رویای نیمه شب

40-50 صفحه ی اولش رو خوندم به نظر داستان خوبی می آید ، قلمش به قدرت استاد نیست ولی

روایت روانی داره، وقتی کاملا تمومش کردم نقدم رو در موردش می نویسم. 

اینجا می تونید در مورد کتاب بیشتر بخونید . 

۲۱:۵۴
آبان دخت ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۵
اینو تلوزیون نشون میده :)

پاسخ :

از اونجایی که من سالی یه بار تلفیزیون می بینم ندیده بودمش تا از تو وبلاگ یکی از دوستان بهش برخوردم :) 
1 بنده ی خدا
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۸
4 ساعت بکوب نشستم خوندم.درسته قلمش مثل آقای امیرخانی نیست ولی در نوع خوثش جالبه.
+خیلی وقته با نگاه نقد چیزی نخوندم

پاسخ :

من کتاب های استاد رو یه روزه می خونم :) تا اینجا بدک نبوده در ادامه ببینم چه کرده نویسنده !
1 بنده ی خدا
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۸
4 ساعت بکوب نشستم خوندم.درسته قلمش مثل آقای امیرخانی نیست ولی در نوع خوثش جالبه.
+خیلی وقته با نگاه نقد چیزی نخوندم

پاسخ :

خوندن نقد گاهی وقتها از خوندن خود متن لذیذتره :)
عاشق بارون ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۳۰
هی یاد وفا می افتم با این کتاب ها!

پاسخ :

وفا ابوزید؟ 
عاشق بارون ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۰
چه تیزری O_O

آره سریال وفا.

پاسخ :

قشنگ بود مخصوصا اون مدل روسری که مد کرد ((:
عاشق بارون ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۶
فیلم ساختن از رو این کتاب؟؟

سریالش رو دارم! خاص بود.

پاسخ :

نه فقط همین تیزر رو ساختن ، ای کاش فیلمش رو هم بسازن خیلی جذاب میشه فیلمش 
بازیگرای خوبی هم انتخاب کرده برای همین تیزر عباس غزالی ، ماهچهره خلیلی و... 
Lady cyan ※※
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۹
اوه تیتر شاخ^~^

پاسخ :

تیتر یا تیزر؟! 
عاشق بارون ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۹
آره خیلی تیزر جالبی بود!
مرسی ازین پست! :)

پاسخ :

خواهش میکنم قابلی نداشت :ی 
گمـــــــشده :)
۲۰ شهریور ۹۵ , ۲۳:۰۹
خیلی جالبه که براش تیزر ساختن
مرسی بابت معرفی

پاسخ :

بله تیزرشم خیلی جذابه :) 

خواهش می کنم:)
ghazaleh ...
۲۱ شهریور ۹۵ , ۰۰:۲۲
چقده باحال بوداااااا :))))
مرسی برا معرفی ^_^

پاسخ :

خواهش می کنم :))
هلما ...
۲۱ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۱
دیده بودمش :)

نمیدونم چرا این تیزره ترغیبم نمیکنه کتاب رو بخرم . حس میکنم نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم :)

پاسخ :

تیزرش منو هم ترغیب نکرد بیشتر ترغیبم کرد فیلم سینمایشو ببینم حالا که فیلمش وجود نداره 
مجبورم داستانشو بخونم :) 


1 بنده ی خدا
۲۱ شهریور ۹۵ , ۰۶:۰۵
از شخصیت قنوا داخل داستان خیلی خوشم میاد.جالبه.
دیگه مثل قبل نیستم که مدوام یک کتابو بخونم.الان چندروزه سر دوتا کتابم،تمومم نمیشن.
چشمه ی نقدم خشک شده.اصلا پیام خاصی از چیزایی ک میخونم دریافت نمیکنم

پاسخ :

قنوا هم احتمالا از شما خوشش میاد :))) 
مهم مطالعه عمیق و چند بعدیه !!!
برای نقد باید پیش زمینه داشت ( دید، تخصص, ایده و...) 
پسر رویایی
۲۱ شهریور ۹۵ , ۰۷:۰۱
تیزرخوبی بودبرم کتابوبخونمش

پاسخ :

آفرین بر تو پسر خوب :))
هانیه شالباف
۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۱:۱۵
سلام...من خوندم این کتاب رو :)
قلم خیلی خوبی نداره و یه‌جاهایی؛ داستان رو زیادی کش می‌ده و راحت بقیه‌اش رو می‌شه حدس زد ، اما آخرش ... من فقط باهاش گریه کردم!

پاسخ :

سلام 

کامنت عالی منفجر :// 

گریه نداره که داستانه :دی 

والا... 
آبان دخت ...
۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۳
آهان :)))
اتفاقا منم همین مدلیم :/ اینم دو بار داشتم از وسط هال گذر همی می کردم که از شبکه تهران دیدمش :/

پاسخ :

من ورژن جدیدترم :دی 
هلما ...
۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۵:۴۳
تیزره این باشه واسه فیلمش هم ترغیب نمیشم :))

پاسخ :

تیزرش که قشنگه :|
MOHSEN Mousavi
۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۸
تیزرش که خوب بود:)کتابشم شما بخون برامون خلاصه کن!:دی

پاسخ :

شما خسته نشی اونوقت :)))
ghazaleh ...
۲۲ شهریور ۹۵ , ۰۱:۰۸
خیلی می ارزه :-D
به کتک خوردن هم می ارزه ^_^

پاسخ :

خخخخخخخ 

والا:دی
Lady cyan ※※
۲۲ شهریور ۹۵ , ۰۸:۵۸
هویجوری :))

پاسخ :

((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan