فانتزی سانسور شده :)))

مثلا این خونه ات باشه و آخر هفته ها یا بعضی روزها صبح های زود بری قزل آلا صید کنی تا بانو برای ناهار باهاشون 

قلیه ماهی درست کنه و قبل از رفتن به خونه بری از اون گل های زیبای بنفشه و لاوندر و ... که اون طرف رودخونه دراومده

و کم تر بشر دو پایی مسیرش به اونجا افتاده بچینی و باش یه دسته گل درست کنی

 که وقتی برمیگردی خونه بانو رو خوشحال کنی :))

دیگه بقیه اش رو که ماجراهای داخل خونه اس رو نمیشه تعریف کنم که،خصوصیه !!!

حرف های زن و شوهری رو که تو وبلاگ تعریف نمی کنن :دی 

والا... 

 

پ.ن: ریا نشه این هم موزیک مورد علاقمونه :))

 

۱۲:۵۸
بق بقو
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۰۲
عجب جاییه قایقا همش مال خودتونه :)))
مثلاً هر روز با یه قایق میرید ماهی گیری :دی

پاسخ :

اون بزرگه مال منه بقیه اش مال بچه ها و همساده هاست 
یه جت اسکی هم دارم که تو ساحل پارکه تو عکس مشخص نیست :دی
آقاگل ‌‌‌‌
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۲
این معلومه از زمین خوارهای قلدر بوده! ببین رفته کجا خونه ساخته!

پاسخ :

ای بابا چرا تهمت می زنی اینجا خونه ی پدری مونه :دی 

والا... 
(^_^)hafez (^_^)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۲
اگه ریا نیاشه ما یه همچین خونه ای داریم خخحخحح

پاسخ :

تو خواب دیگه ((: 
ناشناس ناشناسیان
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۵
پس شیرینیش کو؟خسیس؟

پاسخ :

شیرینی چی ؟! 
ناشناس ناشناسیان
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۱۹
شیرینی اینجا شیرینی عروسیت.

پاسخ :

دیر اومدی الان دیگه بچه دار هم شدیم :دی 

والا... 
نگار :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۲۰
وای چه جای قشنگیه :)))

اونوقت ظرفا رو آقا میشوره یا بانو؟! :دی

پاسخ :

آخ آخ آخ 

به چه نکته ی باریکی اشاره کردین :))))

نوبتی می شوریم که نه بانو خسته بشه نه اینکه برای من حرف درنیارن که زن ذلیلم :/

والا...
Lady cyan ※※
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۲۷
:))))))))))
ویییییی خیلی حس خوبی داره ها مخصوصا قسمت گل ها من عاشق گل هام
اره دیگه زندگی شخصی شما به ما چه
وای این موزیک
:)
یکی از نواهای نابه ناب

پاسخ :

(((((: 

موزیک دیگه شخصی شخصی نیست :دی 

والا... 
اَسی ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۲۸
آرزو بر نوجوانان عیب نیست :دی

پاسخ :

من که پیر مردم :دی 
اَسی ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۳۴
عه؟!!
خواستم تحویلتون بگیرم :/
پس آرزو بر پیرمردان عیب نیست :دی
شایدم است :))))))

پاسخ :

من که پیر نیستم که دلم جوونه :)))

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق 
ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما... 



والا... 

خانم جیم
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۲
بعد مثلا عصرا با بانو برید اونور رودخونه پیاده‌روی و شبم کنار روخونه بشینین.. عکس ماهم تو آب باشه و ازون حرفای خصوصی که نوی خونه میزنین، بزنین و شبم که برمیگردین شما ظرفای ظهر رو بشورین :)))
کلا خوش بگذره با بانو ایشالا ;))

پاسخ :

نه دیگه شب برگشتیم بانو خودش ظرف ها شسته باشه قبلا رفتن ، بعد یاده روی آدم خسته اس 
مستقیم بریم بخوابیم که صبح زود من باید برم سر کار :دی 

والا... 
عاشق بارون ...
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۳
این آهنگه. :)

پاسخ :

آره :))
گم نام
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۱۶
بانو همین که آقاشون میاد خونه باید خوشحال بشه و از سرشم زیاده.
دسته گل پرروش میکنه:)))

پاسخ :

اون که البته بعله ولی از اون جایی که بانو خیلی عزیزه یه دسته گل قابلی نداره :))))

والا... 
ماهی گلی
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۵
بیسیار جای دل انگیزی میباشد.
اومدم اعتراض کنم که خو ماهی رو صید کردین دستت طلا،زحمت پختشم خودتون بکشین چرا بانو؟!بعد که رسیدم به قسمت گل و این صوبتا دیدم خو‌حالا خیلیم عیب نداره خانومتون یه دستی هم به آشپزی ببره;-)

موزیکتون هم به درد همون فضای دونفرتون میخوره:)

پاسخ :

من که به خوبی بانو نمی تونم آشپزی کنم ، بعد بانو که نمیشه همین طور بیکار بمونه همه ی کارها رو من بکنم :دی 

والا... 
ریحانه. الف :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۶
چند وقته ازدواج کردین ؟؟
:))
فانتزی های قشنگیه و فانتزیه هرکسیه :|

پاسخ :

خخخخخخ

باور کردین این فانتزیه!!! هنوز قاطی مرغا نرفتم :دی 

نه هرکس اونایی که اهل دل هستن مثل بنده :))))

والا... 
حوریا
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۱
از اونجایی ک الان سرکارم نمیتونم موزیک گوش کنم
ولی حتما ی سر میام خونتون مزاحم میشم
اتفاقا قلیه هم دوس دارم :D

پاسخ :

خخخخخخخخ

خونمون دوره زحمت نکشید :دی 

والا... 
ریحانه. الف :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۵:۳۰
عه اون قسمت بانو شم فانتزی بود :|
خوب فکر کنم همه دوس دارن توی آرامش زندگی کنن و جلوی خونه شون هم یه دریاچه ی گنده باشه :))

پاسخ :

کلا فانتزی بود:/

بعضیا فانتزی های دیگه دارن مثل زندگی کردن 
تو یه کلبه تو کوهستان های آلاسکا :
http://chapy.ir/wp-content/uploads/chapy106d.jpg
من :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۶:۳۲
:))

پاسخ :

((: 
ریحانه. الف :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۱
شاید ...

پاسخ :

حتما:دی
yasna sadat
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۰۵
میگم میون این همه خانه ی فانتزی یکیشو انتخاب کنید
هر روز یکی نمیشه که!!:))

پاسخ :

ییلاق قشلاق می کنیم :) 

تابستونا میریم کلبه ی کوهستانی 
زمستونا میریم کنار این دریاچه عه :)))

والا... 
Lady cyan ※※
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۴
وای خدا اون هویجوریه چیه وای
چه قدر قشنگه خدا

پاسخ :

به قول یکی از دوستان خاک برسریه ((((((:


Lady cyan ※※
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۶
باید اعتراف کنم که
بنده هم در گل گیر کرده ام که اون هویجوری های شما چه جوری با روح و روان ادم بازی میکنن
فک کنم شما از پست های من فقد همون یه اهنگش رو میپسندین :)

پاسخ :

خخخخخخخخ

نه عکساشم نگاه می کنم :))))))))))
Lady cyan ※※
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۷
:/
نگاه شما لطفیس بر ما
:/
خیلی خوب شد که اعتراف کردم
باز شما خوبی
بقیه رو نمیتونم اصلا تحمل کنم
مینویسن:
زیبا
یکی نیس بگه زیبا و بلا زیبا درد زیبا و کوفت میخوام یه پست راجب همین زیبا بنویسم اصلا :/
اعصاب نذاشتن واس ما با این زیبا

پاسخ :

خخخخخخخ

اره دیدم کامنتاشونو :)))))))))))))

فقط همون یه کلمه رو بلده حتما :دی 
خانم جیم
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۷
یه چیزی که هیچ ربطی به پست نداره با اجازه :
آدم دوست داره این فیل توی هدرتونو از توی عکس.دربیاره بغلش کنه ^__^
:)))

پاسخ :

این فیله هم مثل من تنهاست :/ 
ریحانه. الف :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۵۷
این پست جدیدتون هم فانتزی بود دیگه ؟:دی

پاسخ :

هویجوریه ؟!
خانم جیم
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۰:۳۹
نه این فیله خیلی دیگه تنهاست.. ببینیدش :'(

پاسخ :

امان از درد تنهاییییی ..هعی لوله گاز :/ 
سعید
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۸
و شبهاشم به جا خواب دانش پژوهی و زیارت ف.ظ ها، خواب گل و بلبل و اینجانب رو ببینی!!!

:)))

پاسخ :

ان شالله که در خدمت با ف.ظ ها همنشین بشی عموجان :))) 
ریحانه. الف :)
۱۹ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۸
:|
آره جالبه ..

پاسخ :

نه دیگه این فانتزی من نیست (((: 
سارا
۲۰ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۸
ایول. فقط استقلال :)
فوتبالی نباش همینکه لنگی نباشی کافیه

پاسخ :

همه شون سراپا یه کرباسن :دی 

اینم تقدیم به شما که علاقه مند به فوتبالید :
http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user136091/content-image/10409687_211770285681729_2246844331037522136_n.jpg
حوریا
۲۰ تیر ۹۵ , ۰۷:۴۵
چ زحمتی ب جاش میام ی دور دور با قایقتون میزنم و بعدشم قلیه میزنم تو رگ و کلی برنامه جالب ک حتما شما برا پذیرایی از مهموناتون دارین خوب خستگیم در میره :D

پاسخ :

خسته میشین ، راضی نیستم بخدا :)))))))
فاطمه ...
۲۰ تیر ۹۵ , ۰۷:۵۶
موزیکش آرامش بخش بود :)

پاسخ :

موزیک کلاسیکه دیگه :)
حوریا
۲۰ تیر ۹۵ , ۱۵:۱۳
باور کنین منم راضی نیستم خیلی بیفتین تو زحمت
ی قلیه حاضری می خوریم دور هم

پاسخ :

ماشالله شما خیلی آدم قانعی هستین :)))
بای پولار
۲۱ تیر ۹۵ , ۰۵:۰۴
عجب فانتزی و عجب جایی...

اون تم و ملودی اول و آخر این ترک من رو یاد کارتون دختری به نام نل می اندازه. قشنگ همین بود موسیقی تیتراژش.

پاسخ :

مچکرم ، توام بیا اون اطراف یه خونه درست کن واسه خودت جا زیاده :دی 

آهنگ نل یادم نیست :)
مستر آکولاد
۲۱ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۸
عجب عکسی :|

پاسخ :

خونه رویایی یکی از دوستان بلاگره :))
Upset Bahar:(
۱۸ مهر ۹۵ , ۱۸:۲۵
موزیک خوشمان امد .لینکشو. بزار برا دانلو://منم ارزومه همچین جایی!

پاسخ :

رو موزیک در حال پخش کلیک راست کنید گزینه سیو میاد :) 
Upset Bahar:(
۱۹ مهر ۹۵ , ۰۶:۲۹
با تبلت که نمیشه کلیک راست کرد...اسم موزیکو لااقل بگو:)

پاسخ :

اینم لینک:
http://bayanbox.ir/info/3673181898117857610/adagio-trio-green-sleeves
بی همتا
۰۵ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۳
قشنگ بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan