تو خانومی...

 


دریافت

+ به مناسبت روز لطیف ترین موجود آفرینش .

۱۳:۴۹
هلما ...
۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۸
آهنگ برا خانومی میذارید, دستشونم قشنگ ببوسید و شادشون کنید :)
مامان=زندگی

پاسخ :

:)))) 

همه ی حرفها رو شما زدید دیگه حرف نموند که من بگم :دی 
yasiii hk
۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۶
خیلی خوب بود :)

پاسخ :

مچکرم:)
بــاهــ ــار .
۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۵:۵۶
مبارک باشه :))

پاسخ :

مچکرم عموجون:)
صخره .
۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۵:۵۸
اهنگو نصفه قطع کردم خعلی احساسی بود:/

پاسخ :

عخییییی چقدر احساساتی :))
. زیزیگلو
۲۹ اسفند ۹۵ , ۱۷:۲۴
شاد درخواستی ندارین؟!

پاسخ :

مگه رادیوله ؟! :))
ببر بنگال
۲۹ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۱
با سلام در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت
صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک
و
میلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) وروز مادر مبارک.

پاسخ :

سلام 

بر شما هم مبارک برادر :) 
صخره .
۲۹ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۴
کوفد:-D :_ :-D:-D

پاسخ :

:))))
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ اسفند ۹۵ , ۲۳:۲۵
:))))

پاسخ :

(:
פـریـر ...
۳۰ اسفند ۹۵ , ۰۱:۵۹
به به :]

پاسخ :

((:
مارکر زرد :)
۳۰ اسفند ۹۵ , ۰۲:۱۷
حالا من اینجا تبریک عید بگم اشکال داره ؟:))
سال خوب و خوش و پر سلامتی و سفر و آرزوهای بر آورده شده براتون آرزو میکنم ^^
عیدتون مبارک ^^

پاسخ :

لامشکل :))

لطف کردید بنده هم تبریک و تهنیت عرض می کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan