ذوق نوشتن

یکی از سرگرمی های من اینه که میرم سراغ قسمت پست های پر بحث تر وبلاگ و کامنتاشو می خونم و کلی با

خاطراتشسرگرم میشم ،یادش بخیر قبلنا مخاطبا هر چند از الان کم تر بودن اما لطفشون به صاحب این پیج 

خیلی بیشتر بود...با این روند کسادی کامنت و نظر دارم کم کم ازنوشتن دلسرد میشم که همانا شاعر در این رابطه

می فرماید: 

مستمع صاحب سخن را بر سر کار آورد 

غنچه ی خاموش بلبل را به گفتار آورد...

صائب تبریزی 

۰۴:۱۳
بق بقو
۲۰ خرداد ۹۵ , ۰۴:۱۹
نه شما بنویسید ما میخونیم ، خب الانم بد وقتیه دیگ موقع امتحاناس:|
منم بعضی موقعا میرم وبم هم متنو میخونم هم نظراتو خیلی خوبه:)

پاسخ :

بابت کامنت های دلگرم کننده تون متچکرم:))
عاشق بارون ...
۲۰ خرداد ۹۵ , ۰۴:۳۶
نه دلسرد نشید. :))

پاسخ :

تلاشمو میکنم :دی 
مه‍ شید
۲۰ خرداد ۹۵ , ۰۴:۵۹
حجی برا دل خودت بنویس :))) مخاطب فناپذیره دی:

پاسخ :

شما از مخاطبان وب بلاگفام بودین؟
رگـ ـها
۲۰ خرداد ۹۵ , ۰۵:۰۶
دلسرد نشید خب ! :د
ما میخونیم منتها خسته تر از اونیم که کامنت بدیم :))

پاسخ :

یادم بندازید در جواب این کامنت یه شعر قدیمی از خودم در این رابطه پست کنم . 
محسن رحمانی
۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۶
واقعا؟

پاسخ :

واقعن
محسن رحمانی
۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۰:۳۷
بابا این چیه گذاشتی عکس هدرت ناسلامتی روزه ایم ها بردار بابا :/

پاسخ :

میخواستم استقامت مخاطبا رو بسنجم:دی
والا... 
دچــ ــــار
۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۱:۵۱
فکر کردم سرگرمیت همون هدر وبلاگته :)

پاسخ :

تیکه میندازی اخوی عایا؟!
اَسی ...
۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۱
الآن فصل کامنت گذاری نیست!

پاسخ :

خخخخخخخ
یاد مستند  راز بقا افتادم :)))))))
yasna sadat
۲۰ خرداد ۹۵ , ۱۶:۰۸
دنیای واقعی هم همین شده چه برسه به اینجا!

پاسخ :

هعی... 
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۱۰:۴۸
یعنی میشه ننویسی تا همین هرز گاهیم کامنت نذاریم؟!!!

آخ جوووون!!!

ی کلشیر نذرت خداااا جووووون!!!

خخخخ

پاسخ :

روزه فشار آورده بهت این حرفا مال خودت نیست :)))
سعید
۲۲ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۸
من و روزه؟؟؟

بدان و آگاه باش که:
روزه گرفتن بنده یکی از نشانه های آخر و زمانهههه!!
والا!
سانسورش نکن! واقعیته!!! :)

پاسخ :

بی تربیت :/ 
سعید
۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۲:۴۸
از قدیم گفتن: حقیقت، واقعیته!!!

(انتظار داشتی بگم تلخه؟ واقعیت تلخ تره)

چه جمله سنگینی گفتم!!!
تا 2 3 روز کامنت نمیذارم از بس سنگین بود! کمرم رگ ب رگ شد!!!
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan