تجارب گران سنگ

هیچ وقت از بانک غیر شهر خودتون وام نگیرید...:/

یه ماه بلکه دوماه حتی طول کشید که مبلغ مورد نظر رو واریز کنن اونم بعدازکش و قوس های فراوان :| 

به قول یکی از بستگان اگه مبلغ وام میلیاردی بود احتیاج به ضامن هم نداشت :دی 

پس من رو آینه عبرت خودتون کنید و بی خیال وام اونم از بانکی غیر از شهر خودتون بشید ...:)

والا... 

۲۲:۴۵
سعید
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۴۷
کلا وام مام نگیر عامو.
چیه زیر قرض و قوله بری؟!!!
حالا از کوجا وام گرفته بودی؟!!
:|

پاسخ :

یه بانکی تو قم :/
yasna sadat
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۹
آینه ی عبرت:)

پاسخ :

والا...
ویار تکلم
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۹
وقتی وام میگیری باید دوبرابر خود وام سودتش رو پرداخت کنی :)

پاسخ :

سودش که 200 درصد نیست که (((:
گمـــــــشده :)
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۳
توبه نامه تو امضا کنی من عبرت می گیرم
بدون توبه نامه نمی شه
:))

پاسخ :

خخخخخخخخخ

مرتد که نشدم پشیمون شدم :))))

والا...
قهرمان **
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۱
بابا پولدار :دی خخخخخخ

پاسخ :

بابا بی پول :)))) خخخخخ
نگار :)
۰۴ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۲
باشد که درس بگیریم :دی

پاسخ :

همانا که شما از رستگارانید:)))
اَسی ...
۰۵ مهر ۹۵ , ۰۲:۳۶
کلا با وام موافق نیستم

پاسخ :

منم مخالف نیستم کلا:دی
پسر رویایی
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۱:۳۴
من اصلاااااااااااااوام نمیگیرمممممممممم

فقط ازدانشگاهمون300000تومان وام گرفتم،دارم برجی 10000تومن پول برای وام میدممممم

پاسخ :

الان اینی که از دانشگاه گرفتی وام بوده ها :)))
بانوچـ ـه
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۲:۳۹
خو اگه پشیمونی شماره کارت بدم واریز کن :دی

پاسخ :

فکر نکنم از پس اقساطش بربیاید :دی 


هانیه شالباف
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۳:۵۰
ما فعلا از جیب پدر «قرص الپَس نده» می‌گیریم :D

پاسخ :

خخخخخخخخ 

عجب واژه ی من درآوردی جالبی :دی 
عای عم بــــهـــــار D:
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۵:۳۰
وام تو شهر خود آدم هزارجور دردسر داره بابا :)))

پاسخ :

:|| 

همانا که بعضی ها پند نمی پذیرند :)))
هلما ...
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۵:۵۲
وام نگرفتن بهتر از وام گرفتن است . از فرمایشات بنده :)

+ فک کنم هنوز ب سن وام گرفتن نرسیدم شکرخدا :))

پاسخ :

وام نگرفتن بهتر از وام گرفتن است .  هلما (ره) 

یعنی زیر 18 هستین ؟! :)))
פـریـر ...
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۷:۱۵
به نصیحت شما گوش فرا همی می دهیم :))

پاسخ :

شما هم رستگار خواهی شد :)))
bahar ...
۰۵ مهر ۹۵ , ۱۸:۲۷
((((:حتماااا

پاسخ :

آفرین(: 
هلما ...
۰۶ مهر ۹۵ , ۱۱:۱۱
نه بابا زیر 18 چیه ؟؟ :))
وام رو وقتی میگرن ک درگیر پول درآوردن و خرج کردنن . من ک فعلا زیر نظر پدرجان گام برمیدارم لازم نیس . یا آنچنان پول ندارم ک مثلا خونه بخرم و کم داشته باشم تا وام بگیرم :))

پاسخ :

ها از اون نظر گفتین :))
پسر رویایی
۰۶ مهر ۹۵ , ۲۰:۳۹
آخه300000تومن وامه ............3یا4میلیون یاپنجاه یاشصت میلیون وامه برای من......

پاسخ :

خخخخخخخخ

بعله :))
مهتاب
۰۷ مهر ۹۵ , ۱۱:۰۴
سلام
شما چقد خواب میبینید !؟!؟
رمز لطفا
ممنون

پاسخ :

سلام 

الان تیکه انداختین؟! رمز بدم ؟! :|
مهتاب
۰۷ مهر ۹۵ , ۱۹:۱۸
ناراحت شدین ؟:/
به شوخی گفتم

پاسخ :

منم شوخو بود جوابم :دی
مهتاب
۰۷ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۹
شکلک دست در چانه

پاسخ :

لبخند ملیحانه :))

رمز رسید؟
مهتاب
۰۷ مهر ۹۵ , ۲۳:۴۲
بله ممنون

پاسخ :

خواهش ایلیرم :دی
قهرمان **
۱۲ مهر ۹۵ , ۰۹:۵۸

آزاد شد

از بنـد نـفس و زنـجیرهـایش....

هـرکس کـه زد زنـجیر

از عـشق ابـاالفضل...

یـا ابوالفضل العباس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan