تا سه نشه بازی نشه :)

من: تا حالا عاشق شدی ؟

سعید : آره، دوبار 

من : تا سه نشه بازی نشه :)))

سعید : یعنی میگی یه بار دیگه عاشق بشم ؟!

من: خوشم میاد خوب میگیری :دی

سعید : حالا عاشق کی بشم ؟

من: نمی دونم عاشق هرکی میشی بشو ، فقط عاشق من نشو 

هر دوتا مون پسریم برامون حرف درمیارن ، منم حوصله تحویل گرفتنت رو ندارم 

دوباره شکست عشقی میخوری :))) 

والا...

سعید : :|

من : (((: 

۲۱:۱۲
سنین ...
۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۱
سلام حالتون خوبه ؟
هههه

پاسخ :

سلام شما بهترین؟

هندونه (:
بق بقو
۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۴
:)))
دوستتون خیلی صبورن هاااا :)))

پاسخ :

چطور؟!
بق بقو
۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۶
همینجوری ... :|

پاسخ :

نترسید بگید راستشو :)))))
بق بقو
۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۶
من کلاً احساس میکنم صبورن :)))

پاسخ :

عجب:)))))
مارکر زرد :)
۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۴
مبارکه مبارکه :))

پاسخ :

مبارک صاحباش :دی
والا..
yasna sadat
۰۶ خرداد ۹۵ , ۰۰:۵۵
لایک بق بقو جان

خدا صبر بده دوستتونو:))

پاسخ :

خواهر بق بقو با شما هستن:)))
براش دعا کنید:دی
سرباز جامانده
۰۶ خرداد ۹۵ , ۱۱:۰۷
:-/ کسی که عاشق باشه که نمیتونه باز عاشق بشه.

پاسخ :

عشق داریم تا عشق :دی 
والا...
من :)
۰۶ خرداد ۹۵ , ۱۳:۰۷
چه جالبببب:|

پاسخ :

((:
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۰۳:۵۹
من هر چی فکر میکنم این دیالوگ رو نگفتم!
بنده مراتب اعتراضات خود را اعلام می دارم!

لطفن شفاف سازی کنین!

پاسخ :

گفتی خودت یادت نیست :دی 

از این شفاف تر دیگه ؟! 

والا... 
سعید
۱۰ خرداد ۹۵ , ۱۸:۰۲
کی؟
کجا؟
چه وقت؟(این یعنی ساعت دقیق)

بنده همچنان تکذیب میکنم این دیالوگ رو.

پاسخ :

از گفتن جزییات معذور می باشم 

تا اطلاع ثانوی مزاحم نشو ای اجنبی :دی

والا...
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۱
پاسخ:
از گفتن جزییات معذور می باشم

بدان و آگاه باش کهههههه: چون از بیان جزییات خودداری نموده ای، لذا جریان فوق توطعه ای جهت خدچه دار کردن روحیه لطیف و وجه ی اجتماعی این جانب نیست!
لذا با تمامی قوا تکذیب مینمایم

پاسخ :

خدشه دار شدی رفت دیگه زیر قیمت میخرنت :)))))
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۴۸
:(((

پاسخ :

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan