آلزایمر

و این روزها احساس می کنم تا آستانه ی فراموش کردن اسم خودم هم پیش رفته ام 

این را وقتی فهمیدم که وقتی خانم کارمند دفتر پلیس+10 شماره ملی ام را پرسید: بعد از گفتن 

سه رقم اول دیدم چیزی به خاطرم نمی آید و بدتر از این وقتی بود که برای خرید هندزفری 

رفته بودم اما اسمش یادم نمی آمد و مجبور شدم برای دوست فروشنده پانتومیم بازی کنم تا 

بفهمد چه میخوام .این روزها پدربزرگم را خوب درک می کنم :/


۲۱:۵۶
مــــــــ. یــ.مــ
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۰۴
دمانس...
:(

پاسخ :

چی شده ؟خوراکیه ؟ 
ghazaleh ...
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جدکی آلزایمر گرفتین ؟!O_O
هرچند ممکنه ذهنتون مشغول باشه و یه لحظه یادتون رفته :)


+میشناسمش
به به خوبه دیگه ^_^
*** ** ***** ** **** ***** ** *** ***
** ****** ** *** **** ***** ** **** ******* **** *** ****

پاسخ :

تاره مثل اینکه واقعا گرفتم :((( 

+ ممنون :)) 
مهتاب
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۲۵
از مشغول بودن فکر است

منم یه بار اینطور شدم و اینچنین بازی رو تجربه داشتم :\

پاسخ :

مشکل اینجاست که اینقدر طولانی مدت دچار فراموشی نشده بودم :/ 
من :)
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۴۵
بجای عنوان آلزایمر
باید مینوشتید حواس پرتی ..

و اگه به همین فکر کردن در مورد این موضوع فکر کنید , یقین داشته باشین طولی نمیکشه که همون میشه که بهش فکر میکردین.
باور کنین از خوندن کامنتتون ترسیدم. آدم نگران میشه.

پاسخ :

واقعی بود نمی شناختم خیلی فکر کردم یادم اومد :/ 
پری بانو
۲۲ دی ۹۴ , ۲۲:۴۶
منم :(
البته پدربزرگم خیلی سرحال تر از منه :(

پاسخ :

منم از پدربزرگم سرحال ترم :دی 

والا... 
مــــــــ. یــ.مــ
۲۲ دی ۹۴ , ۲۳:۰۸
-_-
دِ مانس ْ

نام دیگر آلزایمر میباشد:)
مواظب خودتون باشید:)

پاسخ :

به چه زبونیه ؟! 

اولین باره یه بلاگر می بینم اطلاعات عمومیش از من خیلی بالاتره :))) 
از محضرتون می آموزم :دی 

والا... 
ghazaleh ...
۲۲ دی ۹۴ , ۲۳:۵۳
هویجوریوووووو :(
قشنگ بسی :)

پاسخ :

مچککککرم :) 
بیست و دو
۲۳ دی ۹۴ , ۰۰:۰۴
طبیعیه!
هزاربار اینطور شدم/از عدم تمرکزه

پاسخ :

اینقدر طولانی مدت ؟! 
. zizigolu
۲۳ دی ۹۴ , ۰۰:۰۵
پس جدول و سودوکو لازم شدین!

پاسخ :

اتفاقا هر روز برای گذرون وقت جدول حل می کنم :) 
yasna sadat
۲۳ دی ۹۴ , ۰۰:۳۱
پیر و جوون گرفتارش شدن...

پاسخ :

هعـــــــــــــــی لـــــــــولــــــــــه گاز :( 
چشم به راهم ...
۲۳ دی ۹۴ , ۱۷:۲۰
شماره ملی عیب نداره حالا، اما هندزفری !!!
چه عرض کنم...

پاسخ :

امروز فهمیدم اسم آدم ها رو هم به سختی به یاد میارم :))))) 

والا... 
فرزانه سادات سجادپور
۲۳ دی ۹۴ , ۱۸:۴۴
سلام!
تا وقتی رمز وبلاگ تون رو فراموش نکردید جای نگرانی نیست!!‎:D‎:D

پاسخ :

سلام 

اون موقع احتمالا بستری شده باشم دیگه :دی 

والا... 
محمد حسین
۲۳ دی ۹۴ , ۲۲:۵۱
یارب

دلم می خواست به اون مطلب ساعت صفر نظر بدم که نشد !

لذت بردم ... از وزن های کثیرالاستعمال حافظ .. به به ..مجتثّ مثمّن مخبون محذوف ..خوب بود ...موفق باشید

فی امان الله

پاسخ :


سبک عراقی سبک به واقع دلنشینیه !!! 

خوشحال شدم از دیدنت هم نام :) 
ماه بانو
۲۳ دی ۹۴ , ۲۲:۵۷
گاهی ازین "اتفاق "ها میفته...

پاسخ :

گاهی شدید میشه بد جور :دی 
اَسی بولیده
۲۹ دی ۹۴ , ۰۱:۲۷
و مادربزرگ من :(

پاسخ :

:))))
اَسی بولیده
۲۹ دی ۹۴ , ۲۳:۵۱
خنده داره؟؟؟؟ :/

پاسخ :

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است...:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan