عشق دختر سنی به پسر شیعه

دانشگاهم تو شهری بود که مردمش اهل سنت بودن و منم یه بچه شیعه با خانواده ای مذهبی و...

یه بار داشتم با مادرم حرف میزدم که ازش پرسیدم اگه عاشق یه دختر سنی بشم چکار می کنی ؟ 

به خاطر یه سری مسائل نمیگم چه جوابی داد ولی حاشیه ای که سوال به وجود آورد رو میگم : 

گیر داده بود که طرف کی هست؟ زود بگو کیه ؟! :)) راستشو بگو :|

هر چی میگفتم مامان بخدا خبری نیست باور نمی کرد :))) اگه یکم دیگه ادامه میداد به سوال 

پرسیدن چه بسا خودمم کم کم باورم میشد:دی . این ها رو گفتم که یه کتاب بهتون معرفی کنم 

یه کتاب که موقعی که مثل شما جوون بودم خوندم و کلی مفیوض شدم ،کتاب در ژانر دفاع مقدسِ

 ولی برجسته ترین قسمت کتاب ماجرای عشق یه دختر سنی کُرد به یه پسرشیعه اس !!! 

روایت صمیمی این داستان عاشقانه و ماجراجویانه به قدری جذاب هست که تا تموم کردن کتاب

 دوست ندارید کتاب رو زمین بذارید...! 

اسم و رسم و عکس کتاب رو در پست بعدی (پست معرفی کتاب ) معرفی می کنم تا یه کم

 تو کَفِش بمونید :دی 

والا... 

۰۰:۰۹
بیست و دو
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۳:۲۹
اتفاقا من یه مستند میدیدم درباره ازدواج شیعه و سنی بود خیلی از ایرانی هارو باهاشون مصاحبه میکرد ...همشون راضی...میگفتن شاید مشکلاتی توو زندگی داشته باشیم اما مشکلاتمون ربطی به عقایدمون و مذهبمون نداره مثل باقی زنذگی ها...قشنگ یه زنذگی های عادی...بچه داشتن همشون و خب همه چیز عادی
به نظر من این به دو طرف بستگی داره که چقدر متعصب باشن...یعنی اگر کسی یک شیعه ی خیلی متعصب به مذهب باشه با کسی که خیلی متعصب به مذهب سنی خودش خب اینا بهتره ازدواج نکنن چون دائم میخوان همو‌قانع کنن که مذهب اونا بهتره ...اما اگر هر دو طرف عادی باشن میشه.
در کل نمیدونم اما من خودم کمی برام سخته پذیرش ازدواج دو فرد با دو مذهب!

پاسخ :

از نظر شرعی هم مشکل داره...:دی 

دوستانی که اینو میخونن به نظر مرجعشون مراجعه کنن:) 
Lady cyan ※※
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۳:۳۳
اوووم من خیلی خوشم نمیاد از اینجوری ازدواجی چون اصولا یه چیزایی هست که باعث بحث بشه مخصوصا اگه هر دو شخص پایبند اصیل دین باشن...
حالا اخرش به هم میرسن یانه؟:دی

پاسخ :

اگه تعریفش کنم مزه اش میره :))
آبان دخت ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۳:۳۸
الان ما در کف مانده ایم هااا :)))

پاسخ :

این کف ها رو حفظ کنید تا موقعی که کتاب رو معرفی می کنم :دی 
آبان دخت ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۳:۵۵
باجه باجه :)))

پاسخ :

:ll
ماهی گلی
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۲
بابابزرگ مگه شما چن سالتونه که موقع جوونیاتون خوندین:))
مادرتون حق داشتن.اساسا من جاشون بودم یه مدتم تعقیبتون میکردم:دی

پاسخ :

دخترم آدم سن بابابزرگها رو نمی پرسه چون ممکن احساس پیری بهشون دست بده :)
بعیدم نیست یه مدت تعقیب کرده باشه :/ 
عاشق بارون ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۴
شما ابن مشغله نادر ابراهیمی رو خوندید؟

پاسخ :

ابن مشغله یا این مشغله؟!
هلما ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۵
حالا دختر خانوم کی بودن ؟؟؟ :))))

یعنی الان آدمای "پیری" مث شما کتاب نمیخونن و مفیوض نمیشن ؟؟ یا ژانر و گستره انتخاب کتاب واسه افراد پیر فرق میکنه ؟

پاسخ :

هر وقت پیداش شد میام معرفیش می کنم :)))

ما پیر مردا دیگه حوصله خوندن کتاب نداریم...:/
yasna sadat
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۵۰
حالا کی بود دختر سنی عه؟؟؟:)))

پاسخ :

دختر باباش :دی 
ghazaleh ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۶:۲۹
میتونه جالب باشه خوبه معرفی کنید بخونیم تا وقت هست ^_^

پاسخ :

پست بعدی حتما:))
سعید
۱۵ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۷
لا بأس.
ما نیز مصلب بعدی را تحریم نموده و بدین سان جبران مینماییم(جبران تو کف موندن)
والا...

پاسخ :

 این به اون در:))
+ دویو نو وات داز دایورت مین؟! (((:
♫ شباهنگ
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۲۲
شما مشکوکید!

پاسخ :

مشکوک به چی ؟؟
مهتاب
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۴۱
الان ما همچین تو کف موندیم که کف میکنیم مث کفای صابون :))
چه کف تو کفی شد ://
پس زودتر بگین تا وب رو کف ور نداشته

پاسخ :

:))))))))
 
همه عینهو دلستر کف کردن :دی 

به زودی اعلام می کنیم (:
هانیه شالباف
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۰
بی زحمت هرچه زودتر از کف خارج‌مان کنید :)))

پاسخ :

:))))) 

به زودی کف بر خواهید شد:دی 
bahar ...
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۲
((: میخوانیم

پاسخ :

آفریییین :)
علی یاد
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۷
شوخی :)))
تا حالا بحثم کردین باهاشون

پاسخ :

پ نه پ جدی ((:
با کیا  بحث کنم؟! 
آقای سوژه خوار
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۹
کتابه رو هم میخونیم
حالا کی هست؟؟
عروسیتون مارو هم دعوت می کنین ؟ :دی

پاسخ :

دختره باباشه :)
عروسی نمیگیریم میریم ماه عسل :))
ساکن طبقه 40
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۷
الآن یکی بیاد منو از کف دربیاره

پاسخ :

بی زحمت یکی از دوستان ایشونو کف بر کنه :))))
gandom baanoo
۱۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۰۴
چرا باید از نظر شرع ایراد داشته باشه ؟؟؟؟؟
هر دو مسلمونن دیگه!!!!!

پاسخ :

واسه همین گفتم به نظر مرجع مراجعه کنید دیگه:))
shina ...
۱۶ شهریور ۹۵ , ۰۹:۱۷
هههههه چرا اذیتمون میکنید هان هان!!!! میزاشتید دیگه إ إ

پاسخ :

اذیت ؟!  
این که اذیت نیست این اسمش تبلیغاته (همون جو گیر کردن)
والا... :)))
مستر نیمــا
۱۶ شهریور ۹۵ , ۰۹:۴۲
حالا که مادرت نیست. بیا و با ما روراست باش
من که میدونم ازش خوشت اومده بود:)))

پاسخ :

باشه فقط به خودت میگم به شرطی که دهنت قرص باشه 
گوشتو بیار جلو در گوشت بگم...:))
مهتاب
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۱:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از اونجایی که ما یادمون میاد *** ******* *** *** تو دانشگاه (اشاره به وب قبلی)نکنه اوشون بودن ؟:)))

پاسخ :

تکذیب می کنم :)) 
اون داستان واقعی نبود :دی 

والا... 
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۲:۰۴
اسم کتاب رو بگم نقشه هات نقش برآب بشه محمد حسین؟ خخخخ
میگم حالا دختره هم کلاسیت بود؟ من پرسیدم گفتن اگه همکلاسیت باشه اشکال ندار. ولی اگه از یک رشته دیگه باشه خوب نیست!

پاسخ :

زرشک می دونی چیه :)))) 

زدی تو فرت دادا :دی 

اینقدر بگید کی بود تا خودمم باورم بشه کسی بوده (((: 
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۲:۰۷
هرطوری حساب میکنم اینی که من تو ذهنم دارم پسره عاشق دختر شیعه بود!
پس ممکنه من اشتباه کنم و منظور تو رویای نیم شب نباشه؟ که نویسنده ش مظفر سالاریه؟
:)

پاسخ :

نه اون نیست هرچند اون کتاب هم کتاب قشنگیه و توصیه میکنم بخونیدش :)) 
قهرمان **
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۲:۳۳
ای بابا ،این طفلک ممد حسین به چعه زبونی بگه من زن میخوام :دی
طفلک روش نمیشه مستقیم بگه من زن میخوام غیر مستقیم میگه دیگه شماها از پستاش
بفهمید که زن میخواد براش آستین بالا بزنید :دی
والا

پاسخ :

باز تو به جای اسمارتیز قرص های رنگی خوردی ؟! :))) 
Lady cyan ※※
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۳:۳۷
عععع پسته رو هم که گذاشتی به نظر کتاب خوبی میاد از جلدش معلومه:دی

پاسخ :

از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن خو دتون بخونید و مفیوض بشید :دی 

والا... 
مهتاب
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۸
اگه تکذیبه چرا پاکش میکند نظرو
اشکال نداره ما باورمون شد که اون نیس ولی هس خخخ
والا

پاسخ :

ممکنه سوتفاهم پیش بیاره برای دوستان :دی
♫ شباهنگ
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۵:۱۵
مشکوک به ویروسی به نام عشق

پاسخ :

عشق که ویروس نیست میکروبه ((: 
عاشق بارون ...
۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۰
http://novler.com/Content/NovelImages/n18159.jpg
نخوندید پس! :))

پاسخ :

:||| 

چرا؟؟

یه تحقیقکی در موردش کردم :))
عاشق بارون ...
۱۷ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۶
فازش چیه این آهنگ پست جدیدتون؟ D:

چی چرا آیا؟! :|
من نخونده بودم واسه مسابقه خندوانه میخواستم بگیرم گفتم ببینم خوندید شما یا نه! :)

پاسخ :

فاز نوله :دی 

عه برا مسابقه گفتین ؟! :))
موضوعش کارهایی که نادر ابراهیمی تو مدت عمرش کرده دو جلد هم هست 
جلد اولش ابن مشغله اس و جلد دومش ابوالامشاغل :) 
بی همتا
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۸:۱۸
به این پستت که رسیدم...باید ی چیزایی بگم باورت بشه
من کوردم و دوتا زن عمو دارم هردوشون شیعه هستن...
دومیه که عروس جدیده بعد5سال انتضارو عشق عاشقی به عموم رسید
اولیه 15ساله که ازدواج کرده و ثمره ی ازدواجشون 3تا بچه است
و با وجود اینکه خانواده ی پدربزرگم خیلی مذهبی اند اما پدربزرگ من هیچ مخالفتی نداشت عروس شیعه داشته باشه
الانم به خوبی و خوشی عروساش زندگی میکنن......
میدونی من به شخصه هیچ اعتقادی به افراط بودن این دو مذهب ندارم
و اینکه مهمه "انسانیت"
کسی که "انسان" باشه دخالتی در مذهب نمیکنه
چه بسا تو زمان پیامبر اصلا مذهبی وجود نداشت
مذهب به وجود امد تا اختلافات به وجود بیاد
و اینکه خود خدا میفرماید با این اختلاف هاست که مومنانمو امتحان میکنم
حالا بماند...
همین ی ماه پیش هم دختر خاله ام با ی پسر اصفهانی مزدوج شد
البته اونام عاشق بودن
و عشق نه مرز میشناسه و نه مذهب

پاسخ :

واقعا عشق هیچ حد و مرزی نمیشناسه... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan