خسته ام

خسته ام مثل پیر مردی که 
تکیه گاهش پسری نا خلف شده است

مثل غواصی که جای مروارید 
قسمتش توری از صدف شده است. 

م.ح 


پ.ن:واقعا خستم ، دوشبه، بیشتراز دوساعت نخوابیدم :/ 

۲۲:۳۱
(^_^)hafez (^_^)
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۳
برو بگیر بخواب خوب

پاسخ :

میرم الان، یکم دیگه بمونم :دی 
ناشناس ناشناسیان
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۴
برو بخواب:دی

پاسخ :

منتظر تو بودم بیای بهت شب بخیر بگم ((((: 
بیست و دو
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۶
خب بخوابید:/

پاسخ :

:)))))

منتظر ببینم چند نفر میاد میگه بخواب :دی 
بای پولار
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۰
بگیر ... !!! :دی

پاسخ :

:|||
آبان دخت ...
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۱
خب شاعرجان بگیرید بخوابید دیگه!!! کمتر از 2 ساعت فاجعه س :|||||

پاسخ :

خیلی فاجعه چون اون دو ساعت یه ساعتش فقط چشمام بسته بود:)
خانم جیم
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۱
چای به لیمو و اسطوخودوس؟! :))
حالا مثلا اونایی که میگن بخواب به چند نفر برسه میخوابین؟! :دی
هنوز اول شبه و زوده واسه خواب :| :پی
والا... :))

پاسخ :

یه عادت بدی پیدا کردم تازگی ها تا وقتی که غش نکنم نمی خوابم ://

والا... 

تازه سر شب عاشقاس:دی
(^_^)hafez (^_^)
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۲
معتاد شدیا برو بگیر بخواب

پاسخ :

محتاط شدم :دی
Lady cyan ※※
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۷
)))))))))))؛
بنده نیز هم....

پاسخ :

:)))
خانم جیم
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۱
منم سابقه داشتم که توی دو روز ینی 48 ساعت فقط 1 ساعت و نیم خوابیدم!!
البته من عادت دارم به کم خوابی یا بی خوابی :))
الان ینی هنوز به درجه ی غش کردن نرسیدین؟! :)))
میگمااا دکلمه ای چیزی که گوش نمیدین؟! :دی

پاسخ :

منم چون به کم خوابی عادت کردم می تونم تحمل کنم :)
تصمیم گرفتم قبل اینکه غش کنم بخسبم :دی 
اگه گوش میدادم که بی خیال خواب میشدم ((:
والا...
گمـــــــشده :)
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۳
هنوز نخوابیدی؟
:/

پاسخ :

چرا خوابیدم:))
بق بقو
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۳
1

پاسخ :

ها؟؟
آبان دخت ...
۲۱ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۴
وای خدا! نگید....اینجوری میگید حس می کنم صد ساله نخوابیدم :|

پاسخ :

چجوری نگم؟!:دی 
ماهی گلی
۲۲ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۹
خو الان دیگه یحتمل خواب تشریف دارین..
خواب بسی شیرینه خصوصا اگه در حسرتش باشی:)

پاسخ :

اصن نفهمیدم چجور خوابم برد:)))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۲ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۴
خسته ام کاش کسی حال مرا می فهمید...
.
و این بیت:

خسته ام، مثل... شبیه... خسته ام... خسته!
خسته ای را خستگی را فرض کن! خسته ترش.

پاسخ :

این یارو خسته نبوده پوکیده بوده ((((: 

والا...
آقاگل ‌‌‌‌
۲۲ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۳
اینو الان تو کانال یکی از دوستانم دیدم یاد وب شما افتادم.
همین عکس فیل خودتونه :)

http://bayanbox.ir/download/3234969689358734475/photo-2016-07-12-02-00-11.jpg

کانال تکسو گراف:
@Texograph

پاسخ :

گلی به گوشه ی جمالت گل آقا :دی 

مچکرم:)
shina ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۰۸:۳۳
توری از صدفم میتونه قشنگ باشه ها....خدا قوتتون بده

پاسخ :

قشنگه ولی برای غواصی که خرج زن و بچه اش رو از صید مروارید به دست میاره پول مهمه :)))) 
والا...
من :)
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۰:۵۷
خسته نباشید :))

پاسخ :

سلامت باشید :))
میم شین
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۱:۲۹
چطور تونستید بیدار بمونید؟ وای من جای شما داره خوابم میاد!!!
:)

پاسخ :

به سختی :دی 

دیشب بیدار نموندم دیگه می تونستم بیدار بمونم منتها دیدم برای قلبم بده :)

بق بقو
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۳
این یکه جریان داره ... اگ دیشب نظرو تایید میزدید میگفتم ولی الان بیمزه میشه :دی

پاسخ :

خب درگوشی بگید لاقل :دی 
آبان دخت ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۶:۱۶
جواب کامنت اولی منو بخونید...اونجوری نگید :دی

پاسخ :

باشه اینجوری نمیگم از این به بعد :دی 
آبان دخت ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۵
احسنتم :))

پاسخ :

صدق الله علی و العظیم :)))
ساکن طبقه 40
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۳
مثل دختری که تازه پارک دوبل کرده :)))

پاسخ :

((((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan