کوچولوهایی که کم تر به چشم میان ولی یه دنیا کاربرد دارن :/

از دیشب بیلبیلک لغزون موسم خراب شده و من عینهو اون حیون باهوش درازگوشی 

که خیلی هم کاری هستش و پشت گوشاش مخملیه احساس می کنم تو گل گیر کردم :// 

تازه دیشب قدر این کوچولوی همه فن حریف رو فهمیدم ، انگاری یه انگشت ندارم از بس این

 بیلبیلک جای خالیش احساس میشه :( 

+دارم میزنم به دل جاده نصفه شبی ( چقدر از سفرهای کاری و اجباری بدم میاد://) 

+ تا سلامی دوباره بدرود . 

۲۲:۱۹
بیست و دو
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۲
سفر به خیر مسافر

پاسخ :

متچکرم:/
. عارفه .
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۶
من خیلی از بیلبیلک موس استفاده نمی کنم! :|

سفرتون خوش :)

پاسخ :

نمیشه ازش استفاده نکرد برای بالا و پایین کردن صفحه 
خیلی به کار میاد :) 

+ مچکرم
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۳۸
:/

پاسخ :

:\
b lue
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۲
نمیدونستم اسمشون بیلبیلک هس مثل کلنگ کلنگک D':
می ترسم از این مسافرت ها :/
خبر سلامتیتون رو بدید.

پاسخ :

اسم های دیگه هم داره ولی به نظرم بیلبیلک بیشتر بهش میاد :دی 
والا...
MOHSEN Mousavi
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۴۹
بهش میگن اسکرول!

پاسخ :

آفرین همینی که تو میگی (((: 
آبان دخت ...
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۲:۵۱
مراقب خودتون باشین :)

پاسخ :

خیلی وقت بود کسی اینو بهم نگفته بود :/
ممنونم:)
رفیق خاموش
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۳:۱۹
بدرود:)

پاسخ :

مچکرم  ^___^
نگار :)
۰۳ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۵
سفر به سلامت :)

پاسخ :

قربان شما:))
توکان ..
۰۴ شهریور ۹۵ , ۰۰:۱۰
سفرتون سلامت :)

پاسخ :

تنکس:)
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ شهریور ۹۵ , ۰۱:۴۴
عخییی بیلبیلک عخییی :)))
جهت روشنگری پست بگم که بیلبیلک منظور همون دکمه گردان وسط موس هست که باعث بالا پایین شدن صفحات میشه:دی
.
سفر بخیر.
حالا اجباریم هست باشه! مهم خیریتشه :)

پاسخ :

بابت روشنگری هات ازت تشکر می کنم :))) 

علی رغم اینکه دوست نداشتم برم و اجباری بود ولی خیلی خوش گذشت جای شما خالی :دی 
اَسی ...
۰۴ شهریور ۹۵ , ۰۲:۲۵
سفر که خیلی خوبه!
سعی کنید لذت ببرید :)

پاسخ :

سفر خیلی خوبه اگه زورکی نباشه :دی 
shina ...
۰۴ شهریور ۹۵ , ۰۶:۳۶
سلامت باشید. بیلبیک اسمشه هاهاهاها نمیدونستم

پاسخ :

بیلبیلک اسم با مسمایی عه :دی 
bahar ...
۰۴ شهریور ۹۵ , ۱۳:۰۶
(: سفر به سلامت

پاسخ :

مچکرم :))
yasna sadat
۰۴ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۴

سفر بی خطرر

پاسخ :

متچکرم:)
. عارفه .
۰۴ شهریور ۹۵ , ۱۵:۴۰
آخه من واسه بالا و پایین کردن صفحه هم ازین نوار کنار صفحه استفاده می کنم :/

پاسخ :

خسته نمیشید اونوقت :/ 
آبان دخت ...
۰۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۹
من گفتم ^_^
کامنتا رو میخونم می بینم اینجا هم کسی نگفت...آفرین به من که رفیق خوبی ام D:

پاسخ :

تندیس ببیلبیلک طلایی رو باید به شما جایزه بدن اصن (((: 

والا... 
مهتاب
۰۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۲۹
سفرتون به سلامت

راستی سوغاتی یادتون نره :))

پاسخ :

مچکرم :) 

یادم نرفت یه چیزایی آوردم برا خانواده :دی 
سعید
۰۴ شهریور ۹۵ , ۲۲:۲۶
حقته عمو.
تا توباشی به این بیلبیلک لغزون موس(اسکرول!) بیشتر توجه کنی!!!
والا! مثل ما ک صبور نیستن ک!!!
:))


پاسخ :

حقته ، غورباقه هم قدته ، فردا شب عقدته عمو جان :)))

والا... 
هلما ...
۰۶ شهریور ۹۵ , ۰۰:۵۵
این حیوان عزیز تا ب حال اینهمه تعریف ی جا نشنیده بود :) البته دور از جونی ک نگفتینم من میگم . دور از جون

پاسخ :

شما لطف دارید :) 

دیدم کسی ازش تعرف نمیکنه داره افسرده میشه :دی 

والا... 
مژگان
۰۶ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۰
سلام...
با کمی تاخیر سفر بخیر...
ببخشید من همیشه دیر می رسم کلا تو زندگی همینم... :/

پاسخ :

سلام 

ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan