خوشا دردی که درمانش تو باشی...

دیشب غذای یخ کرده خوردم چند دقیقه بعد دندونم درد گرفت اونم نه یکی سه تاش همزمان درد

 گرفت طوری که با خوردن مسکن خوابیدم و تا صبح چند بار از خواب بیدار شدم همین الانم که دارم 

اینو می نویسم دردش کلافه ام کرده یه دستم تو دهنمه میخک میذارم روش که خداییش دردش رو

کم تر و بی حسش کرد و با اون یکی دستم یعنی دست راستم دارم با گوشی تایپ می کنم ...

همه ی اینا رو گفتم که برسم به این بیت:


از درد منالید که مردان ره عشق 

با درد بسازند و نخواهند دوا را.‌‌..


وحدت کرمانشاهی 


اگه کسی مرد ره عشق باشه از درد شکایت که نه بلکه استقبال می کنه. 

پ.ن:شعر حدیث نفس بود.

۱۰:۰۷
زهـرا ...
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۷
حالا چطوری باید تا وقت گل نی این درد دندونو تحمل کنید؟
نچ نچ نچ:دی
خب از درد منالید دیگه :))

پاسخ :

عشق یک سینه و هفتاد دوسر میخواهد 
بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد...
من که مرد ره عشق نیستم پس از درد مینالم :دی
والا...
gandom baanoo
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۰:۴۵
وای دندون درد خیلی بده :(
خوب اول حتما به دندون پزشک سر بزن و ببین به عصب رسیده یا نه، اگه نرسیده بود که فورا درستش کن که احتمال زیاد نزدیک به عصب رسیدنشه... اگه رسیدهبود با مشورت پزشکت یه مدت چرک خشک کنی مصرف کن و بعد زودی برو درستش کن...
اینا نصیحت یک انسان با تجربه ست!!! جدی بگیر!!! نذار زیاد بمونه که بعدش درست کردنش مصیبته!!! و یه دردی داره که نپرس!!!!!

پاسخ :

مشکل اینجاست که دندونی که پر شده و هیچ مشکلی نداره درد گرفته!!!
میخک دردش رو خوابوند
بیست و دو
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۱:۰۰
درمانش دندون پزشکه!

پاسخ :

فعلا که خوب شده :)

بعد نوشت : درمانش فقط خودشه :دی 
gandom baanoo
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۵:۳۵
ای وای پس به عصب رسیده :(
برو دکتر حتما...

پاسخ :

فرصت نمی کنم :( 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan