یه حالیم

یه حال  عجیبی پیدا کردم، نه دوست دارم بنویسم ،نه دوست دارم بخونم و نه حتی کامنت بذارم 

فقط دوست دارم کامنت جدید بخونم ، فقطم بخونم جوابم ندم :دی 

تا حالا این حالت به شما دست یا پا داده ؟! 

اگه داده چقدر طول کشیده ، چه عوارض جانبی دیگه ایی داشته ؟! 

بنده رو از تجریبات گران سنگتون بی بهره نذارید :)



۲۱:۱۷
مهندس مکانیک خودرو
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۰
سه باربرام اتفاق افتاده ........
باورزش کردن وفکرهای مثبت کردن ونابودکردن گذشته دوباره به روندکارم ادامه دادممم...

پاسخ :

چه ورزشی؟ هوازی یا غیر هوازی ؟! :دی 
Lady cyan ※※
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۷
بله اتفاق افتاده؛/
باید صبر کنی کم کم خوب شه:-\

پاسخ :

به مو گفتی صبوری کن صبوری 
صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد :|
عای عم بــــهـــــار D:
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۲
من بار ها به این حال دچار گشتم ، تو وب قبلیم حدود صد تارو اصلا به روی خودم نیاوردم و بی جواب گذاشتم ،
۴۲۸ تا هم منتظر تایید دارم :|||
و بعدش هم به علت خستگی تایید نمیکنم و جواب نمیدم :دی :)))

پاسخ :

خسته نباشید عرض می کنم :)))
آقاگل ‌‌‌‌
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۳
من خودم که نه. ولی یکی رو میشناسم اینجوری شد بعد یک مدت تو خیابون ساندویچ میخورد. پرید تو گلوش مرد!

پاسخ :

اتفاقا من شنیدم یکی اینطوری شد رفیق وبلاگیش دور از جون مرد :)))

والا... 
مهندس مکانیک خودرو
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۴
ورزش هوازی مثلادویدن سریع،فوتبال بازی کردن و...

پاسخ :

نمیشه جای دویدن تند راه برم :)))
نگار :)
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۳۴
چه حالت بدی!
من تاحالا اینجوری نشدم :دی

پاسخ :

خدا دوستون داره :)) 

والا... 
من :)
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۴۰
:))
چه خارجی

پاسخ :

ها؟ خارجی ؟ 

ɐɹɐɓol •_•
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۱:۵۲
برو دوش اب سرد بگیر:دیییییییی

پاسخ :

اونوقت سرما بخورم شما میای برام سوپ درست کنی :)))) 

والا... 
ماهی گلی
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۳
عوارض جانبیش مثلا میتونه این باشه که دنبال کننده ها و کامنتاتون ریزش کنه.برای من پیش اومد[گریه]

پاسخ :

نگوووو :/ 
Weiß Eule
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۲۴
در بیشتر مواقع من اینجوریم...هیچ راه حلی هم نداره...یه زمانی خیلی خوب باشم...کامنت میذارم...یا مینویسم...الان مشخصه خوبم؟|:

پاسخ :

الان واضح و شفاف در حد فول اچ دی :)) 
פـریـر ...
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۳۳
این حالتو داشتم قبلا منتهی الان از بس حالم بده و در سرماخوردگی به سر می برم مغزم یاری نمی کنه یادم بیاد عوارض بعدیش چی بوده تا شما از چشمه ی معرفت و تجربه ی ما بهره ببرید :دی

پاسخ :

لیمو ترش تازه + عسل میل کنید خوب میشید :) 

مواظب چشمه معرفتتون هم باشید گل آلود نشه :دی 
yasna sadat
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۵
چرا منم این مدلی هستم الان!!!
خیلی وقته ولی..

پاسخ :

هعی لوله گاز... 

یه دوا درمونی بکنید خو :/ 
اَسی ...
۱۲ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۶
این از عوارض پست زیاد گذاشتن و کامنت زیاد گرفتنه! یه جور غرور وبلاگیه! وقتی به این مرض دچار میشی که خیالت از بابت تعداد مخاطبا و کامنتات راحته و میدونی چه پست بذاری چه نذاری، چه کامنت بدی چه ندی، مخاطبت سرجاشه!
اما بترس از روزی که مخاطبت هم این مرضو بگیره!!!!

پاسخ :

هعیی وایییییییییییییییی ترسیدم از اون روز (آیکون تب و لرز از ترس اون روز:دیییی ) 

مغرورم خودتونید (زبون درازی) 

والا... 
عاشق بارون ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۰۰:۱۰
کامنت ها بسی جالب بودن! :))))
خوب بشید ان شاء الله! D:

پاسخ :

چشماتون جالب می بینه :)) 

+ممنون
gandom baanoo
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۰:۵۱
الان غیر مستقم گفتین باید بیایم هی کامنت بذاریم و منتظر جواب هم نباشیم؟!!! :))))))))

پاسخ :

غیر مستقیم که نه با کمی انحرف به چپ منظورم این بود که اگه جوابم ندادم ناراحت نشید :دی 
(که البته جواب دادم) 

والا... 
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۷
سلاام ..

پاسخ :

علیک سلام 
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۷
خوبین ؟

پاسخ :

ای بدک نیستم :)
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۸
کامنت جدید :)

پاسخ :

به به :)
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۹
برید پارکی ی مکان عمومی ای و فقط ذهنتون رو متمرکز آدمایی ک اونجا میبینید کنید .. در موردشون فک کنید ... جواب میده :)

پاسخ :

یه مکان عمومی...گلاب به روتون دستشویی عمومی هم میشه ؟! :)))
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۳۰
این حالت ب من دست بده دستشو میشکنم .. تا این حد جدی :)

پاسخ :

:||||| 

چقدر خشن :/
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۳۱
تو این حالت زنگ میزنم ب یکی از دوستان پرحرف نیم ساعت ک مخمو خورد پشیمون میشم. ترجیح میدم برگردم ب حالت قیلی ..

پاسخ :

خخخخخخخخخ

مخم زیادی نکرده :دی 

والا... 
هلما ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۳۳
این همه حرف زدم و تجربه در اختیارتون گذاشتم .. تا اسم دیوونه رو نزاشتین با اجازه من برم :)

پاسخ :

:))))))))))))) 

از تراوش این همه تجربه کمال تشکر رو دارم :دی 

دیوانه چون دیوانه ببیند ... ((: 
خانوم لبخند
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۰۰
بله دست داده :)

پاسخ :

شما هم باهاش دست دادین ؟! :))
مهتاب
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۷:۰۷
:|

پاسخ :

وات؟
بق بقو
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۷:۱۱
من خیلی وقت دچارش شدم ..:|

پاسخ :

یاد شعر دچار سهراب افتادم اینه:

قشنگ یعنی چه؟

قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال

و عشق، تنها عشق

ترا به گرمی یک سیب می‌کند مأنوس.

و عشق، تنها عشق

مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد،

مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.

و نوش داروی اندوه؟

صدای خالص اکسیر می‌دهد این نوش. 

و حال شب شده بود.

چراغ روشن بود.

و چای می خوردند.

چرا گرفته دلت، مثل آنکه تنهایی.

 چقدر هم تنها!

خیال می‌کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ‌ها هستی.

دچار یعنی

عاشق.

 و فکر کن که چه تنهاست

اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد

چه فکر نازک غمناکی!

 و غم تبسم پوشیده نگاه گیاه است.

 و غم اشاره محوی به رد وحدت اشیاست.

 خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه آنهاست

نه، وصل ممکن نیست،

همیشه فاصله‌ای هست.

اگرچه منحنی آب بالش خوبی است

برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر،

همیشه فاصله‌ای هست.

دچار باید بود

و گرنه زمزمه حیرت میان دو حرف

 حرام خواهد شد.

و عشق

 سفر به روشنی اهتراز خلوت اشیاست.

و عشق

صدای فاصله‌هاست.

 صدای فاصله‌هایی که

- غرق ابهامند.

نه،

صدای فاصله‌هایی که مثل نقره تمیزند.

و با شنیدن یک هیچ می‌شوند کدر.

همیشه عاشق تنهاست

امیر بهزادپور
۱۳ مهر ۹۵ , ۲۰:۳۶
نکنید این کار ... بیایید و کامنت بذارید...مدیون نشید ی وقت...
:))

پاسخ :

((((:

باشه فقط بخاطر تو :دی 
مهتاب
۱۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۳
برای اینکه زیرا:)

پاسخ :

:|||
قهرمان **
۱۴ مهر ۹۵ , ۰۹:۴۱
داروش دوتا کف گرگی که من بزنم بهت حالت خوب میشه :دی

پاسخ :

باشه بزن فقط بذار منم یه لغد بزنم تو شکمت:)))
مستر نیمــا
۱۴ مهر ۹۵ , ۲۱:۲۱
حیلی زیاد

پاسخ :

:))
פـریـر ...
۱۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۸
هومممم بله بله خودمم به هرکی سرمامیخوره همینا رو پیشنهاد میدم :))

:: نه حواسم هست...فقط الان یه کم ویروسی شده که ایشالله تا چند روز آتی ویروس کشی میشه :دی

پاسخ :

آنتی ویروستون آپدیت کنید :))
سعید
۱۶ مهر ۹۵ , ۰۳:۱۹
بدان و آگاه باش کهههههههههههه:


****** **** ********* *** ****
محتویات این پیام بنا ب مسایل اخلاقی حذف گردیده است.

خلاصه کلام کارت تمومه عمو!!!
:)))

پاسخ :

بدان و آگاه باش کهههههههههههه:

عموجان من تا حلوای تو رو نخورم ریق رحمت رو سر نمیکشم :دی 

بعله :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan