خیابانی در محاصره ی کافه ها

امروز شب ( یعنی همون امشب:دی) که داشتم پیاده خیابون نزدیک منزل رو طی می کردم 
و به سمت خونه می اومدم به این قضیه پی بردم که در کم تر از یک سال سه تا کافه در خیابونی که خونه ی ما در اون خیابون مسقره احداث شده ( واژه ای بهتر از احداث به ذهنم نرسید) خیابونی که شاید حداکثر 200 متر طولش باشه اما در هر 50 مترش یه کافه و یا کافه رستوران دایره !!! اگه این روند ادامه داشته باشه و هر سه کافه به کارشون ادامه بدن بی شک این خیابون یه روز تغییر نام میده و تبدیل میشه به خیابون کافه ها .

۲۱:۲۲
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۱:۰۵
خیابون ما هم این شکلیه با این تفاوت که علاوه بر کافه، 34تا فست فودی و پیتزایی دوتا شیرینی سرای بزرگ احداث! کردن!

پاسخ :

خیابون شما هم ۲۰۰ متر طولشه؟!؟ 
فکر کنم خیابون طالقانی منظورته ها خیابون طالقانی که خیلی طولانیه !!!
والا...
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۷
نمیدونم والا متر نکردم!
یه جوری میگین 200 متر و پز میدین انگار 845469636 کیلومتره!
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۷
نمیدونم والا متر نکردم!
یه جوری میگین 200 متر و پز میدین انگار 845469636 کیلومتره!
خداوند پز دهندگان را دوست ندارد!
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۷
نمیدونم والا متر نکردم!
یه جوری میگین 200 متر و پز میدین انگار 845469636 کیلومتره!
خداوند پز دهندگان را دوست ندارد!
. zizigolu
۱۴ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۷
نمیدونم والا متر نکردم!
یه جوری میگین 200 متر و پز میدین انگار 845469636 کیلومتره!
خداوند پز دهندگان را دوست ندارد!

پاسخ :

علت اینی که تاکید می کنم رو متراژ بخاطر بحث تراکمه وگرنه تو هر خیابون طولانی می تونه ۱۰۰ کافه باشه 
والا.. 
لیلا هستم
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۲
خیابون کافه ها
جای قشنگی میشه
:)

پاسخ :

همین الانشم جای قشنگیه :) 

والا... 
زهـرا ...
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۸:۴۲
خو شما که تازه اومدین وب من.
والا :دی

این والا رو در هر حالتی میگین نه؟

پاسخ :

نه دیگه هر والایی با والای قبلی معنیش فرق داره
این نکته رو مد نظر داشته باشید !!!
زهـرا ...
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۹:۴۲
او یِس!
به نکته ی ظریفی اشاره فرمودید :دی
والا!

الان اگه گفتین معنی این والایی که گفتم چی بود؟؟؟؟!
زهـرا ...
۱۴ مهر ۹۴ , ۱۹:۴۲
او یِس!
به نکته ی ظریفی اشاره فرمودید :دی
والا!

الان اگه گفتین معنی این والایی که گفتم چی بود؟؟؟؟!

پاسخ :

خواهش می کنم قابلی نداشت :))) 
والا... 

+ من که علم غیب ندارم من معنی والاهای خودمو می دونم:دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan