باران گرفت عجب بارانی

باران گرفت و کار چتر فروش پر رونق شد 

ای کاش چتر فروش دوره گردی بودم که لاقل، 

به بهانه ی خرید چتر ،

قدری با من هم کلام می شدی... 

 و... 

پ.ن:شاعری تنها در زیر باران پاییزی 

۱۸:۴۶
زهـرا ...
۰۵ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۶
غمگین بود خیلی ...

پاسخ :

هعی..لوله گاز :( 
زهرا ...
۰۵ آبان ۹۴ , ۱۹:۰۶
قشنگه شهر مام بارون بارید خیلیی قشنگ و عاشقانه بود حیف یه کسیم نبود باهامون قدم بزاره خخخخ. به وبلاگ منم سر بزن

پاسخ :

تنهایی زبر باران رفتن یه چیز دیگه اس :) 

والا... 
مارکر
۰۵ آبان ۹۴ , ۱۹:۲۲
نیمه شب ها در خیابان
عاشقی در زیر باران
مینوازد مویه مهتاب
یاد یارم در میان و
رنگ آواز بنان و
لغزش آرام من در خواب ...

اگر دنگ شو گوش نمیدید گوش بدید :))
خط آخر و که خوندم یاد این افتادم

پاسخ :

دنگ شو ؟! (با لحن جناب خان بخونید)

سرچ می کنم ببینم چی هست :دی 

. zizigolu
۰۵ آبان ۹۴ , ۲۳:۵۴
تو روح هرچی عاشقانه س!
قشنگ بود :)

پاسخ :

چرا تو روحش ؟!

مچکرم:) 
عاشق بارون...
۰۶ آبان ۹۴ , ۰۰:۰۹
خب منم بارون میخوام. :((
هیچوقت از چتر خوشم نمیومد ولی چند سالِ دانشگاه اگه بارون میومد مسیر رفت رو با چتر میرفتم صرفاً برای سوژه نشدن جلوی پسرا. :| و مسیر برگشت رو هم بدون چتر! :)
و من همچنان بارون میخوام. والا. :(

پاسخ :

خدایا بارون میخوان خودت می دونی از دست من برنمیاد :دی 
من همیشه فکر می کردم شما حداکثر پیش دانشگاهی باشین الان نوشتین سال های دانشگاه 
تعجب کردم این هوا ( به اندازه ی عرض شانه ها دستامو باز کردم) :))) 
والا...
مارکر
۰۶ آبان ۹۴ , ۲۰:۲۱
اومدم ببینم سرچ کردید یا نه :))
البوم اتاق گوشواره اش قشنگه . بقیه اشم قشنگه -_-

پاسخ :

اره سرچ کردم متوجه شدمآهنگ شمعدونی هم کار خودشون بوده 

زیر سر خودشونه یعنی :دی 

گوشواره یادم می مونه وقت دانلود !!!

عاشق بارون...
۰۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۹
و شما هم دو یا سه بار سن منو پرسیدیدن و منم گفتم چند ماهی از شما کوچیکترم انگار و باز فکر میکنید که من مدرسه ای هستم!! :)))))
نمیدونم چرا همه این فکر و میکنن!

پاسخ :

یادم نمیاد پرسیده باشم اونم 3 بار :/ 

احتمالا به خاطر سبک نوشتنتونه :))))) 

والا... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan