ببین با کیا شدیم 80 میلیون (((:

+سلام 

-سلام 

+ببخشید شما با آقا رسول نسبتی دارین ؟! 

-آقا رسول کیه ؟ 

+ آقا رسول فلانی 

- نه نسبتی نداریم 

+پس چرا پشت شیشه مغازتون فامیلیشو زدین؟

- خواهر من مگه تو این شهر فقط آقا رسول شما فامیلیش همینه ؟! 

+ آخه پشت شیشتون نوشتین فلانی :/

-من از شما عذر خواهی می کنم بابت فامیلیمون 

+ -___-

- :| :| :| 

۲۳:۰۸
. عارفه .
۰۵ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۲
:|
خب حتما نسبتی داشتین نگفتین ! :))))
چرا نگفتین ?!
نسبت دارین و نگفتین ?!
وای برشما! :| :))))

پاسخ :

اصن در برابر استدلال محکمش کم آوردم حق کاملا با اوشون بود اصن چه معنی میده وقتی 
با آقا رسول نسبتی ندارین فامیلیشو بزنیم پشت شیشه حق نداریم از این فامیلی استفاده کنیم :))) 

والا... 
سرباز جامانده
۰۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۰:۵۰
:-/ خدایا توبه

پاسخ :

(((((: 

والا...
بابا لنگ دراز
۰۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۲۱
حالا واقعأ نسبتی داری؟
رسول فلانی چیکارت میشه؟
خخخ

پاسخ :

نمی دونم باید تحقیق کنم ببینم چه نسبتی داره:دی 

والا...
چشم به راهم ...
۰۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۵۰
:))

پاسخ :

والا...
چشم به راهم ...
۰۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۵۰
چاخان میکنید حواستون باشه زیاد بزرگ نباشه :)

پاسخ :

سعی می کنم یادم بمونه:))
. عارفه .
۰۶ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۱۸
جواب کامنت آخر یه "والا ..." کم داره :))

پاسخ :

خخخخخ
می بینم که شمام راه افتادین :دی 
اَسی بولیده
۰۷ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۳۲
پس مغازه دارید :دی

پاسخ :

شاید:) 
سعید
۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۱:۰۴
-من از شما عذر خواهی می کنم بابت فامیلیمون

+ دفعه دیگه تکرار نشه

شما: :|||

ایشان::)))


ادامه داستان کامنت بعد!

پاسخ :

کو کامنت بعد ؟! o_O
سعید
۱۷ خرداد ۹۵ , ۲۳:۵۶
حالا!!!

مثل فوتبالیستا بووود توو بچگی! سه شب ی قسمت میدیدی!!!

الانم همونجور

پاسخ :

پست های قدیمی کامنت نذار من موضوعش یادم رفته الکی جواب میدم 
برای خالی نبودن غریزه (عریضه) :دی 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan