عندر فواید تنهایی

از روز شنبه تنهام و خانواده در سفر می باشن . 

امروز داشتم به فواید تنهایی فکر می کردم که به نتایجی جالبی رسیدم که برای اینکه شما هم 

مستفیض بشید برخی از این فواید رو ذکر می کنم . 

1. سکوت آرامش بخش،به طرزی که گاهی وقتها این سکوت دلهره آور هم میشه :دی 

2. خوردن غذا در هر زمانی که دوست دارید

 (مدیونید اگه فکر کنید غیر از غذا آماده و رستوران غذای دیگه ای خوردم :))) ) 

3. دعوت دوستان اعم از جنس موافق و مخالف به منزل با خیال راحت 

( البته خودتون می دونید که من اهل دومی نیستم صرفا جهت انبساط خاطر شما ذکر کردم :دی ) 

4. تلنبار کردن یه کوه ظرف و لباس نشسته به ترتیب در ظرف شویی و ماشین لباس شویی :)) 

5. خوابیدن تا لنگ ظهر بدون دغدغه :دی 

6. خوردن هر چی خوراکی خوشمزه که مامان تو کابینت ها جاساز کرده (:

7. ندیدن اقوام و آشنایانی که چشم دیدنشون رو ندارید :) 

8. بلند کردن صدای موزیک بدون نگرانی از اعتراض کسی :) 

9. باز گذاشتن درب دستشویی و حمام بدون ترس از رویت شدن اسافل اعضاء بدن :)) 

10.آب خوردن با شیشه آب توی یخچال .

11. استعمال دخانیات و مسکرات .

( شکرلله که اهل اینم نیستم وصرفا جهت خالی نبودن عریضه بیان شده) 

12. دیدن فیلم های چیز دار با صدای بلند ( لازمه بگم اهل اینم نیستم ؟! ) 

13. پارتی های خفنی که منجر به دستگیری توسط پلیس میشه .

14. و هزار جور غلط دیگه ای که به فکر این بشر خبیث دو پا میاد :دی 

والا... 


+خودمونیما چقدر من پاستوریزه ام :))



۲۰:۵۱
پسر رویایی
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۱
تایه هفته تنهایی میچسپه بعدش آدم احساس غربت میکنه.......

پاسخ :

هنوز یه هفته نشده :دی 

والا... 
عای عم بــــهـــــار D:
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۳
مرسی که آگاهمون کردید که تو این همه مدتی که مامانم اینا نبودن میشد این کار هارو هم کرد :|
من فقط خوابیدم و رفتم کلاس :)))

پاسخ :

حقا که ضرر کردین :)))

والا... 
هلما ...
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۵
پاستوریزه !!!! پس ک اینطور .......

پاسخ :

و هموژنیزه حتی ://
❥ آراگل ❥
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۶
به طور کلی تنهایی عالیه :))))

مورد ۹ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

مورد 9 از همش لذت بخش تر یه آزادی بی حد و حصره :)))
هلما ...
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۸
و استرلیزه حتی ....

پاسخ :

:)))))))
ویار تکلم
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۰۷
من فقط موزیک با صدای بلند و pes :)
البته اگه درسی در کار نباشه :)

پاسخ :

عاغا بازی دیگه از سن شما گذشته زشته :)))
ماهیِ نفس کِش! :)
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۲
من وقتی تنهام فقط سرم تو گوشیه :|
چون وقتی هستن میگن چرا انقد سرت تو گوشیه :||

پاسخ :

شما دیگه از بس پاستوریزه اید آدمو یاد بستنی پاک میندازید :)))
من :)
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۷
خسته نباشین آقا:)) :D

پاسخ :

در مونده نباشید:))
פـریـر ...
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۲
دقیقا =)))))))
من به غیر همه ی اون چیزایی که گفتین اهلش نیستین + شماره ی 13 و 14 بقیشو هستم ینی :دی کلا تنهایی خیلی خوش میگذره :))

پاسخ :

خخخخخخخخ

اصن اصل هیجان تو همون 13 و 14 اس :))))

والا... 
♫ شباهنگ
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۵
:))))) هموژنیزه هم هستید حتی!

پاسخ :

در کامنت های نخستین اقرار کردم خودم:))
قهرمان **
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۴
آقا اینا ثبت شد وبه رویت خانواده ایشون میرسه تا دیگه از این غلطها نفرمایند 24 کپی گرفته شده
جهت محکم کاری :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخ

به وقتش منم مچ تو رو میگیرم :))))
مهتاب
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۹
تنهای یعنی آخر خوش گذرانی :))
خوش بگذره

پاسخ :

سرم درد گرفته خوشیم ناخوش شده :/
مهتاب
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۹
چرا؟
احتمالا زیادی فک کردن به خوش گذرانیه خخ

پاسخ :

نمی دونم چرا:/
گمـــــــشده :)
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۵
خیلیییییییی (پاستوریزه منظورمه :دی)
+من و خواهرم می ریم سراغ مورد 6 ولی بازم من نمی تونم پیدا کنم. خواهرم پیدا می کنه
:))

پاسخ :

البته من تقیه می کنم :)))

من چون خودم موندم و خودم از بچه هامون تنهایی میخورمشون :دی 

والا... 
مهتاب
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۷
یه چای دارچینی میل بفرمایید بهتر میشه ان شالله
:))

پاسخ :

چای مفرح خوردم :) 
نگار :)
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۹
من انقدر تنها بودم و هستم که عادت کردم و زیاد برام تفاوتی نداره :دی

پاسخ :

من دوران دانشجویی خیلی تنهایی کشیدم خیلی !!!
الان ایقدر دور برم شلوغه دلم برایتنهایی تنگ شده بود :دی 
والا... 
مستر توستر
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۹
جوون عوض این کارها بشین به دعا و ذکر و نماز جعفر طیار تا بار گناهانت سبک بشه خخخخخخ ..... همانا که این به پاستوریزه بودن نزدیکتر هست باشد که رستگار شوی

پاسخ :

همین که تو رستگار بشی من راضی هستم (زبون درازی :)) ) 

والا... 
بق بقو
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۳:۰۰
من تنهاییم همش پشت لپ تاپم
یا گوشی دستمه
یا خواب
تهش شاید همزمان موزیک هم گوش بدم ..
غذا هم نمیخورم ... ترجیحاً با میوه خودمو سیر میکنم :دی

پاسخ :

شما مرحله ی پاستوریزگی رو رد کردین جز محصولات شرکت پاک هستین :دی 

والا... 
آقاگل ‌‌‌‌
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۳
تو مرزهای پاستوریزاسیون رو در نوردیدی دیگه! حتی میشه روی سرت حک کرد: بدون مواد نگهدارنده!
آدم مجرد هم اینقدر پاستوریزه؟
.
بیا لیست بچینم برات:
1- صبح ساعت 10-11 پا بشی از خواب.
2-اولین کار که میکنی روشن کردن لبتاب و گوشی و چک کردن فضای مجازیه.
3- پا میشی. (پتو و اینارو هم نمیخواد جمع کنیا. راحت!) میری دستشویی با در باز. راحت راحت.
یک آب سر و صورتت میزنی. میری نون و پنیر و مایحتاج صبحونه رو میاری همون جایی که میخوابی میریزی زمین. میشینی در حالی که وب گردی میکنی صبحونه هم میخوری. بعد هرکاری خواستی مختاری که انجام بدی. تا عصر. عصر زنگی میزنی احمد و محمود و محمد و علی و حسن و حسین و پدرام ببینی برنامه امروزشون چیه. اگه پایه بیرون رفتن باشن که میزنی میری بیرون تا ساعت 1 و دوی شب! اگه نه قرار میچینی تو خونه. تاکید میکنی بند و بساط و تخمه هم حتما با خودشون بیارن. عصر تا ساعت یک و دو نصف شب با بچه ها میگی و میخندی. و تخمه میشکنی. البته دود هم میتونین بزنین که من میگم نزنین! چون هم ضرر داره هم ممکنه مثلا ذغال بیفته رو فرش بسوزه! و بدبخت شی! بعد ساعت یک و دو که شد رفقا رو رد میکنی برن و دوباره میخوابی تا ساعت 10 -11 صبح.
حموم و لباس و ظرف ها رو هم میتونی تا دو ساعت آخر که خونواده قراره بیان به تاخیر بندازی با خیال راحت!
غذا هم که از بیرون میگیری عمدتا. یا با بچه ها میری بیرون.
به همین سادگی به همین خوشمزگی!

پاسخ :

یعنی فکر نمی کردم یه پیرمرد اینقدر اینکاره باشه :)))))))) 

می دونستم اینقدر اهل دلی همون روزای اول دعوتت میکردم بیای با هم چای دارچین یا شاید زعفرونی بخوریم (((: 

والا... 
فاطمه ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۰۱:۳۲
خیلی خوب بود :))
اما تنهایی رو دوست ندارم هرگز!

پاسخ :

هیچکی دوست نداره ولی جبر زمونه اس :دی 
פـریـر ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۰۲:۰۱
اصل هیجان تو اون 13 و 14؟؟؟ این بود آرمان های امام راحل؟ :))))

پاسخ :

کدوم امام ؟ ((: 
هانیه شالباف
۰۲ مهر ۹۵ , ۰۶:۳۲
ولی واسه سیزدهمی ننوشتین که اهل‌ش نیستین :D

واقعا تنها موندن خوبه؛ مخصوصا سکوت وآرامشش :))

پاسخ :

خب الان میگم اهلش نیستم ولی بدم نمیاد یه بار تجربش کنم (((: 

سکوت و آرامش وچیپس و ماست :))) 
shina ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۰۸:۰۱
والله من وقتی یه روز تنها میشم( بیشتر از یه روز سابقه نداشته)
خونه رو میزیزم تو حیاط بعد برش میگردونم داخل وقتی میان خونه دهنشون از تمیزی خونه باز میمونه!!!!!

پاسخ :

جای شما بودم یه تجدید نظری بر دوران جوونی که دارید میگذرونید می کردم :))))
Lady cyan ※※
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۰۳
:)

پاسخ :

(:
bahar ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۳۹
سلام هموژنیزه /:

پاسخ :

علیک هورمونیزه :دی 
بانوچـ ـه
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۶
چه بازار شامی درست کردید برای مادرتون :|

1. واقعا سکوت حاصل از تنهایی خیلییییییییییییی خوبه حتی اون بخش دلهره آورش :))

2. اینم خیلی خوبه، ولی خب فرصت مناسبی هم هست که آشپزی رو تمرین کنید و حتی تزئین کنید... من همیشه وقتی تنهام تمایل شدیدی به تجربه ی جدید در آشپزی و تزئین غذا دارم.

3. تا نباشد چیزکی نویسنده نگوید چیزها :دی

4. رجوع شود به خط اول کامنت و بازار شام :دی

5. :دی

6. :))

7. احسنتتتتتتتت واقعا همین یه مورد می ارزه به همه ی موارد.

8. و حتی حرکات موزون و ناموزون همراه با موزیک :دی

9. چطور میشه آخه؟ آدم تنها هم که باشه نمیتونه در رو باز بذاره که :))

10. بدآموزی :دی

11. تا نباشد چیزکی نویسنده نگوید چیزها :دی


12. تا نباشد چیزکی نویسنده نگوید چیزها :دی

13. تا نباشد چیزکی نویسنده نگوید چیزها :دی

14. تا نباشد چیزکی نویسنده نگوید چیزها :دی


پاسخ :

:))))))))))))

حتی اگه این جمله رو نمیگفتم هم کسی به من شک نمیکنه هرچند که تشت رسوایی ما 
از بوم این وبلاگ مدت هاست افتاده پایین :)))

والا... 

بازار شام و خوراکیاش ( فطائر ، فلافل و...) :دی
ghazaleh ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۶:۴۳
5و8 و 9 یعنی زندگی ^_^


تنها درخانه ماندنم آرزوست :-D

پاسخ :

بهشت حتی :)))) 

والا... 

+ بعضی وقتا نه همیشه :)
اَسی ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۸
شماره یک! چقدر آرامش خوبه و چقدر کم شده :(
شماره شش عالی بود :)))))

+شما خوبین! ما هم باور کردیم!!

پاسخ :

+ من خوبم ، شماها بهترین :))))) 

والا... 

شماره 6 رو هم تجربه دارن :دی
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۸
دیگه این موها تو آسیاب که نریخته که! خخخخ
حاصل سال ها تجربه است.

پاسخ :

موهاتو تو آسیاب نریز آرد مردم خراب میشه :))) 


yasna sadat
۰۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۴۴
وقتایی که تو اتاق تنهایی و بچا کلاسن...لامپ رو خاموش میکنی..میای رو تخت یکم وب گردی همراه با پفیلا تنهااایی خوردن..
بعدشم بی سر و صدا و تو سکووووت میخابی

پاسخ :

تخمه و چیپس وماست هم پیشنهاد میشه :)))

والا...
مارکر زرد :)
۰۳ مهر ۹۵ , ۱۵:۵۸
چرا واسه ١٣ ذکر نکردید اهلش نیستید ؟:))
اصلا نعمتیست از نعمات بهشت که تپ افتاده زمین :))

پاسخ :

میخواستم ببینم کی از همه کنجکاوتره پیداش کنم (((: 

+سکوت نعمتی از نعمت های بهشتی است .  

مارکر زرد (ره) 
gandom baanoo
۰۳ مهر ۹۵ , ۱۹:۵۴
یه جمله ای بود مال یه دانشمندی که اسمش یادم نیست... میگفت هرکس رو هر چیزی تاکید کرد بدونید داره دروغ میگه!! ؛)))
حالا چند بار گفتید من اهلش نیستم؟!!! :))))))))

پاسخ :

یعنی مخیواید بگید من اهلشم :))))))))))) 

بهم میاد اصن (((: 
gandom baanoo
۰۳ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۶
این پسرای مجردو فقط خدا میشناسه و بس! !!!! :)
این نکته در مورد مردای متاهل هم صادقه حتی :))))))))

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم :||| 
مارکر زرد :)
۰۴ مهر ۹۵ , ۰۰:۰۰
با منید ؟ :|

پاسخ :

نه با خودم بودم :))))
سعید
۰۴ مهر ۹۵ , ۱۴:۵۶
نه عامو.
شما پاستوریزه نیستید!!!
پاستوریزه بنده ام.
شما استرلیزه اید!!!

لازمه فرقمونو شرح بدم عایا؟
:)))

پاسخ :

بیشتر توضیح بده عامو :))
هانیه شالباف
۰۶ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۳
به‌خاطر معده درد چیپس نمی‌تونم بخورم.
در عوض یا قهوه و نسکافه می‌خورم یا ذرت مکزیکی :D

پاسخ :

بارهنگ یه قاشق غذا خوری 
عرق نعنا یه لیوان 
آب هم یه لیوان 
جوشانده تا یه لیوان باقی بماند 
روزی چند مرتبه با معده ترجیحا خالی (قبل از غذا) میل کنید. 
حداقل دوماه برای درمان قطعی . 
خوب نشدید پول ویزیت رو پس میدم :دی 
والا...
هانیه شالباف
۰۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۹
چشم چشم...حتما امتحان می‌کنم؛ سپاس :)

+ پس می‌گیرین‌هـــا :D

پاسخ :

همانا که رستگاری در انتظار شماست:))
سما
۱۰ مهر ۹۵ , ۰۰:۳۵
سلام
بعد از مدتها دوری از وبلاگ و وب گردی حضور دوباره من تو وبلاگ شما حس خوبی بهم القا کرد...امیدوارم شماهم منو فراموش نکرده باشید
یادم ایام بخیر،تجربه خوبی بود هر چند دلم نمیخواست ادامه داشته باشه و تموم کردم روزگار وبلاگ نویسی رو...{بسی غمگین}
راستی در اینستای گرام نمی بینمتون دیگه!؟

پاسخ :

سلام 

ممنونم از نظرتون و احوال پرسیتون . 
این روزها بیشتر تو وبلاگ می نویسم تا اینستا ، اینجا راحت ترم :) . 
سما
۱۱ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۴
سلام
درسته وبلاگ ادم راحت تره...بهتون حق میدم
ولی من دیگه وبلاگ کسی نمیرم فقط گاهی وب شمارو میخونم..

براتون ارزوی کامیابی و روزهای خوش دارم
التماس دعا...

پاسخ :

سلام 

ممنون شما لطف دارید . 

محتاجیم به دعا :) 

یاعلی 
بهار خادمی
۱۷ مهر ۹۵ , ۱۶:۵۸
منم تنهام..ممنون از پیشنهاداتتون.برم یکی یکی امتحان کنم:)) بغیر از اونایی که شما اهلش نیستید!!

پاسخ :

کار دست خودت ندی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan