آزاد آزادم ببین چون عشق درگیر من است...


دوهفته پیش باید این پست رو می نوشتم دو هفته پیش که مرخصی های پایانی شروع شد و منتظر رسیدن

برگ تسویه حساب بودم اما هرکاری کردم دستم به کیبورد نرفت تا امشب  کهخودمو قانع کردم که بنویسم 

بنویسم که  بالاخره تموم شد تمام اون لحظات تلخ و شیرین تبدیل شد به خاطره و به تاریخ پیوست... 

دیروز تسویه کردم و همه چیز تمام شد... 

این کلیپ کوتاه زیبا نگاه جالبی به پدید ویرانگر و کثیف سربازی داره . 

۲۳:۲۲
عاشق بارون ...
۰۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۲۴
سلام! اِ سربازی تون کلاً تموم شد؟!!

پاسخ :

سلام 

بااجازتون:)))
رگـ ـها
۰۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۲۵
موقع تموم شدن سربازی چی میگن ؟
مبارکه ؟ به پای هم پیر بشین ؟ یا چی ؟ :)) :|

پاسخ :

معمولا این مواقع واکنش تصویری و اندکی صوتی نشون میدن 

مثل کامنت قبلی : اِ  یا چه زود  و از این دست اصوات تعجب ...

والا... 
سرباز جامانده
۰۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۲۶
ب سلامتی.

دیگ فکرنکنم اونقدر کثیف وویرانگرم باشه ها

پاسخ :

هرچیزی که آدمو از خدا دور کنه کثیفه 
این پسوند مقدسی هم که میزنن تنگ سربازی برای دور از جون شما خر کردن ملته !!!
والا... 
عاشق بارون ...
۰۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۳۰
خب ازونجایی که دو دفعه سربازان بی اعصاب بلاگفا نزدیک بود منو بخاطر شوخی تو کامنتم بزنن(از جمله شما! :دی ) به گفتن جمله ی به سلامتی اکتفا میکنیم و اذیتتون نمیکنیم! :)

پاسخ :

یادم نمیاد قصد زدن شما رو هیچ موقع داشته باشم تا الان اگه برخورد بدی داشتم ازهم تریبون 

انصراف خودمو از رقابت های انتخاباتی اعلام می کنم و از شما عذر میخوام :دی 

والا... 
. zizigolu
۰۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۵۰
کلیپ سربازی تمیز ندارین؟ :))

پاسخ :

از این تمیزتر نه !!!!
Weiß Eule
۰۴ اسفند ۹۴ , ۰۰:۲۲
سربازیه شما هم تموم شد...تبریک...

پاسخ :

خیلی سپاسگرازم :دی 
اَسی بولیده
۰۴ اسفند ۹۴ , ۰۰:۲۸
تموم شد به سلامتی؟
شما اولین کسی هستین که از تموم شدن سربازیش ناراحته!

پاسخ :

این الان لحن کسیه که از تموم شدن سربازیش ناراحته عایا؟!؟!؟!
خانم الف
۰۴ اسفند ۹۴ , ۰۰:۴۹
سلام..
به سلامتی..
موفق باشید ان شاء الله :)

پاسخ :

سلااام 
ممنونم انشالله تموم شدن سربازی بستگانتون :دی 
والا...
yasna sadat
۰۴ اسفند ۹۴ , ۰۰:۵۰
تبریک

پاسخ :

تقدیر:دی
gandom baanoo
۰۴ اسفند ۹۴ , ۰۹:۳۱
عه!!! به سلامتی :)
به دنیای آزاد خوش اومدین ^__^

پاسخ :

البته دو هفته ای هست خلاص شدم ولی الان آزادی رو بهتر درک می کنم :دی 
والا...
چشم به راهم ...
۰۴ اسفند ۹۴ , ۱۰:۱۳
سرباز بودی مگه شما؟؟؟ :/

با سلامتی...

پاسخ :

با اجازتون :دی 
قربانت:)
مریم
۰۴ اسفند ۹۴ , ۱۱:۲۷
سلام حاجی
چه زود تموم کردین
به هرحال تبریک عرض مینماییم

پاسخ :

سلام 
شما همونی هستید که نظرات وبلاگشو 
هیچ وقت تایید نمی کرد؟!
به هر حال منم تشکر می کنم:)))
والا...
من :)
۰۴ اسفند ۹۴ , ۱۵:۱۶
عه ^ـــ^

پاسخ :

عه داره عایا (((:
مریم
۰۵ اسفند ۹۴ , ۰۰:۵۵
آرههه همونم..خوب یادتون مونده..فکر نمیکردم یادتون باشم
خیلی وقت بود گم کرده بودم آدرستونو..شانسی پیدا کردم :)
مانا باشید

پاسخ :

جوینده یابنده اس:)))
شما وبلاگ ندارین دیگه؟!

 شما هم باقی باشید:دی
آئولوس
۰۵ اسفند ۹۴ , ۰۶:۰۷
سلام
مبارکه :)
جا داره اون سرماخوردگیه رو یادآوری کنم =))

پاسخ :

سلاام 

ممنونم 
آخ چه یاد آوری به جایی :دی 
بیا شاهد هم از غیب رسید(((: 
والا...
سما ...
۰۵ اسفند ۹۴ , ۱۲:۱۰
سلام سلام صد تا سلام
با گل و شیرینی خدمت رسیدم نه برای خواستگاری،اومدم تبریک بگم تموم شدن دوران و خاطرات پیوسته به تاریخ سربازی رو...
یادمه اون اوایل میگفتم سالهای هدر رفته از زندگی پسرا...بازم نظرم همونه ولی مرد میشن فقط اینو قبول دارم...

پاسخ :

سلااام 
خواستگاری؟!؟! 
از کی تا حالا دختر از پسر ؟! 
شیرینیش تره حالا؟ 
ممنون بابت شیرینی و گل و تبریک:))))
والا...
مهتاب
۰۵ اسفند ۹۴ , ۱۳:۵۶
سلام
تبریک عرض میکنم

حالا میتونید راس راس بگردین
ولی حیف چ زود تموم شد خدمت مقددس سربازی :))())

پاسخ :

سلام 
ممنونم انشالله بستگان ذکورتون
خدمت برن و خدمتشون اینقدر طولانی 
بشه که کسر خدمت من جبران بشه :)))))
والا...
مهتاب
۰۶ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۲
پس بگو داداش من داره کسری های خدمت شمارو انجام میده :||

والا

پاسخ :

اشکال نداره در عوض مرد میشه :)))) 

والا... 
yasna sadat
۰۷ اسفند ۹۴ , ۱۴:۱۰
خخخ
عالی بود هویجوری

پاسخ :

مچکرم:))))
سرباز جامانده
۰۷ اسفند ۹۴ , ۱۴:۱۴
جوینده یابندس.بازم بگردین(واسه هویجوری)

پاسخ :

گشتم نبود تو هم بیشتر نگرد 
اندازه ی تو کسی مهربان نبود...

امیدصباغ نو

اینم واس این کامنت!!!
پرنده ی مهاجر
۰۷ اسفند ۹۴ , ۲۰:۴۰
خوشا بحالت...ای روستایی...چ شاد و خرم...چ با صفایی :)
+ تبریک میگم و خوشابحالتان:)

پاسخ :

یکی روبهی دید بی دست وپای 
فرو ماند در لطف و صنع خدای :دی 

والا... 

+ مچکرم:)
مریم
۰۷ اسفند ۹۴ , ۲۱:۱۱
نه وبلاگ ندارم..از همون زمان که بلاگفا زیرو رو شد..گذاشتم کنار
.
.
پس سربازی رفتنتون به ضررتون تموم شد(هویجوری) :))

پاسخ :

سربازی که همش ضرره ولی دلیلش سربازی نبوده:)))

کروکودیل پیر
۰۸ اسفند ۹۴ , ۰۱:۲۵
پست بالا:)))

پاسخ :

:دی
شهرزادی
۰۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** خوبی ؟
به همین زودی یه سال شد حاجییییی تعجب
مقدستون مبارک حاجی نیشخند
راسی الان که دارم این کامنت رو میذارم
اهنگ وای وای شاهین اس تو داره پخش میشه زبان
راسی تررررر صدای اولتونو بیشتر دوس داشتم تا دومی (:
ببخش پر حرفی کردم خجالت

پاسخ :

سلام 
ممنون :) 
چشم به راهم ...
۱۱ اسفند ۹۴ , ۱۸:۴۰
هویجوری اخر خیلی خوب بود :))) و البته درد ناک :/

پاسخ :

حرف دل بود :دی 

والا... 
شبگیر (.)
۲۸ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۰
جدا تبریک داره.

پاسخ :

جدا مچکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan