معربافی های ناشی از بی خوابی

دارم میرم اداره با کفش پاره پاره 

فکرمیکنم دوباره هیشکی دوسم نداره 

دیر شده خیلی دیره یاید برم سواره 

خیابونا شلوغه انگاری سال ماره 

خدا کنه دیر بیاد رییس توی اداره 

تا نبینه وضعمو دیر شدن دوباره 

نگه فلانی دیر شد دوباره وقت کاره

یکی و دوتا که نیستش تاخیر تو هزاره 

نمی دونه زندگیم پر از چاله و غاره 

مشکلات زندگی موقع خواب هواره*


*یه هفته اس شب ها به سختی و دیر وقت خوابم میبره 

 میشینم معر و داستان به هم می بافم :)))

دور از جون شما الان یه اسکولی میاد این معرها رو هم کپی میکنه :دی 

والا... 


۲۱:۳۹
حرف نو
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۴۳
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و دنیایت را تغییر دهی!

پاسخ :

سلام بر تو دوست با اعتماد به نفس :دی
. عارفه .
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۴۶
حس کردم این شعر باید توسط خاله شادونه مانندی خونده شه! :| :))))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

یعنی اینقدر داغون بود ؟:)))))))
پسر رویایی
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۴۷
چه شعرطنزی بودکلی خندیدم

پاسخ :

معرهای طنزم همیشه اینطورین:)))
عاشق بارون ...
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۰
:))))

پاسخ :

((((:
گمـــــــشده :)
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۳
معرچیه؟ نشنیدم تا حالا
داستان منظورته؟

پاسخ :

به همچین دریوری هایی که موزونه میگن معر:))
هلما ...
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۴
عی کپی کارای جاهل :))
عوضش ریتمیک و طنزه :)

پاسخ :

احتمالا بخاطر همین ریتمیک بودن کپیش کنن :)))) 

والا... 
Lady cyan ※※
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۶
^____^
بابا عجب چیزی بود ممد:دی

پاسخ :

بعله ما اینیم دیگه معر می سراییم :))
ویار تکلم
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۵
ریتمش خوراک شیش و هشته :)

پاسخ :

مثلا باب گروه زد بازیه مثلا :دی 
رقَـیـه ..
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۹
خب ... اول سکوت ..طولانی، تهش منظور و جهت شعر چیه؟؟ میگن آخرهای شب آدمیزاد حرفایی میگه که بعدن ها از مرور نوشته هاش به درمانگاه پناه میبره ..مواظب باشین مصداق این میگن هاقرار نگیرید:-)

پاسخ :

منظورم از این واضح تر :دی 

یعنی میخواین بگین دیونه شده ام :))))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۳:۱۰
یک شعری بود بچگیمون میخوندیم یاد اون افتادم.
رحیمیه بیچاره 1000تا بچه داره
وقتی میره اداره سر کچلش میخواره!

حالا چرا 1000تا واقعن من نمیدونم!
مگه میشه اصلا!؟

پاسخ :

1000 از نظر فنی که ممکنه ولی از نظر غیر فنی بعید می دونم بیشتر از این نمی تونم 

بحث رو باز کنم :)))) 
MOHSEN Mousavi
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۳:۲۴
یاد یه توپ دارم قلقلیه افتادم!:دی

پاسخ :

این معر من خیلی عمیقتره که :|
yasna sadat
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۳
همین معر گویی ها وقتی خواب نمیبره بازم بهتره تا فکر خیال بافتن
بامزه بود خیلی:)

پاسخ :

معرگویی وقتی خیلی ادامه پیدا کنه تبدیل میشه به شر و ور :)))) 

والا... 

+ ممنون
بهار مینویسد
۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۴
من چرا یاد شعر حسنی افتادم ؟! :)))))
+
کامنت عارفه =)))

پاسخ :

چه عرض کنم :))

+ کامنت مفیوض کننده ای بود :دی 
اَسی ...
۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۲:۲۶
بی خوابی که بزنه به سرتون بیشتر از این نمیشه توقع داشت :)))))

پاسخ :

دست شما درد نکنه :)))
بق بقو
۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۹:۴۷
سلام علیکم
:)))
یاد یه شعری افتادم که دوران ابتدایی میخوندیم امامتن شعرش یادم نمیاد :|
یکی بیاد اولشو بهم بگه :((
:))

پاسخ :

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته ( با تلفظ ت و ع غلیظ) 

و اما بعد :

:))))))))))))))))))))

والا... 
shina ...
۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۹:۵۹
معر!!!!!!! آهان اسم جدیده

پاسخ :

مگه ساعته که جدید و قدیم داشته باشه :دی 
بیست و دو
۲۵ شهریور ۹۵ , ۱۰:۳۷
خب خوبه باز حداقل بی خوابی باعث معر میشه!:/

پاسخ :

باعث چیزای خیلی بدتری هم میشه که بنده از گفتنش معذورم :)))
bahar ...
۲۵ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۲
(((: عجب شعری

پاسخ :

عجب معری :))
gandom baanoo
۲۵ شهریور ۹۵ , ۱۵:۲۴
منم دقیقا از بعد المپیک شبا بی خواب میشم!!!!
خیلی حال گیریه!!!

پاسخ :

خداییش می ارزید؟ 

آخرش 4 تا مدالم نگرفتیم :دی 

والا... 
مهتاب
۲۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۳
سلام
بامزه بود :))
یکم زیاد بخوابی بکشین یه کتابکی میدین بیرون همه مفیوض میشن :)

و رمز پست بعدی ممنون :)

پاسخ :

سلام 

خخخخخخخخخخخ

خدایش ظلم نیست بخاطر کتاب شدن این خزعبلات بی خوابی و زجر بکشم :))) 
مهتاب
۲۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۳
نه والا ..

پاسخ :

دستتون درد نکنه الرن آقرامسن :دی 
مهتاب
۲۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۲۳
منظورم اینکه اینگونه شعرهای شما غزعبلات نیست و روشون کار بشه خیلی بهتر میشن همچین چیزای :)))

پاسخ :

شما لطف دارید :) 

یه چیزایی دارم جمع می کنم اگه خدا بخواد و عمری بمونه روزی چاپ می کنم:) 
ghazaleh ...
۲۶ شهریور ۹۵ , ۰۳:۴۱
اینم جالبه در نوع خودش :-D:-D:-D

منم رمز منم رمز اگه اشکالی نداره :)

پاسخ :

بعله جالبه :)) 

میفرستم براتون :)
سوفی ...
۲۶ شهریور ۹۵ , ۱۱:۲۹
خودت بیا با زبون خوش رمز بده بدیوووو بارکلا .
راستی سلوم.

پاسخ :

خخخخخ

باشه . 
سوفی ...
۲۶ شهریور ۹۵ , ۱۱:۳۱
حالا شما خو یع هفته س من که کلا یادم رفته چن وخته مث آدم شبا خوابم نبرده باید به دست و پای مغزم بیفتم تا ولم کنه بذاره بکپم. :|

پاسخ :

من تازه چند ماه داشتم مثل آدم میخوابیدم دوباره داره ساعت خوابم بهم میریزه :/
مهتاب
۲۶ شهریور ۹۵ , ۱۲:۰۹
کامنتم براتون اومد ؟

پاسخ :

موضوعش چی بود؟
مهتاب
۲۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۹
جواب کامنت وب خودم رو خصوصی براتون تو وب خودتون فرستادم .

رمز رو هم ندادین بهم :/

پاسخ :

رمز رو فرستادم که چرا نرسیده ؟ خاک بر سر شیرازی با این بلاگفای آشغالش :/ 
فاطمه ...
۲۶ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۲
یادش بخیر این شعره همش می خوندم چون بابا کارمند اداره بود ؛))

پاسخ :

این شعری که شما میخوندین کاملا متفاوت بوده الان من فقط از یه مصرع اون شعر معروف استفاده کردم 
بقیه خلاقیت خودم بوده :دی 


ghazaleh ...
۲۶ شهریور ۹۵ , ۲۳:۳۱
عجب آهنگیههههه :)))

پاسخ :

بعله خیلی باحاله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan