حنجره طلایی 2


دریافت


حجم: 1.17 مگابایت


توضیحات: حس و حالم خوش نیست با صدای دی جی م.ح 

۱۳:۲۲
ghazaleh ...
۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵
خیلی خوب بوووود
آووووووورین آوووووورین حنجره طلایی
ماشاالله هم یادمون نرفتـ:-D

پاسخ :

خب همین الان بگید 

برم اسفند دود کنم برا خودم :دی 

والا... 

+ مچکرم(: 
مــــــــ. یــ.مــ
۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۲۸
:-|
هی میگم این دی جی کیه:-)))

پاسخ :

بنده متعلق به خودم نیستم خاک پای هوادارانم :دی 

والا... 
مــــــــ. یــ.مــ
۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۳۲
:-/
یه موسیقی متنی چیزی:-|
خوف کردیم خب:-||

پاسخ :

قصد ندارم مشهور بشم برای همین بی موزیک می خونم:))))
والا...
مــــــــ. یــ.مــ
۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۳۳
گیج و ویجمO_o
بنیاد موسیقی ایران‌پوکید:-(

پاسخ :

چرا؟!؟
ترانه ی سریال ستایش رو خوندم خب:/
شیکسون (^_^)
۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۴۶
واقعا خسته :دی
راحت میخونی دیگه...راحت...حالشو ببر ;-)

پاسخ :

چرا خسته دشمنتون خسته باشه:))))

مچکرم (:
بیست و دو
۱۰ دی ۹۴ , ۱۴:۴۰
این صدا به نویسنده این وبلاگ نمیخوره:))

پاسخ :

چرا نمیخوره؟o_O
مــــــــ. یــ.مــ
۱۰ دی ۹۴ , ۱۵:۰۵
:-|
از سریال ستایش خز تر نبود خو؟

پاسخ :

خز بود ولی تیتراژ آخرشو دوست داشتم :))
من :)
۱۰ دی ۹۴ , ۱۵:۰۹
:)) :))

پاسخ :

؟)) !))
خانم الف
۱۰ دی ۹۴ , ۱۵:۱۸
این برنامه شب کوک دوباره راه افتاده تو شبکه نسیم توصیه میکنم برین به جاهای خوبی میرسین :))
خیلی خوب بود :)

یکمی هم با کامنت بیست و دو موافقم :)

پاسخ :

برنامه چی؟ 
چه ساعت و روزهایی پخش میشه؟!
مچکرم(:
+ حالا اگه می گفتین صدا به قیافه نمیخوره بازم یه چیزی 
صدا به نوشته های وبلاگ نخوردن عجیبه:))))

بانو ف تک نقطه
۱۰ دی ۹۴ , ۱۵:۳۳
گریه ی حضار...

:))



رو اسپید بود چرا :)))
احسنت :|

پاسخ :

یعنی اینقدر تاثیر گذار بود گریه همه دراومد؟!

کلا من رو اسپیدم ذاتا:)
+ مچکرم
خانم الف
۱۰ دی ۹۴ , ۱۸:۰۹
شب کوک
یه جورایی تست خوانندگیه
قبلنا شبکه نسیم میذاشت سری اولش تموم شد.
فکر کنم برا ماه ربیع الاول سری دومش رو گذاشتن.
به گمونم شبا ساعت 11 باشه.
بازم دقیق اطلاع ندارم.

قیافه تونو ندیدیم که بگیم میخوره یا نه :))
:)))

پاسخ :

که اینطور :)))
برم شرکت کنم:دی 
قیافه و صدام میگن زیاد بهم نمیاد:/
کار خداست دیگه ((:
والا...

gandom baanoo
۱۰ دی ۹۴ , ۲۰:۴۷
نگا چه آدمو کنجکاو میکنید!!!!! اخه کی دیده بود من چیزی دانلود کنم؟!؟!!!!!!
راس میگن بر و بچ... صدات بهت نمیاد!!!!! :)

پاسخ :

چجوری کنجکاو شدین؟!
چرا صدام به نوشته هام نمیاد واقعا؟!

اَسی بولیده
۱۰ دی ۹۴ , ۲۳:۴۶
واااای خدااااااا چقدر خندیدم :)))))))))))))))))))))
به صداتون نه ها!! به این که یه نفر مثل خودم پیدا شد !!!! باورتون میشه دقیقا عین همینو تو گوشیم دارم؟؟ خخخخخخخ
ولی از حق نگذریم اونی که من دارم خیلی بهتره -_- :-P
موافقم که صداتون به نوشته هاتون نمیخوره، موافقم که سریالش خز بود ولی ترانه تیتراژش خوب بود
فکر کنم درستش این باشه:
حس و حالم خوش نیست
بی تو دل ویرونه

چقدر عمر خنده م کوتاه بود :,(

پاسخ :

سلام :))))

یعنی اصل آهنگ رو دارین یا خودتون مثل من خوندین ؟! 
در ورد صدا و نوشته ها هر کس یه چیزی میگه نمی دونم چی بگم :) 

من این چیزی یادمه خوندم همون شعری که یارو خواننده می خوند!
عمر دلخوشی ها کوتاه شده:( 
مهتاب
۱۱ دی ۹۴ , ۰۰:۲۴
سلام
چرا اتفاقا هم صدا ب چهرهتون میخوره هم به نوشته هاتون البته به نظر بنده
قشنگ بود اگه همراه موزیک بود عالی میشد

پاسخ :

سلام 

چه عجب یکی اومد گفت صدام ب نوشته ها وقیافه ام میخوره :))) 

ممنون گوش شما قشنگ شنیده :دی 

والا... 
...... ..
۱۱ دی ۹۴ , ۱۰:۱۳
خیلی باحالی بابا خوش صداااااااااااااا

پاسخ :

خجالت زده می فرمایید(((((: 
........
۱۱ دی ۹۴ , ۱۲:۲۸
میشه همینطوری هییییییی بخونی بیشتر؟
همینطوری بدون اهنگ باصدای خوب و مردونه بدون ادا,
۲-۳دقیقه
اهنگ درخواستی هم قبول میکنی؟

پاسخ :

خخخخخ
الان مگه ادا درآوردم یا صدام مردونه نیست؟!
آهنگ درخواستی بستگی به شعرش داره :دی 
والا...

ghazaleh ...
۱۱ دی ۹۴ , ۱۹:۱۴
هویجوری عاااالیهـ

+کلا غروب جمعه کشندست حالا ابری هم باشه تنهایی هم باشه که دیگه هیچی:|

پاسخ :

ممنونم:) 
تنهایی و هوای ابری و..‌. :( 
دیگه همه چیز دست به دست هم میده آدمو خفه کنه :/

. zizigolu
۱۱ دی ۹۴ , ۱۹:۱۴
جمعتون مهدوی :)

پاسخ :

ان شالله :) 
آئولوس
۱۱ دی ۹۴ , ۱۹:۱۶
اونجا که میگه گیج و ویجم خستم ؟ الان من گیج و ویجم خستم :(
یه آهنگ دیگم هست که میفرماد
بسه خستم
اگه میبینی چشامو بستم
دیری دیریدی دیریدی دیم دیم
:))
اینطور

پاسخ :

چرا گیج و ویجید الان ؟! بخاطر کنکور؟! 
نه دیگه این ترانه ای که شما معرفی کردین خطرناکه 
بیش از حد طربناکه و قر به کمر مومنین و مومنات میندازه ((:
والا...
........
۱۱ دی ۹۴ , ۲۳:۴۹
واااا
گفتم که همینطور بدون اهنگ و مردونه و بی ادا , همینطور که بود

خیلیه, ولی نقدا منو نگاه کن بابک جهانبخش و عشق یعنی فریدون لطفا
تنک یو

پاسخ :

بخاطرشما این دوتا آهنگ رو دانلود و گوش دادم :))) 
البته آهنگ بابک رو قبلا گوش داده بودم . 

نمی تونم بخونم خیلی آهنگ های سختی هستن ریتمشون تنده 
بعدش صدای اونا زیره من صدام بمه خلاصه نتونستم اگه یه آهنگ تو مایه های 
همین ستایش که هم ریتمش آروم تره و هم ،جا برای تحریر اومدن داره بگید تا بخونم :دی 

والا... 
شهرزادی
۱۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام به **** خودمووووووون 🌼🌼🌼🌼🌼
به قول امید جنس صداتو دوس داشتم اما تو تحریرا باید بیشتر کار کنی 😄
در کل خوب بود حاجی

پاسخ :

سلام به خواهر شهرزادی :))) 

امید کیه ؟! 

+مچکرم (((: 
شکیبا
۱۲ دی ۹۴ , ۲۱:۱۶
غافل گیری به این میگن : ) مرسی

میشه آهنگ خالی ابی رو هم بخونید؟

پاسخ :

خخخخخخ 

الکی الکی مثل اینکه ما رو به خوانندگی قبول کردین :دی 

+ از ابی خوشم نمیاد شرمنده :) 
خاتون
۱۵ دی ۹۴ , ۱۲:۳۹
حنجره تون برقرار.

پاسخ :

ممنوم ^_^ 
آئولوس
۱۸ دی ۹۴ , ۱۶:۴۳
شما شرم نمیکنید اصلا آهنگ به این طربناکی رو میشناسید ؟ :))
والا من نصف زندگیمو گیج و ویجم خستم
ولی دیگه نمیشه با خیال راحت خسته بود :|

پاسخ :

کار ما از شرم و اینا گذشته حد باید بر ما جاری بشه :دی 

والا... 

+ چای مفرح در از بین خستگی و گیج ویجی خیلی موثره :))) 
فرزانه سادات سجادپور
۲۱ دی ۹۴ , ۱۱:۰۳
سلام.
خیلی خوب خوندین !! آفرین!!

پاسخ :

سلام 

ممنونم :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan