فضاسازی های جذاب

یکی از ویژگی های شعر مرحوم استاد( در عین جوانی) نجمه زارع فضاسازی های فوق العاده شه 

مثل این غزل: 


پلان پرده ی اول ، من و تو سینی چای 
تو حرف می زنی و من سکوت سر تا پای

و بعد خیره به من عاشقانه می خندی
دل من و تپش و اضطراب وحشت زای

پلان بعد، کمی سانسور، یک آهنگ
برای پر شدن صحنه لای لا لا لای

به روی کاغذی انگار اسم من و تو است
که می کنیم هر دو تامان به پای آن امضای

و هر چه میگذرد از پلان ها داریم
من و تو زندگی راحتی به لطف خدای

پلان پرده ی آخر، هوای بارانی
حیاط پر شده از برگ زرد، از گل و لای

خدا به زندگیم کات می دهد ناگاه
و نقشه های تو بر آب می شوند ای وای

صدای گریه - تو از خواب می پری حالا

اتاق ساکت و خلوت، نه تو نه سینی چای

درآینده بیشتر به غزلیات این مرحوم می پردازم ، یکم برم تو فاز شعری دارم کم کم نویسنده میشم 
شاعری رو از نویسندگی بیشتر دوست میدارم :) 
۲۳:۵۹
Designed By Erfan