حرف دل

حالم شبیه راننده ی این وانته...:/ 



۲۱:۳۷
פـریـر ...
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۸
اولا این وانت نیست آقاجان! نیسانه نیسااااان :دی
دوما حالتون شبیه این راننده س؟ :| عاشق شدین ینی؟ ^_^
سوما ای داد بیداد واس عروسی لباس چی بپوشمممممم :دی

پاسخ :

اولا نیسان هم یه جور وانت :دی 

دوما : حالم شبیه کسیه که کسی رو گم کرده :/ 

سوما : شما همیشه خودتون رو دعوت می کنید عروسی (((: 

والا... 
بق بقو
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۴
چِ مبهم!!

پاسخ :

واضحه که :|
ɐɹɐɓol •_•
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۷
آخی...

کدامنیتی رو اعصابه -_-

پاسخ :

ببخشید دیگه هرزنامه هام زیاد شده مجبور شدم فعالش کنم :/
مهندس مکانیک خودرو
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۵
چه خوب رفتیدتوفازعشق وعاشقی........
ایشاالله پیدامیشه.....
خدابزرگه........

پاسخ :

عشق و عاشقی دوست داری ؟! :))) 

میخرم برات :دی 

والا... 

+ گشتم نبود تو هم بیشتر نگرد 
اندازه ی تو کسی مهربان نبود...
عاشق بارون ...
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۶
کسی رو گم کردید یعنی؟ :))

پاسخ :

تقریبا :/
گمـــــــشده :)
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۸
چه راننده اهل دلی بوده
باهاش موافقم
منتها من به جای کوچه کوچه گشتن روزامو سپری می کنم

پاسخ :

خسته نباشید :))
کیه که روزاشو پس اندازه کنه :دی 
آقاگل ‌‌‌‌
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۳۵
من یک ماه پیش گفتم عاشق شدی. گفتی نه!
اینم نشونه های بعدی.
اعتراف کن.

پاسخ :

دست رو دلم نذار که پره از خورشت کرفسه ...:)) 

خودت اعتراف کن :/

والا...
yasna sadat
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۵
بهانه....

پاسخ :

بهانه کلمه قشنگیه :) 
Weiß Eule
۱۶ مهر ۹۵ , ۰۰:۴۵
الهی...اولین باره همچین شعر رمانتیکی پشت وانت میبینم...

+ بابت کمک هم ممنونم:)

پاسخ :

راننده ها ادبایی هستن برا خودشون :دی 

+خواهش می کنم ، کدوم کمک؟
سعید
۱۶ مهر ۹۵ , ۰۳:۱۷
پس مث راننده وانت ها هم یک آورازی برامون بخوان عمو!!
والا...
:))

پاسخ :

آوازم نمیاد عمو جان :// 
قهرمان **
۱۶ مهر ۹۵ , ۰۸:۳۷
چه غلطا !بچه برو درستو بخون :دی خخخخخخخخخخخخخخخ


نگفتم این عاشق شده :دی حالا کی هست طرف ؟

پاسخ :

مگه قرار نبود تو هر چیزی رو نخونی بچه :| 

این چیزا چشم و گوشت رو باز میکنه بچه پررو :) 

بدو برو خونتون بدو :|
هلما ...
۱۶ مهر ۹۵ , ۰۹:۴۴
هییییییییم .....
بنظرتون میشه پیدا کرد ؟؟ یا اصن ی سوال دیگه : راه خوبی است برا پیدا کردن ؟؟

پاسخ :

هیییییم :)) 

راه دیگه ای سراغ دارید شما ؟! پیشنهادتون رو می شنوم :دی 

والا... 
gandom baanoo
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۱:۰۴
آه!!!

این کد امنیتی قبلنا نبود!! :/

پاسخ :

شرمنده ، مجبور شدم بذارم ، هرزنامه ها زیاد شده :/
ماجده ◕ ‿ ◕
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۰
:/

پاسخ :

://
هلما ...
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۳:۵۶
چرا میزنید حالا ؟؟ :))
میخایید اطلاعیه بدین با عکس ؟ :))

پاسخ :

چوب معلم گله هر کی نخوره .... بعله :))) 

اطلاعیه ؟! :|

نه تصمیم دارم تو روزنامه های کثیرالانتشار آگهی بدم :دی 

والا... 
هلما ...
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۴:۲۳
بله آقا معلم :))

پاسخ :

آفرین:))
قهرمان **
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۴:۴۴
الان بیام ببافمت:@
:/
:دی

پاسخ :

بپا نیفتی تو راه بافته بشی :دی 
بق بقو
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۹
نه دیگ واضه نیست ...
آخه راننده وانت بی هدف داره میگرده بدون مقصد مشخص و این که نمیدونه دقیقاً باید کجارو بگرده این دنبال گشتن خودش زمان میبره و از یه طرف دیگ معلوم نیس پیدا بشه یا نشه ...کلاً رو هواست :|
ولی خب اگ شما فرد مورد نظرتون مشخصه که دیگ اون بحثش جداست :)))

پاسخ :

برا خودش واضحه دیگه :دی
 می دونه دنبال چی میگرده ، منم همچنین:)) 


امیر بهزادپور
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۷:۰۰
خوشبحالش که توی کوچه پس کوچه های مشهد میگرده...
:)

پاسخ :

:))))) 
من :)
۱۶ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۵
ایول واقعا:))

پاسخ :

:دی
مهتاب
۱۶ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چی شده ؟؟؟(با لحن فامیل دور)ی با حالت کشیده خوانده شود خخ

این حرف به این می ماند که گشتم نبود نگرد نیست

***** ***** ***** ** **** **** ****** **** *
*** **** **** ***** ** ***** *** ****

پاسخ :

کامنت خوابتون رو هم خوندم :))) 

خط آخر رو متوجه نشدم میشه بیشتر توضیح بدین ؟! 
مهتاب
۱۷ مهر ۹۵ , ۱۷:۴۳
سلام
خب الان این قسمتی که گفته بودم رو حذف میکردین یه خطی که نوشتم کامنت خواب رو دیدین این قسمت رو

پاسخ :

سلام 

خخخخخخخ

الان دیگه یکم دیر نیست؟! ((: 
مهتاب
۱۷ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۸
چرا دیره
با توجه به سوال شما این کامنتو گذاشتم
://

پاسخ :

دو ایت یا بقولی انجام شد :))
مهتاب
۱۸ مهر ۹۵ , ۰۹:۱۵
پاک نمیکردین بهتر بودا چون کامنت قبلیه منم باز در مورد این بحث حذف اون قسمت بود :-|

پاسخ :

دیگه آبیه که ریخته :دی
فاطمه ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۱۱:۵۲
ساجده خانومی خوبه؟ دیدینش بالاخره؟ :)
عکس هم که ندادید به من :///
حالتون خوب(:

پاسخ :

سلام 

بعله عکسشو می فرستم براتون شخصا :) 

ممنونم :) 
فاطمه ...
۱۸ مهر ۹۵ , ۱۵:۳۷
من منتظرم همچنان
ممنووووووووووووووووووووووووون

پاسخ :

خواهش می کنم:) 
פـریـر ...
۲۰ مهر ۹۵ , ۱۷:۱۷
نه خیرم :| نیسان نیسانه! اصن وانت در برابر نیسان جوجه س :دی

هومممم...خلاصه از گمشده هم به عنوان معشوق در ادبیات یاد میشه :دییییی

:: اتفاقا من از اون دسته آدمام که اگه دعوتم نکنن به هیچ وجه من الوجود جایی نمیرم! ولی تنها سوالی که اینجا باید ازتون بپرسم اینه که: اصن شما مگه میتونی منو دعوت نکنی آقا شاعر؟ با سپاه رستم میام سراغتون :دی

پاسخ :

عشق نیسانی شما ظاهرا :|
 
اون دیگه ادبیات نیست بی ادبیاته :دی 

والا... 

+ :|||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan