حیف

 


دریافت

حجم: 3.57 مگابایت

۱۸:۰۶
پسر رویایی
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۸:۲۲
بسیارترانه خوبیست ووافعاحیف

پاسخ :

((: 
بیست و دو
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۱۵
تازگیا محتوای آهنگا خیلی برام مهمه و محتواست که ملاک خوش اومدنو بد اومدنم میشه...
اینم که باز طبق معمول...شکست عشقی

پاسخ :

فرشته عشق نداند که چیست ای ساقی

بخواه جام و گلابی به خاک آدم ریز...:دی 


والا... 

آبان دخت ...
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۷
آخ این آهنگ سامان جلیلی!
درسته محتوای آهنگ چیز مهمیه اما بعضی آهنگا فارغ از محتواشون دل آدمو می پاشونن! اینم جزو همون دسته س :)

:: من اینو گوش میدم جدا یاد عشق نداشته م میفتم :|

پاسخ :

منم یاد هزاران عشق از دست رفتم میفتم وقت گوش میدم ((((: 

والا... 
Lady cyan ※※
۱۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۴۱
سامان^~^

پاسخ :

لازمه بگم از وب شما سرقت شده :)))
Lady cyan ※※
۱۹ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۶
ها خودم میدونم :))

پاسخ :

که اینطور ((: 
آبان دخت ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۰:۳۰
اوه شما وضعت از من بدتره که...هزاران! =))))))

پاسخ :

خیلی بدتر :))))))))))))))
shina ...
۲۰ شهریور ۹۵ , ۰۹:۵۰
ههه من که شکست عشقی خوردم رفت

پاسخ :

عخییییی (با لحن جناب خان)
yasna sadat
۲۱ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۱
چه قشنگ بود نشنیده بودم....

پاسخ :

بعله :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan