پاتوق

بدم نمیاد همچین ویلایی تو جزایر قناری داشته باشم که گهگداری که با بانو میخوایم آب و هوا عوض 

کنیم ، اوقاتمون رو اینجا بگذرونیم :دی 

والا... 

۲۰:۳۸
gandom baanoo
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۴
کیه که بدش بیاد؟!!؟!؟!!!!!!!!
هر وقت از این ویلاها خریدی خبر بده بیام باهات معاشرت کنم! با خانومت آشنا شم و اینا... :))

پاسخ :

بعید می دونم اون موقع دیگه وبلاگ نویسی کنم مثل الان :))))

والا... 
yasna sadat
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۸
بدتون نمیاد!
تازه والا؟؟؟؟!!

پاسخ :

خب من آدم قانعی هستم دیگه :))))
زهـرا ...
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۱
وقت گل نی به همچین ویلایی میرسین :)))
تلافی :دی

پاسخ :

آفرین خوشم اومد از حاضرجوابیت :))) 
زهـرا ...
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۴
:دی

پاسخ :

:)))))))
بانو ف تک نقطه
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۸
عکس ویلای ماست که !!! از کجا کپی کردین ؟ :| :دی

پاسخ :

می فرماید که: آرزو بر جوانان عیب نیست 
البته شما هم که از نوجوانان هستید هم شامل این ضرب المثل میشید ان شالله:دی
کوثر بانو
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۷
اینجا رو که داشته باشید
رفتنون با خودتونه
برگشتن از اون بهشت با خدا

پاسخ :

تازه عکس خونمونو ندیدین:))))
پلاک هفت
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۲
آقا مارم دعوت بنما.. :|

پاسخ :

به شرطی که اون موقع متاهل باشی 
بانو نمیذاره با رفقای دوران مجردی رفت و آمد کنم:دی
بیست و دو
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۲
محیطش بسته ست یه جورایی انگار به آدم حس خفگی دست میده

پاسخ :

خب دیگه از هیچی بهتره ما آدمای قانعی هستیم :))))
والا...
. zizigolu
۰۴ آذر ۹۴ , ۰۱:۱۰
تازه اونم گهگداری!!!

پاسخ :

والا...
پلاک هفت
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۸:۵۱
از کجا میدونی من مجردم..؟! :))

پاسخ :

تابلوعه دیگه :)))

والا...
x7
۰۶ آذر ۹۴ , ۲۳:۱۹
به به...تو همسایگیِ ما میخواهید ویلا بخرید خیلی خوبه... :))
محیطش هم امن و آرومه... :))

پاسخ :

عه نمی دونستم شمام اینجا ویلا دارین:))))
محیط خیلی مهمه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan