بازی وبلاگی

دوست داشتم یه بازی وبلاگی باشه که هرکس یه وبلاگ که به نظرش قلمش یا شخصیت بلاگرش عجیب غریبه معرفی کنه تا بقیه هم باش آشنا بشن، هر وقت همچین چیزی راه افتاد منو هم خبر کنید :دی  


پ.ن: عجیب غریب به معنای داغون و خز و... نیست یعنی یه جورایی کنجکاو کننده سوال برانگیز

۱۹:۴۵
علیـ‌ تَرین
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۴۶
اسکار لوس ترین پست سال [از دید علیـ ترین] تعلق میگیره به همین پست بالایی! :دی
خب خودت راه بنداز دیگه ای بابا...! :|

پاسخ :

عموجون تو اول بگو کلاس چندمی که اینقدر قشنگ کامنت میذاری :))

والا... 
آقاگل ‌‌
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۴۸
وبلاگ آقاگل!
هم عجیبه هم غریبه هم سوال برانگیزه هم کنجکاو!
:دی

پاسخ :

گل آقا تو اصلا عجیب نیستی خیلی آدم جالبی هستی :دی
علیـ‌ تَرین
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۵۱
الان علنا فوش خوردم یا چی؟! :|

پاسخ :

نه بابا تعریف کردم ازت 
گفتم خیلی قشنگ کامنت میدی :))
گم نام
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۵۲
خب از الان مشخصه که اگه همچین مسابقه ای برگزار بشه وبلاگ من اول میشه
من از همین تریبون اول شدنم رو به آقامون بقایی تبریک میگم:دی.

پاسخ :

توام آدم عجیبی نیستی اصن خیلی رو بازی می کنی اتفافا :دی 

الان من به بقایی فحش بدم بیشتر ناراحت میشی یا خودت ؟! (آیکون متفکر) ((: 

والا... 
منطقاً بهار هستم D:
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۵۳
وبلاگ من آقاااا :))

پاسخ :

اعتراف می کنم که تو یکی از سه تا گزینه ی عجایبی هستی که مد نظرم بود :)) 
علیـ‌ تَرین
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۵۳
مرسی -_-

پاسخ :

جووون :)
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ اسفند ۹۵ , ۱۹:۵۵
خب من الان یه وبلاگ بهت معرفی می کنم
اینو بخون حتما
عالیه
http://chorion.blogsky.com/

پاسخ :

آهنگ وبلاگش قشنگ بود 
خوشم اومد:)
منطقاً بهار هستم D:
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۰
عِ ؟! :))
چاکرناکیم آقا :))

پاسخ :

تشکر نداره 
جای تو بودم در خودم یکم می اندیشیم ((: 

والا... 
منطقاً بهار هستم D:
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۲
به چی بیندیشم ؟!

پاسخ :

به افق و زیبایی  هاش :))) 
منطقاً بهار هستم D:
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۴
صحیح :|

پاسخ :

بعله:)
פـریـر ...
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۰۷
بعد اسکار آروم ترین وبلاگ با ملایم ترین نویسنده ی سال رو هم بدین به من! با تچکر :دی

پاسخ :

خخخخخخ
ملو ترین بلاگر هنرمند هم جایزه شو میدیم به شما اسکار چیه جایزه خرمالوی طلایی (از خودم دراوردم) میدیم به شما:)
פـریـر ...
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۱۴
خرمای طلایی هم چیز خوبیه! قبوله ^_^ با تچکر :)))

پاسخ :

خواهش می کنم:)
گم نام
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۱۷
آره من واقعا آدم صاف و ساده و پاکی هستم
همین چیزاست که منو خاص کرده
تو هم بخوای میتونی مثل من خاص بشی
سخته ولی شدنیه
حالا تو تلاشتو بکن شاید شد:دی.

پاسخ :

باشه بهش میگم حتما :))) 

سوالمو هم جواب ندادی :دی 
گم نام
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۳۱
جوابت اینه که به بچه ها سپردم سرتو زیر آب کنن تا درس عبرتی باشه برای دیگر فحاشان

پاسخ :

خخخخ
خیلی بانمکی:))
💖 miss fatemeh 💖
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۳۵
الان از نظر شما من چیم؟! :|
[رکیک نباشه لدفا!]

پاسخ :

تو منو یاد برادرزادم میندازی عموجون :)
Pary darya
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۹
یه چیزیم به ما بدین[:

پاسخ :

تنبل ترین بلاگر  بلاگ چطوره ؟! (((: 
(شوخی می کنم)
بق بقو
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۵۱
خب خودتون یکم مثال میزدید وبلاگ عجیب بعدش ما هم میگفتیم
من یکی مد نظرم ولی باید اجازه بگیرم از صاحاب وبلاگش:|البته احتمالا هم اجازه بدن ولی من باید قبلش یه چیزی ازشون بپرسم کلاً

پاسخ :

هر وقت راه افتاد همچین پویشی مثال هم میزنم البته اگه کامنت ها رو خونده باشین یکی رو مثال زدم : بهارپاتریکیان:))
زودتر ازش اجازه بگیرید :دی 
ماه نو
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۰:۵۵
چرا همه فک میکنن وبلاگ خودشون اول میشه متاسفم واقعا برا این طرز تفکر:|
ینی تاوقتی وبلاگ من هس....:دال

پاسخ :

از حق نگذریم شما هم کمی تا قسمتی عجیب و غریب هستید :دی 
اَسی ...
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۱۰
فکر کردم تبلیغ پست منه :|

پاسخ :

عخییییییی :))
💖 miss fatemeh 💖
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۲۰
نه دیگه از لحاظ عجیبی و این چیزا بگو عمو :))

پاسخ :

خیی باهوش و بزرگتر از سن خودت نشون میده رفتارت عموجون:)
💖 miss fatemeh 💖
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۲۵
عه؟؟
الان یعنی من عجیبم؟؟
[تفکر]

پاسخ :

اره توام عجیبی :)
💖 miss fatemeh 💖
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۶
این خوبه عمو؟ -_-

پاسخ :

اره خوبه خیالت راحت:)
yasna sadat
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۴۵
وبلاگ من لی غیرک..
عجیب و غریبش و نمیدونم ولی خیلی خوبه
:)

پاسخ :

شما هم از اونجایی که سنتون به نوشته هاتون نمیخوره ((: 
اسمارتیز :)
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۱
منم وبلاگای عجیب رو دوست دارم(: منتها سبک وبلاگ نویسی خودم مادرزادی اونجوری نیست:)
حس فضولی آدم گل میکنه عصن دی:
به هر حال اگه چنین بازی وبلاگی را افتاد، ما رو هم خبر کنین:/

پاسخ :

سبک شما روزانه نویسیه تقریبا :) 

قرار بود شماها منو خبر کنید نه من :دی 
صخره .
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۰۰
من عاغا فقط و فقط خودم:-D

پاسخ :

همانا که این پست صرفا و صرفا مختص شماست و لاغیر . 

دوستانی که کنجکاو بودن بدونن کی مد نظرم بود همانا ایشون مد نظرم بود در عجیب نویسی (((: 
آقاگل ‌‌
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۰۱
می دونستی همه آدما جالب هستند؟ :)

پاسخ :

از چه نظر؟
مارکر زرد :)
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۹
فقط کامنتا :)))

پاسخ :

((:
Leila :)
۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۴۰
شما ما رو خبر کنید اگه راه افتاد:))

پاسخ :

دیگ به دیگ میگه ته دیگ ((:
مجتبی مطوری
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۰:۰۰
همه عجیبن هرکی به یک حالت(:

پاسخ :

هرکس به طریقی یه اعجوبه اس :) 
مجتبی مطوری
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۰:۳۶
اره(:

پاسخ :

:+)
هلما ...
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۰:۴۱
من اعتراف میکنم یکی از آدم های معمولی و بدیهی به معنای واقعی ام :)
چالش جالبی میشه، البته اگه در مقابل عجیب غریب بودن، روان یا آرومترین را شیطون ترین، خلاصه چند مورد باشه جالب میشه ..

پاسخ :

هروقت شروع شد(همین الانم شروع شده ملت خبر ندارن:دی) خبرتون می کنم:))
حوا ...
۲۲ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۳
هر کسی به نوعی خاصه...
چون خاص آفریده شده...
همین تفاوت هاست که باعث میشه توی بلاگ یکی بشه پرتقال یکی لیمو یکی سیب یکی خرس یکی کوالا و حتی مترسک! :)

پاسخ :

بعله این تفاوت ها خودش جذابه:دی
خدا رو شکر من هیچ موجودی نشدم خودم موندم((:
Tara ...
۲۳ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۳
پس من چی!؟
من چطوریم؟

پاسخ :

نظر خاصی در مورد شما ندارم :))
باید ارزیابی تون کنم:دی
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۳۹
اووووو حالا حالا بیا وسططططططططططط:-D
یعنی من از بچگی ارزو داشتم یکی برام پست بذاره! نمیذارن که لامصبا! وای :-D من تو پست خودمم نمیگنجم الان:-D
حالا حالا بیا وسسسسسسط:-D
وای چه قد خوبه اصن:-D ^__^ :)


عجیب بودیم وقتی هیچکی عجیب نبود:-D

پاسخ :

خخخخخخ 
اصن من خیلی مایلم یه صندلی داغ برای شما برگزار کنیم 
اگر موافقید نظر مساعدتون رو اعلام کنید تا برگزار کنیم:))
اصن شما هشتمین عجایب هفتگانه هستین ((:
والا...
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۴۱
اووووو حالا حالا بیا وسططططططططططط:-D
یعنی من از بچگی ارزو داشتم یکی برام پست بذاره! نمیذارن که لامصبا! وای :-D من تو پو ست خودم نمیگنجم الان:-D
حالا حالا بیا وسسسسسسط:-D
وای چه قد خوبه اصن:-D ^__^ :)


عجیب بودیم وقتی هیچکی عجیب نبود:-D
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۵:۴۳
یه سوالیم ذهنمو درگیر کرده.
میگما الان چندتا عجیبم:-D؟ اونقدی عجیب هستم که مثلا سه تا و نصفی شاخ رو کلم باشه؟ یا مثلا پنج تا چشم دارم؟! عاغا میشه موهامم نارنجی باشه:-D ؟ :-D
هر هر هر:-D کوه نمکم اصن:||

پاسخ :

در این حد که اصن من فکر می کردم اون عکس آواتار خودتونید :))
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۱:۰۴
:-D من و هفت جد و ابادم باهم شکربپاچیم[شکر بخوریم] تو صندلی داغی شرکت کنیم:-D والا:-D
ولی؛شاید روزی که برای همیشه بخوام وبلاگ نویسی رو رها کنم یه صندلی داغ بذارم:)
هشتمین عجایب هفتگانه:-D اووووف:-D اصن دور خوده لامصبم بگردم:-D

پاسخ :

حالا اگه من از شما خواهش کنم چی ؟ یه آپشن هم بهتون اختصاص میدیم که بعضی از سوالا رو جواب ندید :دی 
صخره .
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۳:۴۴
الان یه سوال دیگه:-D
شما رسما داری میگی من شکر بپاچم:-D؟! این انصافه؟!:-D

پاسخ :

:)))) 

یه چیزی تو مایه های تراوش شکر و شوکولات :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan