راننده تاکسی 2

در حالی که داشت با موبایلش حرف می زد اومد کنار من و مقصدم رو پرسید !!!

سوار شدم صندلی رو از بس جلو کشیده بود به زور جا شدم تو ماشینش :))) 

داشت با یکی اون طرف خط در مورد رسوندن آش نذری و حواشی بردن آش نذری بحث می کرد 

اینقدر جدی بود بحثش احساس می کردم دارن رو اجرای یه توافق بین المللی چونه میزنن . 

آره بردم دادم بهشون بهش گفتم من که امانت در خیانت :| نمی کنم 

بقیه نذری ها رو هم بردم به دستشون رسوندم و... 

 به مقصد رسیدم کرایه دادم پیاده شدم هنوز داشت ادامه میداد : قابل نداره ، نه با تو نبودم 

مسافر پیاده کردم ، ها چی می گفتم آره آش های فلانی رو هم بردم فلان جا ...


۲۱:۰۶
ghazaleh ...
۲۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۴
یه لحظه فک کردم تو تاکسیم موقع خوندنشم صدای راننده رو تصور میکردم :-D

^_^خوشم اومد واقعا :-D

پاسخ :

از بس قشنگ تعریف می کنم :دی 

والا... 
gandom baanoo
۲۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۵
به قول یه بنده خدایی... نظر ندارم :/
:)

پاسخ :

می بینم که شما هم بعله :)))) 
پلاک هفت
۲۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۱
زدین تو کار تاکسیااا..

پاسخ :

دم دست ترین وسیله نقلیه اس دیگه:) 
مژگان
۲۲ آذر ۹۴ , ۰۹:۴۳
سلام...
خب پیاده نمی شدید ببینی آخرش چی میشه...!؟

پاسخ :

آخرش مشخص بود دیگه گزارشش که تموم میشد قطع می کرد :))) 

والا... 
من :)
۲۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۰۷
" به زور جا شدم تو ماشینش"

جنگه مگه عایا ؟ :))

پاسخ :

این یه اصطلاحه یعنی واقعا این اصطلاح رو نشنیده بودی ؟! (یعنی به سختی جا شدم) 

ببینم تو که بچه خوبی هستی گاهی هم سر می زنی تو بیان هم ثبت نام کردی و انشالله 

وبلاگ داری چرا آدرس وبت رو نمیذاری عمو جون ؟! :دی 
. zizigolu
۲۲ آذر ۹۴ , ۱۷:۲۰
جدیدا خیلی تاکسی سوار میشیا!
این یعنی زدی ماشین مبارک پدرتون رو ....بعله!
ولی آفرین...آفرین!
از وسایل نقلیه ی عمومی زیاد استفاده کن!
:))

پاسخ :

من همیشه با تاکسی میرم میام منتها چند وقته دارم ماجراهاشون رو می نویسم :))) 

والا... 

ماشین پدر دست خودشه کارشو راه میندازه :) 

من :)
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۸
نشنیده بودم
همینجوری عموجون :))
دلیل خاصی نداره.
:-)

پاسخ :

خب الان شنیدین :)))) 

والا... 

+خواهش می کنم آدرس بذارید از این به بعد :( 
بق بقو
۲۲ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۷
ای بابا نمدونم چرا سر از اینجا دراوردم...به هر حال سلام برشما‎;)‎

پاسخ :

کار خوبی کردین که یهویی از اینجا سر درآوردین :دی 

علیک سلام :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan