سال ها بعد...

این سپید رو امروز یک از دوستان برام فرستاد : 


سال ها گذشت


ما به هم نرسیدیم 


جای تو اما ، زنی همراه من است


به تو شباهتی ندارد


از تو بهتر نیست


حتی از تو زیباتر نیست...


تنها بخاطر لجاجتم کار به اینجا رسید،


اما ، وقتی موهایش را باز میکند بی اختیار 


مثل همیشه تو را صدا میزنم ...


و او میخندد


با اشتیاق میپرسد ...


رابطه ی بین موهایش و دخترمان چیست ...؟! 


و من هر بار میمیرم ...!!!


پیمان شمس

۲۱:۲۷
بیست و دو
۱۳ دی ۹۴ , ۲۱:۳۱
از این شعرا من قبلا هم خوندم اما به نظرم جالب نیست، اینم یه جور خیانت ذهنیه چه فرقی داره...
کلا از این مدل شعرا خوشم نمیاد

پاسخ :

از دید ادبی بهش نگاه کنید فقط شعره :) 
ghazaleh ...
۱۳ دی ۹۴ , ۲۱:۳۵
وای خیلی شعرای ازاین دست غم انگیزه :(((
اصلا تا حد غیر قابل تحمل :'(

پاسخ :

خصوصا وقتی آدمو یاد شخص خاصی بندازه ...:( 
ghazaleh ...
۱۳ دی ۹۴ , ۲۲:۰۹
دقیقااااااا

پاسخ :

://
خانم الف
۱۳ دی ۹۴ , ۲۳:۰۶
واو چه قشنگ..
عالی..
:(

پاسخ :

:)) 
عاشق بارون ...
۱۳ دی ۹۴ , ۲۳:۵۳
:/
دید ادبی. :/

پاسخ :

پ نه پ دید بی ادبی :دی 

والا... 
اَسی بولیده
۱۴ دی ۹۴ , ۰۲:۳۳
واااااااای!!!
اصلا مو به تنم سیخ شد 0_o
تا حالا با شنیدن هیچ شعری اینجوری نشده بودم O_O
عالی بود...
ولی هنوز هنگم!

پاسخ :

اشعار سپید معمولا صفر و صدن حد وسط ندارن!!!

بخاطر همین یا عالی میشه یا چرت و پرت :))) 

والا... 
من :)
۱۴ دی ۹۴ , ۰۸:۵۱
شعر است دیگر
در مورد شعر نمیتوان نظر داد:)

پاسخ :

شاعرها می تونن نظر بدن :))) البته با احتیاط :دی 
مهدی
۱۴ دی ۹۴ , ۱۰:۴۷
سلام وبت رو یه مدته دنبال میکنم
راستی تو که همیشه دست به نقد وتوضیحت خوبه
اسم خوب دختر معرفی کن ، البته به جز سارا
نوزاد تو راهی داریم تو خانواده

پاسخ :

سلام بر دوست دنبال کننده :) 

بستگی به سلیقه خانوادتون داره : خیلی اسم هست : 

زینب 
نرگس 
فاطمه  
عارفه

از این اسم های جدیدتر هم دوست داشته باشید : 

الیسا 
سلمی 
یسنا
ابتسام
حلما
اسماء

کلا اسم های عربی خیلی قشنگن :)
Weiß Eule
۱۴ دی ۹۴ , ۱۳:۵۱
به به...هی روزگار...
قضیه عکسش هم باید شعرش گفته بشه...

پاسخ :

دخترا که با ازدواج همه چی یادشون میره ۱۰۰ مورد با چشای خودم دیدم :)))) 
والا...
کوثر بانو
۱۴ دی ۹۴ , ۱۵:۲۷
به نظر من از سری کثیف ترین خیانت هاست
طرف ممکنه تا آخر عمرشم نفهمه کسی که عاشقشه دلش جای دیگه اس...

پاسخ :

اگه دست خودش نباشه این فکرها بازم خیانته؟!
کوثر بانو
۱۴ دی ۹۴ , ۱۷:۴۴
بله فکر میکنم آدم تا زمانی که نتونسته از فکر یک نفر آزاد بشه نباید یکی دیگه رو درگیر کنه

پاسخ :

 :))))

شکیبا
۱۵ دی ۹۴ , ۰۶:۲۸
:|
اگه جای وجدانش بودم، چنان میزدمش که صدای اگزوز پیکان جوانان بده. حیف که نیستم.

پاسخ :

وجدانش خیلی هم راضیه داره بهش خوش میگذره :دی 

والا... 
خانم الف
۱۶ دی ۹۴ , ۰۳:۴۳
با نظر کوثر بانو هم موافقم ها !!
و همچنین شکیبا
و همچنین تر نظرات مشابه این دوتا :/

پاسخ :

((((:
خانم الف
۱۸ دی ۹۴ , ۰۱:۴۲
همش میخند؟ :|

پاسخ :

نخندم (: ؟ 
حانیه
۲۰ دی ۹۴ , ۱۲:۱۰
بعد مدت ها اومدم اینجا ...
شعرش درد زیادی به دلم انداخت .
چه بد ...
پ ن : اسم دخترم را خودم انتخاب خواهم کرد ;-)

پاسخ :

+ پ.ن : فکر خوبییه انتخاب اسم توسط خودتون :دی 

والا... 
سرباز جامانده
۲۴ دی ۹۴ , ۰۹:۱۳
منم با دوستان موافقم آدم تا از فکر یکی خارج نشده نباید بره سراغ دیگری.این نوعی خیانته.خیلی آزار دهندس واسه اون دیگری(البته اگ بفهمه) ینی منب شخصه اگ جای اون دیگری باشم و بفهمم قضیه چیه دق میکنم

پاسخ :

از دید شعر نگاه کنید به قضیه :) 
اگه یکی اشتباها اینکار رو بکنه خودش بیشتر عذاب وجدان داره و ناراحته!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan