بداهه

زبان حال دلم:

نمی لرزد دگر قلب من ای دوست
بیا با دلبری قلبم بلرزان...


م.ح+آقاگل 



۲۰:۴۹
علی صفری
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۱
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ :

ممنون:)
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۰:۵۱
^_-

خخخخخخخخخ

پاسخ :

میخند؟
Lady cyan ※※
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۳
چشمک؟!
چه غلطا:دی

پاسخ :

در مورد دوست درست صحبت کن :/
رفیق خاموش
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۴
:)

پاسخ :

(:
قهرمان **
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۹
از دست تو محمد حسین:دی

پاسخ :

((:
من :)
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۴۴
اوهو :|

پاسخ :

اوهو نداره :))
هلما ...
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۴۷
بععععععععله پس ک اینطور :)
ی چشمک چ کاربردا داشته و ما بی خبر بودیم .. والا

پاسخ :

ما بی خبران صف اول بودیم ...بعله :دی 
آقای خوش فکر
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۴
بلزران آیا آوای ترکیب خودساخته ی BellsRun هست؟ یعنی تقریبا میشه زنگ ها رو اجرا کردن یا مثلا به صدا درآوردن زنگ ها
معشوقه ی شاعر با چشمکی بیاد و زنگ های قلب شاعر رو به صدا دربیاره ...
اصن خیلی ترکیب قشنگی بود :)

پاسخ :

یه چیزی تو همین مایه ها که میگی :دی 
shina ...
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۱۷
بیا با چشمکی قلبم بلرزان....عالیه

پاسخ :

مچکرم:))
ماهیِ نفس کِش! :)
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۸
بلزران؟!

:))

پاسخ :

ملا لغتی -__-
bahar ...
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۰
((:

پاسخ :

:))
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۸
"نمی لرزد دگر قلب من ای دوست
بیا با دلبری قلبم بلرزان"
چشمک یک کم وزنش رو میریزه به هم نمیریزه؟

پاسخ :

اصن به وزنش فکر نکرده بودم چون بداهه بود. 

دمت خیلی گرم اینی که گفتی خیلی قشنگتره :))
گمـــــــشده :)
۰۹ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۹
اومد؟
++قشنگ بود

پاسخ :

شاید هفته دیگه بیاد :))
+ممنون
نگار :)
۰۹ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۳
چه خوب بود :)))

پاسخ :

مچکرم:)
ghazaleh ...
۰۹ شهریور ۹۵ , ۰۱:۲۸
عااااااااااالیییییییییه که عالی

پاسخ :

لطف دارید:)
عاشق بارون ...
۰۹ شهریور ۹۵ , ۰۲:۲۶
قشنگ بود. با تشکر از آقا گل! :دی

پاسخ :

خواهش میکنم :))

با تشکر ازآقا گل و خودم :دی 
گم نام
۰۹ شهریور ۹۵ , ۱۷:۰۵
مگه آهنگه فیت میدی:)))))

پاسخ :

چی میدم؟؟
گم نام
۰۹ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۱
فیت نشنیدی
وقتی یه خواننده با یه خواننده دیگه میخونه میگن فیت داده

پاسخ :

نه نشنیده بودم چه چیزایی بلدی تو شیطون :))) 
والا...
mali chek
۱۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۰۰
چه قشنگ ^_^

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan