خروس

از اتاق فرمان اشاره میکنن که امسال سال خروس عه و لحظه سال تحویل هم :  13:58 دقیقه و 40 ثانیه روز 30 ام اسفند ماهه (امسال سال کبیسه اس) راستی اونایی که متولد 30 اسفندن خیلی بدشانسن چون هر چهار سال یه بار اسفند ماه 30 روزه میشه ، مثل جام جهانی :دی هر چهار سال یه بار تولد دارن ((:  والا... 


۲۲:۰۹
Leila :)
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۱۱
خیلی لازم بود عکس به این بزرگی رو بزارین ؟؟ :|
واایییی.....

پاسخ :

مگه چشه خروس به این خوشگلی :)) 

والا... 
گمـــــــشده :)
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۴
الان نکنه شما 30 اسفندی؟

پاسخ :

دوهفته زودترش:دی 
هلما ...
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۲:۳۶
اتفاقا خیلی باکلاس آدم تولدش 4 سال یه بار باشه.

پاسخ :

مثل جام جهانی ((:
yasna sadat
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۰۷
امسالم تموم شد....چه زود

بدرک چی بود امسال:/

پاسخ :

برعکس پارسال که دوست نداشتم تموم بشه به اون زودی امسال اصن برام مهم نیست که داره تموم میشه البته 30 روز دیگه اش مونده مهم ترین ماه سال که ماه اسفند باشه اصن مونده :))) 

والا... 
بق بقو
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۱۱
خب شما که 16 اسفندی
جزو این گروه حساب نمیشید :دی
وبازم لازم به ذکر بگم اینم یکی از خاص بودن های ماه اسفند که یه روز داره ؛ هر چهار سال یه بار تکرار میشه :)))

پاسخ :

ماه عجیبیه این ماه اسفند نه بخاطر تولد خودم کلی رمز و راز توش دیدم مثلا یکیش اینکه خیلی از شهدای معروف و بزرگ جنگ تو این ماه آسمانی شدن...

http://bayanbox.ir/preview/5756183215551600020/shohadye-esfand-1.jpg
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۱۸
چه بد، من تحویل سالهای شب رو دوس دارم نه روز رو.
اصلا با تحویل سال نیمه روز که حال نمی کنم کلا.
تازه شم از خروس هم هیچ خوشم نمیاد
به علاوه از بس مه عید ۹۵ بد بود واسم از اومدن عید ۹۶ واهمه دارم
آدم بره با اینایی که متولد سی اسفندن دوست بشه، هر چهار سال یه بار کادو تولد بخره :)))))

پاسخ :

اصن یعنی خط آخر منو منهدم کرد :))) 

شک نکنید که اصالتتون به اصفهان برمیگرده (((:

سال تحویل پارسال من خواب بودم :دی بهتر که روزه حال نداشتم تا کله سحر بیدار بمونم :دی 
گم نام
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۲۰
عه تو هم اسفندی هستی؟
تتلو در وصف تو میگه که:
تو کاری کردی از هر چی اسفندیه بدم بیاد:دی.

اینجوری هم نیست هر چهارسال یه بار براشون تولد بگیرن،باید اول صعود کنن به تولدشون

پاسخ :

بعد من میگی تتلیتی هستی کتمان میکنی اصن قیافه ات هم شبیهشه نکنه داداشین :))) 

+ اگه تو دور مقدماتی با ملخستان سقوطی نیافتن شانس سعود دارن :دی 
. زیزیگلو
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۳
قراره همه عین خروس جنگی بپرن به هم!

پاسخ :

خخخخخخخ 

اگه از جنبه مثبت نگاه کنیم قرار همه سحر خیز و وقت شناس بشن مثل خروس :))
اَسی ...
۲۹ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۷
من همیشه برام سواله که متولدین 30 اسفند کی تولد میگیرن o_O

پاسخ :

هر چهار سال یه بار :دی 

البته تولد رو 30 اسفند ثبت نمی کنن اگه دختر باشه میزنن 1 فروردین که سنش کم نشون بده 

اگه پسر باشه میندازن 29 اسفند که هر سال بتونه تولد بگیره ((: 
פـریـر ...
۳۰ بهمن ۹۵ , ۰۰:۰۴
عجب خروسی :)))

نمی دونستم امسال سال خروسه! به احتمال زیاد بچه های متولد امسال همه موهاشون مدل تاج خروسیه :دی

پاسخ :

همشون جوجه خروسی میزنن :))
آقاگل ‌‌
۳۰ بهمن ۹۵ , ۰۰:۴۳
سال خروسه قاعدتا باید 5 و6صبح سال تحویل میشد که! :)
کدوم خروسی تا لنگ ظهر خوابه آخه؟

پاسخ :

خروسم خروسای قدیم :دی 
Laya ●~●
۳۰ بهمن ۹۵ , ۰۸:۱۶
اییییی😊😊
امسال موقع تحویل زمان خوبیه...
قشنگ میتونم له همه ی کادام رسیدگی کنم...
آخییی متولدین 30 اسفند😕😕😑
گناه دارن...
هر چهار سال یه تووولد '____'

پاسخ :

حیوونکی ها :))) 
مسافر ...
۳۰ بهمن ۹۵ , ۱۰:۰۶
عصن خیلی لازم بود اون اسفند ذکر بشه
قیافه ی تخسی که اسفندیا دارن :|

پاسخ :

قیافه من کجا تخسه :| خیلی هم قیافه مظلومی دارم:))
گل بهار ..
۳۰ بهمن ۹۵ , ۱۱:۱۳
دقیقا خیلی خیلی بدشانسن :)
چه خروس خوشگلی ...چه چشم های نارنجی خوشگلی داره

پاسخ :

قابلتون رو نداره :دی 
چشاش به مامانش رفته ((: 
مهتاب
۳۰ بهمن ۹۵ , ۲۰:۵۸
وااای خروس
من یه خاله دارم اونا یه خروس همین شکلی داشتن وقت کسی میومد خونشون خروسه دنبالشون میکرد منم ازش بدجور میترسیدم یاد اون افتاد حیف که دزدیدنش
امسال که سال خوبی نبود :/

پاسخ :

آدم باید از خدا بترسه نه از خروس :دی 

والا... 

راستی خروس به ترکی چی میشه ؟ 
مهتاب
۰۱ اسفند ۹۵ , ۰۰:۴۶
خروس:خوروز تلفظ دقیقش این میشه
ان شاالله یکی شبیه این خروس دنبالتون بیفته .....
راستی چشای این خروسه رو خون گرفته

پاسخ :

خروس جرات نمیکنه دنبال من بیفته من دنبالش می افتم بگیرم ((: 

از بس گریه کرده چشاش قرمز شده :دی 
ghazaleh ...
۰۶ اسفند ۹۵ , ۲۰:۱۹
جواد منفرد عاااالی بوده یه زمانی برام
الان که شعر یکم بیشتر از اون زمان خوندم دیگه بنظرم خوبه فقط نه عالی سلیقم عوض شده ^_^

پاسخ :

چه جالب:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan