دیالوگات

- چرا بر نمیگردی بلاگفا ؟ 

+ به خاطر اینکه زیرا (:

- مسخره 

+ اسم بابات اصغره 

- :-/

+ (: 

- جدی میگم چرا برنمیگردی بلاگفا 

+ انگلیسیا یه ضرب المثل دارن که میگه : احمق تجربه رو تجربه می کنه !

- اوه مای گاد چه چیزای بلدی تو :) 

+ یه ایطور چیایی تو خودوم دارم(با لهجه جناب خان) 


+ : خودم 

- : یارو

۱۴:۰۴
مَهسا هَسدَم ツ.
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۰۹
ایش بلاگفا :/

پاسخ :

منم اییششششششش :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۰۹
خودت که "ای دل دیگه بال و پر نداری عاشق شدی و خبر نداری" آدم عاشق حتی دیالوگاشم عشقیه مثل این بالاییا. :دی
عشقی با اندکی چاشنی نمک.

پاسخ :

عاغا انصافا این دیالوگ کجاش بوی عشق و عاشقی میداد :||| 

عشق شوری در درون ما نهاد :دی 

والا... 
نگار :)
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۱
بلاگفا دیگه قابل اعتماد نیست :|

پاسخ :

قابل اعتماده ، فقط اگه 16 ضامن معتبر ارائه کنه :)))
Lady cyan ※※
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۴
بلاگفا:-\
خیلی چیزه....

پاسخ :

خیلی پنیره...((: 
قهرمان **
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۳
:)

پاسخ :

:))
عاشق بارون ...
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۵
-__-

پاسخ :

:_/
هانیه شالباف
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۲
لعنته الله علی القوم البلاگفا :|

پاسخ :

ان شـــــــــا الــــلـــــه :)))
مارکر زرد :)
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۵:۴۵
اتفاقا چند وقته دارم فکر میکنم باز برگردم بلاگفا :)) دیگه چیزی نیست که بخوام نگران از دست دادنش باشم :|

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم :|||||
Roghaiyeh ..+
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۷:۴۹
بلاگفا امتحان خودش رو پس داده

پاسخ :

رفوزه شده:))
علی یاد
۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۷
حرف جالبی زد

پاسخ :

کی ؟
هلما ...
۱۷ شهریور ۹۵ , ۲۰:۱۷
بلاگفا خاطرات زیادی رو تو خودش دفن کرده .....

پاسخ :

خیلی جمله ی سنگینی گفتین اصن رفتم تو فکر...:/
پسر رویایی
۱۷ شهریور ۹۵ , ۲۰:۳۷
من ازبلاگفااصلاخوشم نمیاد.
اگراین دوستتون رابلاگی میکردیدبسیارخوب میشد.

پاسخ :

بعضیا تا سرشون به سنگ نخوره ضربه مغزی نشن به راه راست هدایت نمیشن:(
yasna sadat
۱۷ شهریور ۹۵ , ۲۳:۵۰
بلاگفای نامرد!

پاسخ :

نالوطی :/
عاشق بارون ...
۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۲۷
بلاگفای متروکِ خوب اصلنشم! :) :/

پاسخ :

قضیه نرود میخ چدنی در سنگه :)))
ghazaleh ...
۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۶
هویجوووووری چی میگه ^_^عااااالیههههه که

پاسخ :

:))))))))))
محمد آذرکار
۱۸ شهریور ۹۵ , ۱۷:۱۵
بلاگفا مل خزاس 😔

پاسخ :

خزه ها ؟ یا خزا ؟ :))
هلما ...
۱۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۷
من اصن زیر "100 کیلو" حرف نمیزنم :)))

پاسخ :

طرف باید وزنه بردار باشه تا کمر درد نگیره :)))
آبان دخت ...
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۲:۵۳
بسیور با شما موافقم جدا! برگشت به بلاگفا با عرض پوزش خریت محضه :|

پاسخ :

موافقت یعنی در همین حد اصن :))))))))
بانوچـ ـه
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۶
دروغ چرا، گاهی اوقات دلم هواشو میکنه ولی وقتی عمیـــــق به هوای دلم نگاه میکنم :دی میبینم که نه برای بلاگفا که برای حال و هوای اون موقع های وبلاگ نویسی دلتنگم...

آزموده را دوباره آزمودن خطاست

پاسخ :

از دل برود هرآنچه از دیده برفت مصادق همین بلاگفا (: 

والا... 
مژگان
۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۹
سلام...
دست شوما درد نکنه حالا دیگه ما احمق و خزیم...
فرق نمیکنه کجا بنویسیم هر لحظه امکان ویران شدن هست...

پاسخ :

سلام 

بعله مهم بودنه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan