شهردار ناکجاآباد

از وقتی خودم را شناختم به دنبال ساختن آرمان شهر بودم مدینه ی فاضله ای که خودم هم 

می دانم رویایی بیش نیست و هیچ وقت قابل تحقق نیست مگر به دست یک نفر ، همان کسی 

که جای خالی نبودش اینقدر بزرگ است که با هیچ چیز پر نمی شود جز خودش!!! 

بیچاره آدم هایی که فکر می کنن تورم زیر 2 درصد بیکاری 0 درصد خوردن سالیانه ایکس مقدار شیر 

پوشیدن فلان لباس داشتن فلان خانه و ماشین و و و... این ها همه نشان دهنده ی یک زندگی مرفه 

و بی دغدغه است و آن موقع است که می توانند احساس خوشبختی کنند ، راستش به نظر من 

همچین آدم هایی خیلی حیوونکی هستن چون دنیاشان خیلی کوچک است به کوچکی نوزادی که 

تمام دل خوشی اش پستان (شیر) مادرش هست و لاغیر .

علی رغم اینکه هیچ وقت به وجود آمدن مدینه فاضله اعتقاد نداشتم اما با این حال بارها در خیال خودم 

آن را ترسیم کردم و رویای همیشگی من تصدی شهرداری این شهر برای تحقق تک تک فانتزی هایی

 که برای یک آرمان شهر نیاز هست بود .من آرمان شهرم را در ذهنم ساختم و روز نیست که 

فکری جدید برای بهبودش از سر نگذرانم شما چطور تا حالا به آرمان شهر خودتان فکر کرده اید؟!

۱۵:۱۴
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۱۸
تصدی شهرداری آرمان شهر
از مهم ترین مسائله :)

پاسخ :

اصل قضیه اس :دی 
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۲۴
حقیقتا زیاد به آرمان شهرم فکر نمیکنم.
و دلیلشم نمیدونم!
شاید فرصت فکر کردن بهش رو ندارم..
:/

پاسخ :

فرصت فکر کردن نداری ها ؟! ((((: 


gandom baanoo
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۲۷
من خودمو هم نمیتونم آرمانی کنم... چه برسه یه شهرو.........

پاسخ :

خسته نباشید :دی 
مــــــــ. یــ.مــ
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۲۷
اتوپیا:-)
من برای خودم یه کوچیکشو ترسیم کردم

پاسخ :

آفرین آفرین :)) 
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۱۵:۳۷
آره والا !
واقعا سرم انقد به کارای دیگه گرمه :/
وقتایی که سرم گرم نیست هم نمیدونم چرا فکر نمیکنم :|

پاسخ :

ذهن انسان محیطیه که خلا نداره یعنی همیشه یه چیزی برای فکر کردن توش هست 
حتی موقعی که سعی می کنه به چیزی فکر نکنه !!! 
عاشق بارون ...
۱۳ دی ۹۴ , ۱۶:۰۵
دنیا جای خوبی نیست، و نمیشه، واسه زندگی کردن. :)
یاد فیلم دلشکسته افتادم! :)

پاسخ :

در مورد آرمان شهر خیلی گفتن تو اون فیلم منتها هیچ ربطی نداشت 
به داستان فیلم و اساسا آرمان شهرتو اون فیلم یه موضوع حاشیه ای بود :) 
عاشق بارون ...
۱۳ دی ۹۴ , ۱۶:۱۵
کلاً گفتم! چه نقد فیلمی میکنید!! :)))

پاسخ :

دست به نقدم خوبه :دی
ghazaleh ...
۱۳ دی ۹۴ , ۲۰:۲۱
فکر کردم :)

پاسخ :

آفرین:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan