رابطه معکوس

یکی از حقاقیقی که اخیرا بهش پی برده ام اینکه که هر چقدر معروف تر یا به عبارت بهتر شناخته تر 

میشی تنها تر میشی مثل این روزهای خط خطی های یک شاعر تنها که روزانه بالغ بر 100 

و خورده ای بازدید کننده داره اما آمار بازید پست و کامنت هاش به زور به 15 تا می رسه

و این سخت که نه تلخه!!!

تمام این کلمات چه نوشته های منثور و چه نوشته های منظوم از اعماق وجود خالقش تراویده 

و حداقل انتظار نویسنده ی این سطور اینه که خونده بشن و لاغیر ، قصد نوشتن رنج نامه ندارم

 برای همین ادامه نمیدم و شما رو با وجدان خودتون تنها میذارم :دی 

والا... 

۲۰:۱۸
بانو ف تک نقطه
۰۸ دی ۹۴ , ۲۰:۱۹
:))

پاسخ :

می بینم که وجدانتون قلقلکتون داد :دی 

والا... 
مــــــــ. یــ.مــ
۰۸ دی ۹۴ , ۲۰:۱۹
:-d
:-(
:-)
بیخیال:-)
برای دل خودتون‌بنویسید
دارم آلرژی به والا میگیرم:-||

پاسخ :

برای دل خود می نویسم  ولاغیر 

فقط بحث این است که اگر خونده نشده حالم می گیره!!! 

چرا به والای من دارین مگه من به تکیه کلام شما گیرم میدم :دی 

والا... 
gandom baanoo
۰۸ دی ۹۴ , ۲۰:۲۳
:)
همین که نظر بعضی پستا رو میبندی خیلی باعث کم شدن کامنتات میشه... من اکثر موقع ها که میام به هویجوری ها میرسم و خوب معمولا هم اونقد وقت ندارم که بخوام رو یه پست دیگه کامنت بذارم، دیگه یه لایک میزنیم و میریم!!!! :)
نظراتو باز بذار :)

پاسخ :

کامنت و لایک زیاد برام مهم نیست خونده شن برام مهمه!!!

من یه قانون هایی دارم برای خدم تو وبلاگ نویسی نمی تونم نقضشون کنم 
یکیش همین بستن هویجوریاست!!!
یاسین مهدیزاده
۰۸ دی ۹۴ , ۲۰:۳۴
هستم ولی خسته ام :) می بخشید اگه کامنت نمی ذارم.

پاسخ :

باش ولی روشن باش :) 

آفرین پسر خوب :* 
بق بقو
۰۸ دی ۹۴ , ۲۱:۰۰
ای بابا ای بابا باز منو احضار کردید :دی...من ازون مواردیم که میام یواشکی میبینم میرم...
برا این که وقتم کمه میخوام همه وبلاگا برم :/
شما دعا کنید امتحانام به خوبی تمومم شه ... یه کاری میکنم ip منو مسدود کنید :)))))
از بس نظر بزارم:دی

پاسخ :

شما عذرتو موجه بالاخره جز خداحافظی کنندگان هستید :دی 
دعای من اگه دعا بود الان بلاگر نبودم :))) 
والا... 
ghazaleh ...
۰۸ دی ۹۴ , ۲۱:۳۵
خسته ان ملت
دلشون میخواد یه نظر بدن اما خیلی خسته ان :-D

خدایی ما با وجدان بیدار فعالیت میکنیم ^_^

پاسخ :

خستگی دلیل موجهی نیست :))) 
والا... 

+ وجدانتون پاینده باد:دی
پری بانو
۰۸ دی ۹۴ , ۲۱:۳۹
وجدان درد گرفتم :))

پاسخ :

خدا رو شکر پس به هدفم رسیدم :دی 

والا... 
من :)
۰۸ دی ۹۴ , ۲۲:۰۰
:D

پاسخ :

((: 
بق بقو
۰۸ دی ۹۴ , ۲۲:۱۷
خوب حالا دعا کنید چی میشه :/
دعا کنید دیگ :|

پاسخ :

باشه . 

اگر یادمان بود و باران گرفت چشم :دی 

والا... 
gandom baanoo
۰۸ دی ۹۴ , ۲۲:۲۱
هویجوری کمتر بذار پس :/
:)))

پاسخ :

چشم :))) 
بیست و دو
۰۸ دی ۹۴ , ۲۲:۵۳
من که هستم

پاسخ :

هستی ولی انگار خستید :))) 
منظورم همون خسته اید اینطوری گفتم قافیه بهم نریزه :دی 

والا...
فائزه (باطعم اکالیپتوس)
۰۸ دی ۹۴ , ۲۳:۲۷
سلام
خوانده میشوید :) اما چه کنیم که مجال نظر دادن نداربم !پوزش واقعا

پاسخ :

سلام 

مچکرم :) 

همون خوانده شدن خودش خیلی مسرت بخشه !!!
اَسی بولیده
۰۹ دی ۹۴ , ۰۰:۱۳
سخت نگیرین

پاسخ :

باشه چون شما گفتین سخت نمی گیرم :)))) 
. zizigolu
۰۹ دی ۹۴ , ۰۰:۴۶
دیدم خوابم نمیبره هاااا...
نگو وجدان درد داشتم!

پاسخ :

نگاه اینطوری فقط O_o
عاشق بارون ...
۰۹ دی ۹۴ , ۰۱:۰۶
ما میخونیم :دی
صرفاً جهت زدن حاضری!
والا! :|

پاسخ :

آفرین بر شَما صد آفرین بر شُما :دی  

والا... 
خانم الف
۰۹ دی ۹۴ , ۰۶:۰۷
همچنان ما هستیم :)

پاسخ :

ما با امام هستیم :دی 
Meghnatism ...
۰۹ دی ۹۴ , ۱۱:۰۸
اوووو چیقده حساس
مثل اینستا
نزدیگ 500تا فالورز دارم
خیییییلی زور بزنه لایکا بشه 100تا
کامنت که چی بشه برسه 50تا
دیده شدنو دریافت عکس العمل مهمه
ولی یه وقتایی یه حرفایی فقط میخواد نوشته بشه
تایپ بشه
بیخی الباقی

شادزی

پاسخ :

شما همون مغناطسیم بلاگفایید ؟! 

خوش اومدید به کلبه درویشانه حقیر :) 

از کامنت و اینا نمی نالم اصن اگه دوستان ناراحت نمیشدن نظرات رو می بستم 
که راحت بیان بخونن و برن!!! 

مهم دیده شدنه مهم خونده شدنه مهم زحمتیه که کشیده میشه و حداقل انتظار اینه که 
دیده بشه این نوشته ها !!!!!

کوثر بانو
۰۹ دی ۹۴ , ۱۴:۱۴
زین پس ما حضور و خواندنمان را با دیس لایک نشان میدهیم
باشد که هویجوری هایتان پر رونق تر گردد

پاسخ :

زین پس مگه شما بیمار تشریف دارید خواهرم ؟! 

همین الانشم روغن داره چرب تر بشه خراب میشه :دی 

والا... 
زهرا
۰۹ دی ۹۴ , ۱۴:۲۵
یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتید....بهتر بود اون وقتا .نه؟

پاسخ :

سلام بر حضرت استاد :دی 

جاتون خالی بود استاد مشرف فرمودین با نزول اجلاسی که به وبلاگ حقیر داشتین :)))) 

خخخخخخخخ

والا... 

+در میان لاله و گل آشیانی داشتم
عاشق بارون ...
۰۹ دی ۹۴ , ۱۴:۴۲
یاد دوران کودکی افتادیم :دی

آفرین بر شَما صد آفرین بر شُما :دی

پاسخ :

هدف هم ایجاد حس نوستالژیکیوس بود :دی 
Weiß Eule
۰۹ دی ۹۴ , ۲۳:۴۵
من همیشه میخونم پستهارو...
و از بین بیست سی تا وبلاگی که اونارو هم همیشه میخونم...فقط وبلاگ شما و یه نفر دیگه هست که کامنت میذارم...خوشحال باشید :d

پاسخ :

شما لطف دارید :) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan