در مدت معلوم

مدت ها بود یه فیلم ایرانی با موضوع جدید و با یه نگاه جدید ندیده بودم ، در مدت معلوم با بازی فوق العاده 

جواد عزتی با موضوع جنجالی صیغه یا به تعبیر دیگه ازدواج موقت نگاه نویی به این موضوع انداخته شده 

با توجه درون مایه طنزش خیلی فیلم دلچسب و مفیوض کننده ایه (بچه خورده هایی که اینجا رو میخونن 

نرن ببین ها حداقل سن این فیلم ها 16+ ساله :دی  والا...) 


پ.ن: آهنگ تیتراژش هم ترانه معروفِ باحاله پیش درآمد علی عظیمیه :)

۰۰:۰۲
yasna sadat
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۸
فی مدت المعلوم منظورش همون ازدواج موقته یعنی!

پاسخ :

اره این جمله یه قسمت از صیغه ی محرمیته :) 
شیکسون (^_^)
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۳۴
خوبه حتما؟ :)
خانوادگی نیست پس دیگه...

پاسخ :

قشنگه :) 

با خانواده هم میشه دید منتها آدم معذب میشه  :دی
بهار پاتریکیان D:
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۱:۱۳
فقط اونجاش که میگه من بنز میشم میرم زیر پات =))))

پاسخ :

خوشم میاد شما انسان اهل دلی هستین فقط اهل دل ها هستن 
که چنین موسیقی های فخیمی گوش میدن و به همیچین نکاتی توجه می کنن :)))
والا... 
رواق
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۱:۲۹
خوش اومدین؛

پاسخ :

مچکرم (: 
1 بنده ی خدا
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۵:۰۸
ازهمه بیشتر از اون همسایه ی فضولشون بدم میومد.میخواستم یه جاهایی بزنم لهش کنم.

پاسخ :

خب آخرش زد لهش کرد میثم دیگه ((: 
هانیه شالباف
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۷:۳۰
من الان روی خودِ شانزدهم :))
ببینم یا نبینم؟

پاسخ :

نظر مرجعتون رو بپرسید ((((: 
ببر بنگال
۲۷ آذر ۹۵ , ۰۹:۵۷
عه رفتی تو خط فیلم :دی خخخخخخخخخخ

پاسخ :

پلنگ بنگال چطوری ؟
miss fatemeh
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۰:۵۲
من دیدم :|
خیلی قشنگه :)

پاسخ :

نباید میدیدی تو :)))))))))

خخخخخخ
ببر بنگال
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۱:۳۵
حالا قشنگه دادا فیلمه ؟

پاسخ :

مگه فضولی (زبون درازی) :دی 

والا...
fatemeh .m
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۳:۵۸
بامزسس فیلمه :)
ولی تتیراژش عالیهه

پاسخ :

بامزیه :)

احسنت (:
masi Rika
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۹
ندیدم این فیلمو...ولی میبینم! :)
+من باد میشم میرم تو موهات...:)

پاسخ :

ببینید و مفیوض بشید:دی 

+ دود میشم میرم تو ریه ات :)))
هلما ...
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۴:۳۸
خیلی وقته فیلم ندیدم ... اینم میره تو لیست فیلمایی که وقت داشتم ببینم :)
یک چیزی که شاید روزی غلیه اش برخواستم و تونستم حذفش کنم همین صیغه موقته ...

پاسخ :

جالبه ببینید :)) 

یه دیالوگی تو فیلم هست میگه : خدا بخشیده کدخدا نمیبخشه :))) ( ازدواج موقت رو میگه ) 
miss fatemeh
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۵:۵۵
دیگه شرمنده.دیر گفتین :دی

پاسخ :

خخخخخ 

ای شیطون :))
مجتبی مطوری
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۵:۵۸
فیلم جذابی به نظر میاد😂

پاسخ :

موضوعش یا خودش شیطون ؟! ((: 

اصن ببینم تو +16 شدی که میخوای بری ببینی :))))
مهتاب
۲۷ آذر ۹۵ , ۱۶:۰۷
من ندیدم برم ببینم چگونه است :)

پاسخ :

ببینید:) 
هلما ...
۲۷ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۲
عجب دیالوگایی داره ....
پس باید ببینمش ...

پاسخ :

خیلی خنده داره :))
ghazaleh ...
۲۸ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۶
این خیلی خنده داره خدایی منم بعد ورود آقایان ممنوع بااین فیلم خندیدم :-D

علی عظیمیم که دیگه عالی ^_^

پاسخ :

به اندازه اون خنده دار نیست ولی خوبه :)) 

اون آهنگش تکه :دی
ghazaleh ...
۲۸ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۸
هویجوری چی بوووودااااااااااا حرف دل دمتون گرم

پاسخ :

مچکرم :))
💗 miss fatemeh 💗
۲۸ آذر ۹۵ , ۱۹:۲۹
لطف دارین!شیطونی از خودتونه ^__^

پاسخ :

من دیگه حرفی ندارم :)))
💗 miss fatemeh 💗
۲۸ آذر ۹۵ , ۲۳:۱۱
اصن یکی از خاصیتای من همینه!
آخرین حرف طرف مقابلم همیشه "من دیگه حرفی ندارم" هستش -_^

پاسخ :

بابا تو دیگه کی هستی دست شیطونو بستی -_^
دچــ ــــار
۲۹ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۴
دیدمش ... در همین حد بس بود طرح موضوع. بیشترش دیگه جالب نیست فکر کنم که بخوان حالا بقیقه هم برن فیلم و مستند و ... بسازن دربارش

پاسخ :

موافق نیستم ولی بالاخره اینم نظریه (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan