گامبالو

18-19 سال پیش بود تابستون ها کلاس های اوقات فراغت می رفتیم

کلاس ها چون از خونمون دور بود سرویس داشت از قضا سرویس هم از این مینی بوس قدیمی ها بود 

که بوی دود گازوییلش کشنده بود و از قضاتر یه راننده شاسگول داشت که بیشتر وقت ها یه آهنگی گوش میداد

بدین مضمون : گامبالو گامبالو، گامبالو گامبالو ، گامبالو گامبالو و... (آهنگنین بخونیدش خیلی جالب میشه)

اون موقع که ما خیلی بچه بودیم و اصن نمی فهمیدیم این چی میگه و فقط به مسخره بودن آهنگش

می خندیدیم . 

چند وقت پیش یاد این آهنگ مضحک مسخره افتادم هر چی سرچ کردم پیداش نکردم 

یه تعداد آهنگ دریوری هندی پیدا کردم که هیچ کدوم این آهنگ مضحک نوستالژیک دوران کودکی من نبود. 

گامبالو گامبالو، گامبالو گامبالو ، گامبالو گامبالو و...

تا اونجایی که یادمه بیشتر آهنگ هی همینو تکرار می کرد یه مقداری هم خارجکی می خوند که من اصن 

نمی فهمیدم چی میگه ، احتمال گامبالو تو زبون این خارجیا معنی خوبی داره 

که اینقدر با نشاط هی تکرارش می کرد ((: 

والا... 
۱۳:۴۱
(^_^)hafez (^_^)
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۰
شاید خخخخخخ

پاسخ :

والا...
Lady cyan ※※
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۱
وای فکرم از اون موقع مشغول کردید همش دارم فکر میکنم که کدوم برنامه کودک بود
ماله یه برنامه کودک بود
وای هرچی فکر میکنم یادم نمیاد

پاسخ :

آهنگ خارجی بود می زد لاتین یا هندی باشه (: 
Lady cyan ※※
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۳
اره اره وای چه قدر بده این همه فکر کنم یادم نیاد

پاسخ :

فسفر ها رو نسوزونید بعدا به کارتون میاد :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۴
نقش والا چیه جدا؟
:/

پاسخ :

نقش اول داستان برنده سیمرغ طلایی جشوانره فجر :))) 

والا... 
Lady cyan ※※
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۴
مغز منو به کار گرفتید با این پست تون دارید داغونم میکنید

پاسخ :

بی خیال بشید ،سوت بلبلی بزنید :دی 
سرباز جامانده
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۳
شما میشنیدین گامبالو.یچی دیگ میگفته

پاسخ :

احتمالش هست شاید میگفته گامبو آلو یا کامپوت آلو اضن حتی :)))) 
Lady cyan ※※
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۸
:0
:((((((((((((((((((((((((
داغونم کردید
پیداش نمیکنم از اون موقع به صد نفر زنگ زدم کسی یادش نیومد :(

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بابا بی خیال ، مگه چه اهمیتی داره؟!؟!؟
من :)
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۰
گامبالو :؟
باید معرفیش کنم به گروهای کنسرتمون که فیض ببرن از این آهنگ زیبا و اینهمه ظرافت :))
یه آهنگ بود من تو دوران طفولیت اینو یه چیز دیگه میشنیدم ، البته اخیرا که گوش دادم فهمیدم . خلاصه گوش ندین آهنگ های طفولیت رو
کلا یه چیز‌ دیگه میشنوین :))

پاسخ :

آره :)))

منم دعوت کنید تا تو کنسرت گامبالو شرکت کنم ((:
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۲
خخخخخخخخخ
شاید آهنگ هندی بوده.

پاسخ :

هر چی بود خیلی مضحک بود :)))
خاتون قصه های من
۰۲ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۶
خالی بکن در استکانم چاییت را
آغوش وا کن آن دل دریاییت را

شبهای شعر چشمهایت دیدنی تر
مهمان من کن یک شب رویاییت را

یک باغ در سیمای تو خوشتر نشسته
خیلی به رخها می کشی زیباییت را

در کوچه حتی پیرمردان بی قرارند
با ناز وقتی می کشی دم پاییت را

خیلی پسندت می کنم وقتی که بینم
بر روی لب آرام دندان ساییت را

پروا نکن پروانه ها باید بسوزند
با عشق پوشش می دهم رسواییت را

مریم به عیسی داد روح زندگی را
بر نیل من جاری بکن موساییت را



قسمت نظرات اشعار رو بستین، نمیشه نظر داد، فکر نمیکنید اگر قسمت نظرات اشعار رو باز بزارید بهتر بشه؟

پاسخ :

ممنون بابت شعر:)

تو پست قبلیش که نظراتش بازه نظر بذارین خب :) 

من یه سری قوانین وبلاگ نویسی دارم برای خودم یکیش اینه 
که هویجوری بسته باشه . 
من :)
۰۲ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۷
بله حتتتتمننن :))

پاسخ :

مچکرم :))))
بیست و دو
۰۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۴
راننده رو بری پیدا کنی زودتر از آهنگ جواب میده!:/

پاسخ :

:)))))))

مثل پیدا کردن یه مورچه تو لونه ی چند میلیون مورچه می مونه :دی
Lady cyan ※※
۰۳ تیر ۹۵ , ۱۰:۵۲
من عاشق اون دکلمه علیرضا آذرم
هییییییییییی خیلی قشنگه خیلییییییی
میخواستم به هرشکلی که شده کامنت بذارم :)

پاسخ :

خخخخخخخخ

کارش درسته تو شعر :)))
قیافه اش منو یاد اخوان ثالث میندازه:)
وقایع نگار
۰۴ تیر ۹۵ , ۰۱:۵۲
=))))

ریتمش این بوده یا خود آهنگ؟؟ :O

پاسخ :

خود ترانه ی آهنگش بود :))))
سعید
۰۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۱۷
:|

پاسخ :

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan