فانتزی ...

با سرعت 200 کیلومتر رانندگی کنم بغل دستیم هم اینطوری گیتار بزنه بعد دو نفری بریم ته دره 

تا لحظه فرود به گیتار زدنش ادامه بده ،منم تو هوا رانندگیمو بکنم:) بعد به طرز معجزه آسایی هیچ اتفاقی نیافته

 و هر دو زنده بمونیم...


۲۱:۵۹
مستر نیمــا
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۶
مازوخیسم در خواب:)))

پاسخ :

در بیداری :دی
سرباز جامانده
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۷
:-/ :-/ :-/ خداحفظتون کنه

پاسخ :

الهی آمین
اَسی ...
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۷
واای خدااااا O_O

پاسخ :

چیه مگه؟!
(^_^)hafez (^_^)
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۰
0_o
خوش خیلیا

پاسخ :

ها؟
من :)
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۳۲
:|

پاسخ :

(:
بیست و دو
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۸
این فانتزی همون به درد خواب میخوره :دی

پاسخ :

چرا خواب تموم هیجانش به اینه که تو بیداری اجرا بشه :)))
اَسی ...
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۸
هیچی راحت باشین :/

پاسخ :

:|||
محسن رحمانی
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۰
اینم شد فانتزی ؟O_o

پاسخ :

تو هم همش ایراد بگیرا :/
بق بقو
۰۷ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۸
یه چیزی هست که اسمشو میذارن فانتزی دیگ :)))

پاسخ :

والا... :)))

شما خوب درک می کنید آفرین :دی
نگار :)
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۵
دیگه زیادی فانتزی بودا :))))

پاسخ :

خخخخخ 

((: 
مژگان
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۲
سلام...
تو افق محو نشید ی وقت... :/

پاسخ :

سلام 

تو افق که نه ته دره احتمال محو شدنم هست ولی :دی 
. زیزیگلو
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۶
حالا من نفهمیدم کجاش گیتار بود!
میگفتین "تنبک" باز شبیه تر بود تا گیتار :/

پاسخ :

10-20 ثانیه اولش گیتاره ...دقت کن!!!
وبلاگ سایت حاجت
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۵
:|:| فک کنم جن زده شدید

پاسخ :

آره تو رو دیدم :دی :دی 
مجید
۰۸ تیر ۹۵ , ۰۳:۰۰
این فانتزی که گفتی رو ما همون دو نفری تجربه کردیم منتها بغل دستی بجا اینکه گیتار بزنه خواب بود، منم بجا اینکه رانندگی کنم خواب بودم، من نرسیده به ته دره بیدار شدم ولی بغل دستیم هنوز خواب بود، بعدشم که معجزه آسا زنده موندیم:))

پاسخ :

حیف شده نرفتی ته دره تا فانتزی تکمیل بشه :)))) 

والا... 
مجید
۰۸ تیر ۹۵ , ۱۲:۱۸
ته دره رفتیم دیگه، من نرسیده به تهش بیدار شدم، بغل دستیم تهش بیدار شد. بعدم با جرثقیل برگشتیم بالا. فانتزی کامل بود آقا تو سر مال نزن:))

پاسخ :

عجب صحنه ی اکشنی بوده ، جای من خالی بوده ببینم و مفیوض بشم از این صحنه :)))) 
ghazaleh ...
۰۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۸
چه فانتزی پر هیجاااانی :-D
بسیییییی پسندیدم :-D:-D

پست انجیرتونم قشنگ بود ^_^
اصلا میوه به این خوشمزگی و بامزگی کی دیده آخه ؟!^_^
دیدن اون شکل ماهش دل آدمو میبره :-D

پاسخ :

سلام 

مدتیه نیسیتن ؟! 

شما از اون مخاطبایی هستین که خوب درک می کنید آدمو :)))

والا... 
سعید
۰۹ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۸
بنده رد فانتزی در مقابل شما(عامو) سر تعظیم فرود می آورم.

باشد که ما را ب شاگردیتان قبول فرمایید!!!
والا...

پاسخ :

فعلا منتظر باش ببینم چیکار می کنم برات :))) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan