آی ام ادیتور

دیشب اولین کتاب در عمر 26 سالم رو ویراستاری کردم البته قرار بود بازخوانیش کنم 

منتها اینقدر غلط غلوط(یه چیزی تو مایه های همون غلط) داشت که کار به ویراستاری کشید 

گوش شیطان کر به زودی مشغول نوشتن کتاب خودم میشم ان شالله :)

همین الانی که دارم اینا رو می نویسم ، مشغول بازخوانی یه کتاب دیگه بودم که یادم افتاد اینجا 

چند وقته ننوشتم بنابراین به قول کتاب عربی دوران راهنمایی فوقع ما وقع :دی 

این چند خط حاصل شد . 

والا... 


۲۱:۰۶
سحر
۰۴ آبان ۹۴ , ۲۱:۰۷
******به جاده ساوه******
ما سینه زنان رسم جنون باب نمودیم / جان و سر خود هدیه به ارباب نمودیم

از عمق درون ناله و فریاد نمودیم / با سینه زدن زلزله ایجاد نمودیم . . .
سوفی ...
۰۴ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۴
به به مستر ادیتور
شاعر و ادیتور و نویسنده خلاصه همه فن حریفین دیگه
موفق باشین

پاسخ :

:))))))
خواهش می کنم 
کیه که قدر این همه استعداد رو بدونه :دی 

والا... 
زهـرا ...
۰۴ آبان ۹۴ , ۲۳:۴۲
واو جدی؟!
پس من الان افتخار حضور در وب یک ادیتورُ دارم؟! :))
اسم کتابتونم بگین.

پاسخ :

خواهش می کنم :))) 

هنوز اسم براش انتخاب نکردم 
فقط یه مقدار از مطالب از مطالبش رو فقط جمع آوری کردم 
در مورد دفاع مقدس !!! 
زهـرا ...
۰۵ آبان ۹۴ , ۰۰:۰۵
چاپ شد بگین بخونیم :)
حالا تو چه مایه هایی هست؟!
درباره موضوع یا شخص خاصیه؟!
کلیه یا رمان گونه ست؟

پاسخ :

در مورد جنگ تو یکی از مناطق غرب کشوره 
یه جور دایره المعارف مختصره . 
زهـرا ...
۰۵ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۱
آهان خیلی هم عالی ...
موفق باشین :)

پاسخ :

ممنونم :) 
. zizigolu
۰۵ آبان ۹۴ , ۰۱:۰۴
قابل توجه سوفی؛
حاجی و سید و میرزا هم هست تازه!

پاسخ :

چیزی نمی تونم بگم جز :)))))))))))))))))) 
زینب
۰۵ آبان ۹۴ , ۰۱:۲۷
سلام امیدوارم جزء نفرات اولی باشم که کتابتون رومیخونه
موفق باشید

پاسخ :

سلام خوشحالم از اینکه هنوز کتابم چاپ نشده اینقدر مخاطب داره :))) 

والا... 
گمـــــــشده :)
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۸
یعنی هم سنیم. چه باحال
دی:

پاسخ :

فکر نکنم :دی
گمـــــــشده :)
۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۲۷
همین که کوچیکتر از من نباشی کفایت مکنه. از بس همه دهه هفتادی بودن افسردگی مضمن گرفتم.
:|

پاسخ :

درک می کنم این حس رو کاملا :))) 
بی همتا
۰۶ آبان ۹۵ , ۰۸:۴۹
سلام این شعرایی که ب یمنبعه از خو دته
خو خواستم دیگه به حرفت گوش بدم منبع بذارم
اما بعضیاشون نداره
عجبا

پاسخ :

سلام 

اونایی که از خودمه زیر نوشتم م.ح !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan