴۲
متاسفانه منم نمیشناسمش
اما خواب شیرین همیشه ادم را شاداب میکنه تا مدتی

پاسخ :

خب الان بشناس نوشته های امیرخانی عاشق پروره لامصب:دی
من :)
۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۱
:)) :)) :))

پاسخ :

ها ؟ ؟ ؟ 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۱۹
:-))))))))))

من که‌شترش رو نگفتم که:)))))
ولی بازم اگه بهتون برخورد عذر میخوام:)))
اصلا برای جبران هماهنگ میکنم رضا امیرخانی یه شب بیاد دنبالتون‌با هم برید دور دور
:دی
الکی مثلا من شخصیت کله گنده ای هستم:)))

پاسخ :

العاقل یکفی بالاشاره 

اگه شترش رو می گفتین بهتر بود لاقل ضرب المثل رو کامل گفته بودید:دی 

والا... 

شما اگه شعر سپید رو حرفه ای دنبال کنید
 یه آدم کله گند در شعر سپید میشید :)))
yasna sadat
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۲
خوب تعبیرش اینه که اصلا اصلا به هیچ وجه نمیبینیدش :/
خوابتون چپه:)

پاسخ :

شما تعبیر بلد نیستین (آیکون زبان درازی) :دی 

والا... 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۵:۲۱
:))))
واااو خیلی ممنون‌بابت تشویق :)))
:|
و بازم‌معذرت :)))

پاسخ :

خواهش می کنم :))) 

+دیگه تکرار نشه :دی 

والا... 
عاشق بارون ...
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۶:۳۱
یه عکس یادگاری که خودتم نداری!
من ولی حواسم نبود تو خواب عکس بندازم. :( :||||

پاسخ :

خب آدم باید زرنگ باشه دیگه :)))
چشم به راهم ...
۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۶:۴۶
انقدر که با فکر و خیال ایشان سر می کنید :/

پاسخ :

اتفاقا چند وقت بود بهش فکر نکرده بودم !!!
.............
۰۲ بهمن ۹۴ , ۰۹:۳۷
عاشق پرورو خوب اومدی....
واقعا...مخصوصا من اوش
اونم عشق های موندگار...نه ازین امروز عاشق فردا فارغ
---
هرچند اون "علی" من او حرص خیلی ها دراورده بود...والا

پاسخ :

علی حرص منم درآورد...!!! 
سرباز جامانده
۰۷ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۹
خخخخ منم دیشب خواب هتل ترانسیلوانیا رو ب همراه دوسه تا خواب دیگ قاطی پاتی میدیدم.تازه داستان فیلمم انگار تخیل خوابم عوض کرده بود.
من فقط قیدارشو خوندم.ولی خیلی قشنگ بود
من او چند صفحس؟!

پاسخ :

حدود 500 صفحه ای هست :) 

+ مثل خواب های من که هرکدومشون یه فیلم سینمایی هستن :دی 
ادریس میرویسی
۲۵ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۹
:) پستای با این برچسب رو خوندم.
منم یه زمانی بیش از حد دوستش داشتم، در همین حد که مصاحبه هاش رو می خوندم و اصلا همین الان هم اگه جایی نوشته ای یا صحبتی ازش باشه گوشام تیز می شه! مثلا همون قسمت خندوانه رو دانلود کردم و با دقت نگاش کردم.
چند سال پیش برنامه ی پارک ملت شهیدی فرد هم اومده بود، اون رو هم چند سال پیش به هزار زحمت پیداش کردم و دانلودش کردم، اگه تو هم دوست داشته باشی شاید بتونیم با هم برات پیداش کنیم.
راستی، همه ی کتابهاش رو هم خونده ام. ;)

پاسخ :

شما کارت درسته برادر :) 

منم یه زمانی بیش از حد دوستش داشتم،
******
یعنی الان مثل سابق دوستش نداری؟!

من علاوه بر خوندن همشون رو دارم :)) 

ممنون بایت این کامنت از آشنایی باهات مفیوض شدم :*
ادریس میرویسی
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۶:۵۶
مثل سابق نه، بالاخره زمان می گذره، آدم با دیگران آشنا می شه و ...

مخلصیم.

پاسخ :

ما مخلص تریم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan