سفرنامه معکوس (عکس دار)

چند تا عکس از سفر کاری دو روزه ام که تبدیل به سفر سیاحتی زیارتی شد.


 ادامه مطلب 

مادیانی که خیلی شیطون و دوست داشتنی بود و به خوردن برگ گل علاقه داشت :دی 

یکی از فامیل هاش شاید هم رفیقاش بهمون سواری داد (: 


بچه هندونه ای که در دوران کودکی به سر می برد :)) 

نی نی یکی از دوستان که از هفت دولت آزاد و داشت خواب هفت پادشاه رو می دید :)

حرم حضرت معصومه (س) 

۰۰:۰۰
بیست و دو
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۰:۰۵
همه عکس ها حس خوبی دادن
چون عاشق اسبم
چون دلتنگ حرم و جمکرانم
چون نی نی خودش پره حسه
و چون تابستونم فقط با هندونه میشه گذروند:))

پاسخ :

کلا آدم عکاسی نیستم ولی اینا سوژه های خوبی بودن واسه عکاسی :))
عطار کوچولو
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۵
چقدر بچه‌ی نازیه...
خدا حفظش کنه انشله.

پاسخ :

بچه توپولی بود ماشالله((:
توکان ..
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۵
ویییی نی نی =)

پاسخ :

ووییییی آره:دی
ماهی گلی
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۲۱
ووووییییی ای من به فدای این نی نی کوشولو ^_^

حرم :)(
خوش به حالتون..زیارت قبول

پاسخ :

ابراز علاقتون به نی نی تو حلق نی نی و شیشه شیرش :)))
والا...

از همون جایی که هستین یه نماز به نیت زیارت حضرت معصومه بخونید دعوت میشید به زودی:))
اَسی ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۳۳
بسیار خوب
عکس حرم چقدر رویایی شده!!! :)

پاسخ :

کار گوشیمه رویایی عکس میگیره:)))
هلما ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۴۳
خیلیم عالی :)
ووش مادر جان چه نی نی از هفت دولت آزادی الهی ........

+ هر وقت صفحه وبتونو باز میکنم ب مدت 45 ثانیه میخندم . از بس اون فیلی ک پشت ب ما نشسته بانمکه . اصن ی روز هدرتون عوض شه وبتونو نشناسم شاید :)

پاسخ :

این فیل که غمگینه چرا بهش میخندین باید باهاش هم دردی کنید :/ 

والا...
بق بقو
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۲:۰۰
اسب ^_^چقد دوست دارم این حیونو ... بابام قول داده روزی روزگاری یه اسب بگیره ...اما کی دیگ معلوم نیست :|
آخی نی نی رو چه قشنگ خوابیده ..خستس خسته :)
البته خیلیم بچه هندونه نیست ها ..
امیدوارم مارو دعا کرده باشید !

پاسخ :

اگه خونتون حیاط بزرگی داشته باشه این آرزو دور از دسترس نیست ٫ یکی از بهترین تفریحات که برای سلامتی هم خیلی خوبه:)

خودم رو هم دعا نکردم:دی
 از بس عجله داشتم و دنبال کار بودم. 
ان شالله دفعه بعد دعاتون می کنم(شکلک نیشخند و غیره)
1 بنده ی خدا
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۵:۴۶
همش به کنار.اون نی نیه چقدر لهه.بچه رو درست بخوابونید

پاسخ :

این باباش خیلی بی خیاله همینی هم که می بینید خودش خیلی حالت خوبیه ٬بچه سومشه دیگه برنامه داره دو سه تا دیگه اضافه کنه:)))
علی صفری
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۷:۲۴
عکسها بسیارخوب زیبابودند
من عاشق سوارکاریم
منظره حرم حضرت معصومه خیلی زیباست

پاسخ :

چند سال پیش نو پارک ناژوان سوار کاری کردم 
ولی این بار بیشتر چسبید اسبش خیلی سرحال تر بود:) 
ان شالله به زودی قسمتت بشه. 
... **
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۶
به به خوش به سعادتتون .
به به چه عکسهای قشنگی
پس خودت کجایی محمد حسین ؟

پاسخ :

تو لباس هام :دی 

والا... 
1 بنده ی خدا
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۰۷
😒😒همین کارارو میکنن بچه ها میرن معتاد میشن دیگه

پاسخ :

خداییش حق دارین ، ولی لطفا این بار نرید معتاد شید لطفا :/

نمیخواستم عکس بذارم که کسی دلش نخواد ولی کامنت های دوستان مجبورم کرد :)))
ghazaleh ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۲
به به موسیو خوش باشین همیشه

چه نی نی نازییییییییییییییی ^_^

وای دلم باز هم حرم میخواد:))

زیارتتون هم قبول باشه

پاسخ :

مقسی مادمازل :)) 

امیدوارم به زودی مشرف بشید به پابوس بانو:) 


gandom baanoo
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۷
سفر به خیر :)

پاسخ :

متچکرم:)
هلما ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۱:۴۰
درسته ی جورایی کشتیای غرق شده ولی خیلی پهن و هیکلیه ک خنده داره ....

پاسخ :

گوله ی نمکه :))
آبان دخت ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۲:۲۷
وای اسب...خیلی دوست داشتنیه این حیوون ^_^

:: نی نی هم بسیور ناز و اکولی پکولیه...ای جان :)))

زیارتتون قبول :)

پاسخ :

اول عذر خواهی می کنم که جواب نداده بودم یادمه جواب داده بودم نمی دونم چرا پاک شده :( 

ان شالله نی نی خودوتون :)) 

مچکرم:) 
bahar ...
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۳:۳۲
((: چه عکسایی اون نی نی رووو

پاسخ :

عکس با نی نی 5 تومن :دی 
(^_^)hafez (^_^)
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۰
بچه چه خوشکله

پاسخ :

((: 
1 بنده ی خدا
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۵۸
نه منکه معتاد نمیشم.ولی اون بچه وقتی بفهمه اینجوری میخوابوندنش میره معتاد میشه.
چیو کسی دلش نخواد؟؟!

پاسخ :

مگه چجوری خوابوندنش؟ 

فکر کردم حتی عکس های سفر رو دیدین دلتون نی نی و اسب و غیره خواسته (((: 

والا... 
بق بقو
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۸:۰۲
دیگ در اون حدم نیست که اسب داشته باشیم ... اسب یه فضایی باز تر از اون میخواد یه استبل درست و حسابی و همچنین رسیدگی و غذا خوب :)

:| ممنونم ؛ لطفاً دفه بعد یادتون باشه دعا بفرمایید بیانی هارو

پاسخ :

یه اتاق گوشه حیاط بسشه غذاهای خیلی خوب نمیخواد پلو خورشت و اینا به علف و اینا راضیه بنده خدا (((: 
دفعه دیگه حتما دعا می کنم:))
1 بنده ی خدا
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۳
درواقع نخوابوندنش.خودش ولو شده.:-/ حداقل صافش میکردن.این گردن درد میگیره.

پاسخ :

این بچه باباش شیرازیه همین طور بغل کردنش هم خیلی کار بزرگیه :)))

والا... 
من :)
۰۷ شهریور ۹۵ , ۲۳:۳۴
چه حس های خوبی.

پاسخ :

بعله:)
MOHSEN Mousavi
۰۸ شهریور ۹۵ , ۰۹:۳۰
چه نازه:)

پاسخ :

قابلتو نداره :))
قهرمان **
۰۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۱
محمد حسین تو دیگه نمیخوای برگردی ؟ کنگر خوردی لنگر انداختی :دی

پاسخ :

تو همون محسن خودمون هستی ؟ اسم و وبلاگ عوض کردی؟ 
علی یاد
۰۸ شهریور ۹۵ , ۱۴:۱۲
لایک
ما روباش که 15 روز رفتیم مسافرت دو تا عکس درست درمون نگرفتیم :/

پاسخ :

توام مثل من آدم عکاسی نیستی :دی 
Lady cyan ※※
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۲
^____^

پاسخ :

((:
قهرمان **
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۰
آره خودمم

پاسخ :

خو چرا خودتو معرفی نکردی مرتیکه(((: 

والا... 
عاشق بارون ...
۰۸ شهریور ۹۵ , ۲۲:۰۴
زیارت قبول! :)

پاسخ :

مچکرم:)
فاطمه ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۰:۴۸
سلام
ما مشهد بودیم این چراغا بودن اما روشنشون نکردن ببینم :/
ولی همش نگاشون می کردم خوش به حالتون :)
نی نی ؛)

پاسخ :

سلام 

زیارتتون قبول خوش به حالتون التماس دعای شدید دارم :) 
این عکسی که گذاشتم واسه حرم خواهرشونه البته :) 
آبان دخت ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۳
چرا تو این پست فقط کامنت من بی جواب موند :(

پاسخ :

جدا ؟؟!! :| 

الان می بینم :/
آبان دخت ...
۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۵
خواهش میکنم :))

:: عه وا ! مرسی ^_^ ایشالله واس شما هم :))

پاسخ :

:)))) 

مچکرم (:
Bahar Alone
۲۲ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۱
اخی بچه هه چقدر نازه:)))اون کیه با زیر شلواری بغلش کرده؟؟
بهار خادمی
۲۶ مهر ۹۵ , ۰۹:۴۷
ماشالا کجام وایستادی!...اگ حرم بودم میدیدمت.چون منم همیشه همونجایی که تو وایمیستی میشینم://روی اون پله هه/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan