پلیس کمربند

از نظر بابای من پلیس های راهوَر به دو دسته تقسیم میشن : 

1.پلیس هایی که بخاطر نبستن کمربند جریمه می کنن 

2. پلیس هایی که کاری به بستن کمربند ندارن . 


من در حال رانندگی : 

بابام : کمربندتو بستی ؟ 

من : نه 

بابام : جلوتر پلیس کمربند وایساده 

من : باشه الان می بندم :)))


بابام در حال رانندگی : 

من: کمربندتو بستی ؟ 

بابام : نه ، پلیس کمربند دیدی ؟ 

من : (((: 

۲۱:۳۹
ras ta
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۴
D:
پلیس کمربند :))

پاسخ :

دقیقا :))
yasna sadat
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۶
خخ
تو اتوبوس خیلی جالبه یهو میان میبینن کسی کمر بند نبسته ؛راننده رو جریمه میکنند..:))
بعد همه اون موقع تازه دنبال پیدا کردن کمربند!

پاسخ :

خخخخخ

اون دقیقا پلیس کمربنده :دی 

والا... 
Bahar Alone
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۷
:)))
خوش بحالت:/من رانندگی خیلی دوست:)
ویراژ دادن بیشتر دوس:|

پاسخ :

موقعی که جوون بودم کیف داشت ماشین و ویراژ و این صوبتا الان فقط فکر راه افتادن کارم هستم :))
💗 miss fatemeh 💗
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۰۰
سلام ویژه ی منو به پدر گرامیتون برسونین :))))))

پاسخ :

باشه بگم کی سلام رسوند؟ :))
ببر بنگال
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۴۱
O_o

پاسخ :

چیه پلیس کمربند ندیدی؟:دی
گمـــــــشده :)
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۸
بابای من شب ها نمی بنده
:دی
ولی تو روز مجبورش می کنیم ببنده

پاسخ :

بابای شما از پلیس کمربند حساب نمی بره ((:
والا...
هلما ...
۲۹ آذر ۹۵ , ۲۳:۰۳
پلیس کمربند :)))
لذا خودتون ببندین نه پلیس آقای محمدحسین .
باباها عشق ان با پلیسا کاری ندارم 😊

پاسخ :

جمله خودم ببندم نه پلیس را با رسم شکل توضییح دهید:)))
💗 miss fatemeh 💗
۳۰ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۰
بگید:یه سرهنگ که طرفدارته :))))

پاسخ :

:)))))))))
פـریـر ...
۰۲ دی ۹۵ , ۰۰:۲۹
وای خدا! پلیس کمربند :))))))

پاسخ :

:دی
naeeme chakeri
۰۴ دی ۹۵ , ۲۳:۵۱
بابای منم از ترس جریمه‌ی پلیسای کمربند، حاضرن چند ساعت کمربندو تو دستشون بگیرن ولی همچنان برای کامل بستنش مقاومت میکنن خخخخ

پاسخ :

این حرکت اسمش بیماری ترس از پلیس کمربنده که مسری و خطرناکه ((: 
yasi adkd
۰۵ دی ۹۵ , ۱۳:۳۳
@__@

پاسخ :

^ _ ^ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan