حالا باز میان میگن چقدر خواب می بینی -__-

دو شبه دارم یه خواب فوق العاده می بینم،عمدا تعریفش نمی کنم وقتی تعبیر شدم میگم چی دیدم 

به قول بزرگی: خواب یکی از راه های دریافت وحی و الهام ، اگه کسی روحش صیقلی باشه چیزایی از 

خواب ها می فهمه که در بیداری همه رو انگشت به دهان می کنه از تعجب... 

پیامبر درس هایی که به شاگردانش می داد رو روز بعد می پرسید و جالب اینجاست که اون ها جواب 

سوال ها رو از تو خواب و در اثر فکر کردن بدست آورده بودن* . 



پ.ن:

*ماجرای یه روایت تاریخی از پیامبر(ص)

1.بعضی خواب ها مثل راز می مونن ، هر خوابی که دیدید برای بقیه تعریف نکنید. 

2.زیاد خواب دیدن یا خواب ها خوب دیدن دلیل بر خوبی افراد نیست ، علت می تونه تخیل قوی شخص باشه .

۱۵:۰۳
رقَـیـه ..
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۰۵
مثلا من وبلاگ شما رو تو خواب دیده بودم البته فقط یه قسمت از یه پستش رو *_*

پاسخ :

چه جالب *_* (مثل خودتون از این شکلکا گذاشتم:دی) 

کدوم پستمو دیدین تو خواب؟
zizigolu
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۰۷
شاید پیامبری چیزی هستین خودتون خبر ندارین
چشم برزخی ندارین؟
طی الارض نمیکنین؟!
مستجاب الدعوه نیستین؟!

بالاخره نمیشه که هیچی نباشه...لااقل باید یه چیزی باشه!

پاسخ :

چرا اتفاقا یه چند وقتیه احساس پیغمبر بودن بهم دست داده منتها جرات ابراز ندارم 

می ترسم ببرن تیمارستان بستریم کنن :))) 

والا...
رقَـیـه ..
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۰۹
خخ شوخی کردم شاید خواب دیدم یادم نیست :/

پاسخ :

آخرش شوخی بود یا جدی ؟ :|
رقَـیـه ..
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۴
یه چیزی گفتم که خودمم پشیمون شدم از گفتنش، قبل از اینکه بیام بیان چن تا وبلاگ و خاب دیدم که یکیش شما بودید، اون پست که در مورد تعزیه بود

پاسخ :

در مورد تعزیه یادم نمیاد پستی گذاشته باشم ها :دی 
ɐɹɐɓol •_•
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۵
واقعا شما خوابا تونو یادتون میمونه؟
:///

پاسخ :

واقعا یادم می مونه :دی 
هلما ...
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۴۴
نکنه در ب اذن خدا براتون باز شده :))
ولی بی شوخی درک میکنم چی میگید ..

پاسخ :

درب خیلی جاها باز شده مثلا درب سربازی ، درب دانشگاه ، درب دستشویی (((: 

والا... 
ساکن طبقه 40
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۶:۰۹
من هم خواب های خیلی خیلی خوبی می بینم
و همین اعتقاد رو هم دارم که ... دلیل خوبی من نیست ... دلیل ِ تخیل ِ قوی مه

پاسخ :

آفرین بر تو پست مدرنیست سنت گرا :دی 

برو حال با این لقب جیگولی با کلاسی که بهت دادم :))) 

والا... 
نگار :)
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۶:۱۰
من که همش خوابای بد و کابوس طور میبینم :|

پاسخ :

بخاطر غلبه سوداست :/
ghazaleh ...
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۶:۲۱
منم خواب زیاد میبینم آدم تخیلیم هستم :-D
بجز یه نفر برا هیچکی تعرف نمیکنم
یعنی وقتی ازخواب پامیشم به حالت اتومات همه وقایع رو مینویسم براش میفرستم :-D


این خواب دنباله دارا خیلی باحاله :-Dان شاالله یه سریال 90 قسمتی بشه براتون ^_^

پاسخ :

کیه اون یه نفر ؟! :))) 

خوابم دنباله دار نبود یه خواب بود دوشب پشت هم تکرار شد!
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۷:۱۰
من یاد عمه ام میندازی!
از لحاظ زیاد خواب دیدن میگم.
ایشونم زیاد خواب میبینه.
یکبار خواب دیده بود من تصادف کردم!
مامانم زنگ زده بود که عمه ات خواب دیده تصادف کردی امروز از خوابگاه بیرون نرو! :/
حالا من امتحان داشتم!

پاسخ :

آخ عمه :)))

جون سالم بردی از اون تصادف ((: 
عای عم بــــهـــــار D:
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۷:۴۳
اره من دو سه تا خواب با کیفیت خفن دیدم که وقتی واسه مامانم حتی تعریف کردم دیدم نباید میگفتم ..!
وعضیه عـــا ~_~

پاسخ :

با کیفیت اچ دی ؟! 

نگو به هیچ کس نگو عموجان :))
ماجده ◕ ‿ ◕
۰۸ مهر ۹۵ , ۱۷:۴۶
من هر وقت استرس دارم یا اینکه فردا قراره ی اتفاق مهمی بیفته خوابای عجیب و غریب می بینم

پاسخ :

اضغاث احلامه اونا :دی 
1 بنده ی خدا
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۰:۴۴
والا نمیدونم ملت چجوری خواب معنا دار و حتی تعبیر دار میبینن،من خیلیییییی بخوام خوب خواب ببینم یه چیزایی درمورد چیزایی که بهش فکرکردم میبینم.اونم قاطی پاتی.دست راستتون زیر سر ما

پاسخ :

دست راست رو ، رو سر میکشن ، که چون شما نامحرمید نمی تونم دست بکشم ((: 

والا... 
رقَـیـه ..
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۶
خوبه یادتون نمیاد همون بهتر که یادتون نیاد :\

پاسخ :

منظورم اینه همچین پستی نداشتم اصلا!!!
اشتباهی خواب وبلاگ یکی دیگه رو دیدید :دی 
پسر رویایی
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۳
من خوابای ازپرتگاه پرت شدن میبینممممم نمیدونممممم چرااا

پاسخ :

از بس بچه بیش فعالی هستی (((: 
yasna sadat
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۳
خواب دیدن.و تعبیرش خودش دنیایی داره ها
کلا بیشتر خواب های من درهمه…/:

پاسخ :

در هم گفتین یاد میوه فروشی افتادم :)))
פـریـر ...
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۶
آقا اصن یکی از فانتزیای من اینه مث شما هی هر شب خواب ببینم ^_^

پاسخ :

عخیییییییی 

چه فانتزی :))))))))))
פـریـر ...
۰۸ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۴
والا! من خیلی کم پیش میاد خواب ببینم :/ نه به شما که هی هر شب محبوبا و حوریا میان سراغتون و نه به من که از بس خسته م تا صبح بیهوش میشم D:

پاسخ :

حوری و محبوب :))))))))

شمام تخیلتون رو قوی کنید تا از این خوابا ببینید:دی

والا...
رقَـیـه ..
۰۹ مهر ۹۵ , ۰۵:۳۹
نه باور کنید واقعیه، اون پست رو هم پیدا کردم *_*

پاسخ :

کو؟کجاس؟
ghazaleh ...
۰۹ مهر ۹۵ , ۱۱:۴۳
هویجوری عااااااااالی عااااالی

پاسخ :

ممنون:))
مهتاب
۰۹ مهر ۹۵ , ۱۸:۰۴
دیدن حالا من هی میگم شما چقد خواب میبینید شما باور نمیکنید :/

ینی بعضی از خوابا رو بذاریم هر وقت تعبیر شدن بگیم ؟اگه زودتر بگیم چی میشه ؟
من یه خوابی دیده بودم چن وقت پیش برا دوستم تعریف کردم البته مربوط به دوستم بود گف اره امروز همین اتفاق افتاده و بعد این اتفاق آخره خوبی نداشت.

راستی منم یه بار خواب شمارو دیدم خخ

پاسخ :

کلا سعی کنید خوابهاتون رو تعریف نکنید مخصوصا خواب های معنوی مثل دیدن خواب امام ها و... 
اگه تعریف کنید دیگه نمی بینید یا کم تر می بینید ...!
هر بار خواب بد دیدید صدقه بدید ، قبل از خواب حتما قزآن بخونید. 

مثل اینکه همه یه بار خواب منو دیدن :))))
حالا چی دیدین؟!
zahra ans
۱۵ مهر ۹۵ , ۰۱:۱۱
شما احتمالا از اولیاالله هستید:)))

پاسخ :

از اولیای شیطان نباشم شانس آورم :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan