مار مَلوک

رفتم تو حیاط خونه پدربزرگم (خونه اش قدیمی کلنگیه) یهو همزمان سه تا مارمولک دیدم :) منم که عشق 

مارمولک،رفتم بزرگترینشون که لاقل 10-12 سانت قد رعناش بود رو بگیرم تا یکم با هم اختلاط کنیم که

تا منو دید، نامرد پرید رفت تو شکاف بین آجرا قایم شد ، منم به ناچار اون مارمولک کوچیکه که دوبند انگشت

بیشتر قد نداشت رو گرفتم اونم با کله :دی یکم شکمشو قلقلک دادم ، قلقلکش اومد ول خورد تو دستم 

هول کردم افتاد زمین ، دلم براش سوخت گفتم گناه داره بیشتر از این اذیتش کنم ولش کردم بره خونشون 

پیش ننه باباش ، امیدوارم حالش خوب باشه و خاطره ی خوبی از من برا خانواده اش تعریف کنه . 


*: دوران خدمت اجباری یه همخدمتی داشتیم بچه دهات بود ، به مارمولک میگفت مارمَلوک :)))

۲۱:۱۳
ویار تکلم
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۵
یه دوستی داشتم که یه مارمولک رو به عنوان رفیقش انتخاب کرده بود و هر شب باهاش کلی درد دل میکرد :)
یه روز مارمولک به خاطر سمپاشی خونه مرد دوستم تا چند روز براش گریه میکرد :))

پاسخ :

عخخییییییییییییییییییی :(( 
مارمولکشو چطور پیدا می کرد باهاش درد دل کنه ؟!
عاشق بارون ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۷
با مارمولک بیچاره چیکار دارید آخه! تا شما رو میبینن فرار میکنن! :)))

پاسخ :

من بهشون عشق می ورزم :))
صخره .
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۱
نیازار مارمولکی را که دانه کش است بچه

پاسخ :

داه کش نیست غذاش حشرات ، تازه در گوشم گفت غذای مورد علاقه اش هم عقربه :)))
بق بقو
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۳
:|
مارمولک میگیرید دستتون -_-

پاسخ :

سیگار که نگرفتم دستم مارمولکه :)))

والا...
بهار پاتریکیان D:
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۶
ما تو حیاط مدرسه در سایزهای مختلف داریم :)))
تازه خفاش و انواع پشره مشره هم یافت میشه :)))
همیشه دوست داشتم یدونه اش رو رنگ کنم بندازم رو آسفالت که گم نشه :دی
ولی خب الان دیگه عادی شده :|

پاسخ :

مثل بگیری مارمولکو صورتی کنی :)))) 

بیچاره مارمولک ها ((: 
خانم جیم
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۲
من مارمولکا رو دوست دارم چون بنظرم ورژن کوچیک شده ی تمساحن ^__^

پاسخ :

آره اجداد تمساح ها مارمولک بودن :))) 
فاطمه ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۳
واقعا که حالم بهم خورد :|

پاسخ :

چرا :| 
مهتاب
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۴
ههه
بیچاره مارمولکا از دست شما
عشق که یک طرفه نمیشه اونم باید عاشق شما باشه یا نه زوری که نیس :))
خدارو شکر من فقط یه بار مارمولک دیدم تو عمرم از شون میترسم خخ

پاسخ :

مهم تفاهم اونم کم کم علاقه مند میشه :))) 

دل به دل راه داره مارمولک ها هم از شما می ترسن (: 

والا... 
مهندس مکانیک خودرو
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۵
مارمولکاخیلی نازن.....

پاسخ :

آفرین به سلیقه ات مهندس :)) 
مهتاب
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۳
اونا هم از شما میترسن میرن قایم میشن :)))
والا ..

پاسخ :

خخخخخخخخخخ :دی
gandom baanoo
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۶
مارمولک آخه!!!!!! اه :s
زمان دانشجویی مارمولک داشتیم از کف دست بزرگتر !!! بهشون سمندر میگن؟!!! خیلی بد بود واقعا :/

پاسخ :

خیلی هم دلتون بخواد - __ - 

والا... 
هلما ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۵
اییییی .. چ دل و جرئتی دارین شما ...
امشب مارملوکا تو شب نشینیشون از شما حرف میزنن . میگن عجب پسر شیطون و شوخی بود .. بچه مارملوکه میگه: رفیق شدیم ، ی قلقکی میداد ندیدید آخر شیطنته :))

پاسخ :

خوبه اگه اینا رو بگن :) نره ازم بد بگه باهام دشمن بشن :/ 
قهرمان **
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۲
:/

پاسخ :

(:
. زیزیگلو
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۶
میکشم ولی نمیگیرم.

پاسخ :

قاتل:|
Upset Bahar:(
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۲
من دوس دارم له شون کنم بعد وول خوردنشونو نیگا کنم:))

پاسخ :

ای جنایتکار :///
آقاگل ‌‌‌‌
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۰
ما میگیم مارمالوشک! بهشون.
کرمونیا بهش میگفتن کرپو :)

پاسخ :

مارمولوشک شبیه لواشک شد یکم نه :))) 
سعید
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۱
:|

پاسخ :

:)
ɐɹɐɓol •_•
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۲
ماشالا -__-
منم یه مار دارم ^_^

پاسخ :

مار پلاستیکی یا واقعی :)))
هانیه شالباف
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۵
:| ...

پاسخ :

وات ؟! 
اَسی ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۳
آخه مارمولک؟؟!! :||
اگه میگفت"مارملوک" پس چرا عنوان"مارملولک"هست؟!

پاسخ :

مارمولک به این نازی مگه چشه ؟! :|

+اصلاح شد.
פـریـر ...
۱۹ مهر ۹۵ , ۰۰:۱۸
یا امام رضای غریـــــــــــــــــــــب :|||||||||||||| مارمولک :|||||||| قلقلک :///////// خدایا خودت ظهور کن T_T من از دومتری مارمولک می بینم به خاطر حالت بدنش تنم مور مور میشه :| اتفاقا امروز صبح تو کلاس زیر پام یه بچه مارمولک بود که با حیغ و داد بچه ها و بالای میز و صندلی پریدنشون طفلکی هول کرده بود نمی دونست از کدوم طرف در بره :)))

پاسخ :

عخیییییییی:/

می گرفتین نازش میکردین طفلی رو :)))
. زیزیگلو
۱۹ مهر ۹۵ , ۰۰:۴۲
فقط اکشن

پاسخ :

:| :/
Lady cyan ※※
۱۹ مهر ۹۵ , ۰۶:۴۳
یه دوستی دارم اسمش فاطمه اس, اتفاقا وبلاگ نویس هم هست زیاد نمینویسه تازه شروع کرده, عاشق مامولکه, اگه هر ان یهو بگی وای مارمولک جهش میزنه مارمولکه رو میگیره دستش خوشش میاد؛)
یه عالمه هم مارمولک خشک شده و مرده جمع کرده:-\
همین دیروز هم سر کلاس زبان قسمت معرفی نامه برداشت گفت ilove lizard :-\
به عنوان عشق:-\
دیگه صحبتی نیست امید است که عمق فاجعه رو درک کرده باشی:-\

پاسخ :

:)))))))))

چقدر آدم جالبی می تونه باشه ایشون :دی 

فقط گناه داره مارمولک ها رو خشک کنی بیچاره مارمولک ها  :// 
ɐɹɐɓol •_•
۱۹ مهر ۹۵ , ۰۶:۵۱
واقعی :/

پاسخ :

واقعیه واقعی:)
ملت- حب
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۲
نه تنها من و خواهرم ازش میترسیم
شانسم نداریم دومادمونم ازش میترسه:]

پاسخ :

مردی که از مارمولک بترسه رو نباید بهش زن داد اصن :))) 

والا... 
פـریـر ...
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۰
ایشششش :| خدا همه مارمولکا رو ذلیل کنه! کجاشون طفلیه آخه :///

پاسخ :

گناه دارن چیکارشون دارید آخه :/
mali chek
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۳
وییییی مارمولک چندشو - __-

پاسخ :

:///
mali chek
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۳
وییییی مارمولک چندشو - __-

پاسخ :

:///
mali chek
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۴
وییییی مارمولک چندشو - __-

پاسخ :

اکو داره کامنتتون :)))
miss fatemeh
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۰
من کلا با موجودات ریز میونه ی خوبی ندارم :///
مارمولک که جای خود داره 0__0

پاسخ :

یعنی اگه مارمولکه درشت باشه اندازه یه گربه باشه مشکلی نداری باهاش ((((: 
ویار تکلم
۱۹ مهر ۹۵ , ۱۷:۳۲
محل زندگیش گوشه اتاقش بوده. در ضمن گاهی هم مینداخته توی قوطی :)

پاسخ :

بیچاره رو حبس انفرادی می کرده :///
رقَـیـه ..
۱۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۹
نظر من توسط مارمولک خورده شده؟ شاید اصلن نیومده!راستی عکس پروفایل عکس خودتونه؟

پاسخ :

مارمولک های من نظرخور نیستن نظری نیومده که تایید نکره باشم - __ - 

عکس یکی از شهدای حزب الله ست . 
ɐɹɐɓol •_•
۱۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۹
شک دارین عکس بفرستم D:

پاسخ :

شک که ندارم ولی بدم نمیاد باهاش آشنا بشم اسمش چیه !؟ :))
ɐɹɐɓol •_•
۱۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۷
طُغرُل :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخ

عجب اسم با مسمایی :))))

عکسشم بدید ببینم (: 
miss fatemeh
۱۹ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۵
چی بگم؟؟ 0_____0

پاسخ :

بگو نه مشگلی ندارم :دی 
miss fatemeh
۲۰ مهر ۹۵ , ۰۰:۱۰
چرا دروغ؟؟؟ =|
مشکل دارم =||||

پاسخ :

:))))
miss fatemeh
۲۰ مهر ۹۵ , ۱۰:۴۴
سلام
داستان نوشتم ^^
دوست داشتید بیاید بخونید :)

پاسخ :

سلام 

چشم سر میزنم :)
פـریـر ...
۲۰ مهر ۹۵ , ۱۲:۴۲
اصلنم گناه ندارن! من تابستون از دست مارمولکا خواب ندارم! :| یه صبح پاشدم رو صورتم مارمولک بود و سرش بالا چشمم! ببینم می تونین همچین صحنه ای رو تصور کنین؟ که چشم باز کنین سر مارمولک نزدیک قرنیه تون باشه :||||||||

پاسخ :

عجب منظره دیدنی بوده پس (:

تو چشم هم با فاصله چند میلی متری زل زده بودین :))))) 

اون مارمولک به شما علاقه شدید داشته میخواسته از نزدیک از وجود شما مفیوض بشه :))) 

والا...
زینب خاتون
۲۰ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۲
@mali chek :))))

پاسخ :

از اکوی کامنتشون خوشتون اومد یا گزینه دوم؟! :)) 
زینب خاتون
۲۰ مهر ۹۵ , ۲۳:۵۳
عشق مارمولک؟! :|

پاسخ :

مگه چیه ؟!
yasna sadat
۲۱ مهر ۹۵ , ۰۱:۲۶
:|
نههه
مث عفریت میمونه قیااافش!!یه لبخند خبیثی هم داره انگار!!!
تا حالا عفریت ندیدم.ولی خب به هر حال...
:|

پاسخ :

عفریته :||| 

مارمولک با این چشمای نازش http://seemorgh.com/images/iContent/1388-7/L00926034828.jpg

کجا شبیه عفریت هاست :/ 
زینب خاتون
۲۱ مهر ۹۵ , ۱۹:۰۷
اکوی کامنتش :)))

پاسخ :

((: 
פـریـر ...
۲۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۹
مارمولک بی حیایی بوده! خیلیم راضی ام که بعد از دوساعت نرفتن تو اتاق بابا اونو به اشد مجازات رسوند و از وسط نصفش کرد :| البته سحنه ی دلخراشی بود ولی خب چه کنیم دیگه! مرگ حقه :/

پاسخ :

بیچاره مارمولکه ://////

چه پدر خشنی :|||
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
۲۲ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۲
مارمولکا خیلی گوگولین:))))

مارملوکا:)))

پاسخ :

آفرین بر تو سلیقه ات :))))
פـریـر ...
۲۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۲
خشن :| وا! پس باید چیکار می کرد؟ ناز و نوازش؟ :/ اگه مینداختش بیرون تا شب دوباره میومد تو اتاق خو :) بهتر راه همون کشتنش بود :))

پاسخ :

می تونست بندازش تو کوچه :/ 
פـریـر ...
۲۴ مهر ۹۵ , ۱۵:۰۲
این همه راه بره تا کوچه :/ خب کاری ندره اون مارمولکه دوباره می تونست بیاد خونمون :|

پاسخ :

دو قدم بیش نیست این همه راه :/ 
פـریـر ...
۲۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۳
دو قدم بیشتره والا :)))
الا ای حال مارمولکی که حد و حدودشو نمی دونه و میاد رو صورت یه آدمیزاد باس فکر جزاش هم باشه :)) والا :| تازه من هنوز اونایی که از لوله بخاری میومدن تو بخاری و بعد اتاق رو نگفتم :/

پاسخ :

بیچاره ها بی خانمان بودن ://
دچــ ــــار
۲۹ مهر ۹۵ , ۱۳:۵۳
وقتی با مارمولک حرف میزنی دهنتو ببند
چون دندوناتو میشمره !
قدیمیا میگن :)

پاسخ :

:))))
میم کاف
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۵۴
ج پست حال بهم زنی

اه
اه

اخه چرا؟
نمیترسین؟
حالا ترس بدرک چندشتون نمیشه

پاسخ :

بد سلیقه -__- 

اگه می ترسیدم دست نمیگرفتم که :) 

والا... 
میم کاف
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۱:۱۴
من باشم نمیتونم تا چند وقت از دستام استفاده کنم

ینی ولقعا بعدش چجور غذا میخوردین
خخخخخخ

بدسلیقه م خودتونین0_0

پاسخ :

خخخخخخخخ

ینی ولقعا بعدش چجور غذا میخوردین

جواب : به سادگی :)))) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan