عذرمیخوام.

یعنی واقعا معذرت خواهی اینقدر سخته که بعضی ها حاضر نیستن انجامش بدن ؟! 

وقتی بحث عذرخواهی میشه یاد آقوی همساده می افتم که باباش مجبورش کرده بود 24 ساعت 

ازش بدون توقف عذرخواهی کنه ... نه به آقوی همساده نه به بعضی ها که از این دو کلمه به این سادگی 

دریغ می کنن ، همین دو کلمه ی معذرت میخوام.

۲۲:۱۲
miss fatemeh
۲۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۱
سلام
اصن آقوی همساده الگوی زندگیمه.جون شما :))))

پاسخ :

سلام 

خوبه ببعی رو انتخاب نکردین به عنوان الگو (((: 

والا... 
هلما ...
۲۲ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۴
شاید شهامت ندارن ... نمیدونم ولی میفهمم سخته ...

پاسخ :

شایدم غرور... 
بهار پاتریکیان D:
۲۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۷
والا بخدا ، شعور ندارن ک خاب :(

پاسخ :

این جور نگید میان اینجا رو میخونن بهشون بر میخوره ((: 
بهار پاتریکیان D:
۲۲ آبان ۹۵ , ۲۳:۳۰
مخاطب داشت مگه ؟:/

پاسخ :

بعله 
اگه اومد یقتونو گرفت من بی تقصیرم (((: 
رشته خیال
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۱۳
از اونجایی که توی این دنیا به هر چی خواستم نرسیدم به این نتیجه رسیدم ببخشایید بهتر از معذرت خواستن جواب میده...

پاسخ :

دیگه خیلی ادبیش نکن :دی 
ماه نو
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۳۱
نمیخوان غرورشونو بشکنن....

پاسخ :

یحتمل همینه علت مگه نه همونی که مخاطب همین پستی ؟! ((: 
ماهی گلی
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۰:۴۲
آره آره همینه..علتش غروره:)

پاسخ :

خودشه !!!
ghazaleh ...
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۱:۲۸
یه عذر خواهی ساده که خیلیا دریغ میکنن میتونه کلی از رابطه هارو صد برابر محکم تر کنه
ما آدما یه جاهایی غرور خرج میکنیم که اصلا لازم نیست
بعضیا حاضرن جونشونو بدن ولی نگن معذرت میخوام :\
اصلا دلم پره ازاین آدما :||||
:-D

پاسخ :


نفسم گرفت ازین شب 
در این حصار بشکن 
در این حصار جادویی روزگار بشکن...!
. زیزیگلو
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۱:۲۹
لعنت به هرچی غروره که باعث میشه آدم خطاشو نپذیره و غرور بگیرتش و همین دوتا کلمه رو نگه....

پاسخ :

بشمار بی شمار ...:)
Bahar Alone
۲۳ آبان ۹۵ , ۰۸:۲۸
غرور چیه...شاید بلد نیستن:/

پاسخ :

بلدی نمیخواد هسته اتم که نمیخواد بشکافه طرف :) 

والا... 
yasna sadat
۲۳ آبان ۹۵ , ۱۳:۲۳
امان از غرووور

پاسخ :

الامان ...!
פـریـر ...
۲۳ آبان ۹۵ , ۱۷:۲۷
غرور خیلی بده...جدا...

پاسخ :

از خصائص شیطانه:))
سوفی ...
۲۴ آبان ۹۵ , ۱۲:۴۹
اصن این آقوی همساده و فامیل دور اگه الگو بشن نصف مشکلات جامعه حله. جدی میگم :)
اصن من معذرت میخوام که کم میام

پاسخ :

خخخخخخخخ

معذرت خواهی اصن خیلی خوبه بخاطر همنیه که استغفار اینقدر ثواب داره :دی 
فاطمه ...
۲۴ آبان ۹۵ , ۱۹:۱۱
آبجیم می گه من مغرورم... واقعا نمی دونم چرا اینو می گه. خب اون مثل من رک نیست. آخه آدم باید حرفش رو بزنه نباید وایسه بعدا حرص بخوره بریزه تو خودش خب :|
ساجده خوبه؟ خبرشو دارید؟

پاسخ :

خب مغرور نباشید :دی 

رک بودن با خود خوری تناقضی ندارن یعنی هستن افرادی که رک هستن ولی خود خوری می کنن و برعکس . 

ساجده هم خوبه ازش خبر ندارم ،شهر دیگه ای زندگی می کنن رفیقم رو خیلی کم می بینم شاید سالی یه بار 

یا حتی کمتر... :)
فاطمه ...
۲۴ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۵
موافقم... امیدوارم درست بشم :دی

پاسخ :

منم موافقم و امیدوار ((: 
ماه میسان
۲۵ آبان ۹۵ , ۰۶:۳۷
سخته ولی شیرینه...

پاسخ :

شیرین مثل زهرمار (زهر مار بخاطر شیرینی زیاد باعث لخته شدن خون میشه :دی) 
miss fatemeh
۲۵ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۳
ووووویییی میشه به منم رمز بدین؟؟ خییییلی دوست دارم بچگیتونو ببینم ^___^

پاسخ :

ووووی آره میشه :)))
ghazaleh ...
۲۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۷
من من من رمز رمز رمز ^_^

پاسخ :

باشه:)))
سعید
۲۶ آبان ۹۵ , ۱۸:۴۱
بله.
واقعن سخته!!!
کار سختم انجامش سخته!

والا عمو...
😂😂😂

پاسخ :

تو که استاد انجام دادن کارای سختی عوجان:))
مکاترونیک خودرو
۲۶ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۳
من ازاین لغت استفاااده میکنممم

پاسخ :

آفرین بر تو :)
سعید
۲۶ آبان ۹۵ , ۲۲:۰۳
20امین کامنت!!! 😉😜😂😝

این یک موردو قبول دارم عمو(ن عو) 😂😝
ولی این خان هشتمه!!! راه نداره عمو! پشت گوشتو دیدی. معذرت خواهی منو دیدی!!! 😉😜😂😝😉😜😂😝

پاسخ :

سعید تو قیافه ات شبیه معذرت خواهی شده تو اون خراب شده دیگه لازم به معذرت خواهیت نیست :)))

والا...
زینب بانو
۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۸
واقعا..
ی عذرخواهی مگه چیکار داره..

پاسخ :

واقعا که :دی 
اینو اونایی که عذرنمیخوان بخونن:))
yasna sadat
۲۹ آبان ۹۵ , ۱۷:۰۴
صاءب تبریزی....

عکس بچگی تون رو میشناسن مگه که رمزی شده!؟

پاسخ :

هرکسی خو صلاحیت دیدن ما رو نداره که آجی :)))
والا...

رمز دادم بهتون؟
yasna sadat
۰۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۱۶
اهان
نه رمز ندادین:)

پاسخ :

فرستادم:)
شهرزاد
۰۱ دی ۹۵ , ۱۵:۰۰
سلام اقا محمد حسین :)
من اینجا کامنت گذاشته بودم :(

پاسخ :

سلام :)

اون کامنت رو شخصی حساب کردم دیگه تایید نشد :دی
شهرزاد
۰۴ دی ۹۵ , ۰۲:۱۷
پس بزن به حساب زبان

پاسخ :

باشه ((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan