سوژه آزمایشگاهی بعدی


من حواسم نبوده ولی گویا برای بار سوم بد جور سوژه ام کردن نامردا :دی اینجا 


۰۰:۵۴
هلما ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۸
بعععله ....
شما تو سوژه شدن امتحان پس دادین و استادی شدین برا خودتون :))

پاسخ :

خخخخخخخخخ
 
دوستان ارادت دارن به من :)))))) 
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۸
من همیشه گفتم! خبر رادیوبلاگی ها شتریه که در خونه ی هر بلاگری میخوابه :دی

پاسخ :

تا حالا سه چهار با در خونه ی ما خوابیده :دی 
آقاگل ‌‌‌‌
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۱
من باز هم تکذیب میکنما :دی
:))))

پاسخ :

چی رو ؟
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۸
آره راس میگین...چرا؟ :)))

پاسخ :

نمی دونم والا... خوششون میاد حتما از خط خطی هام :))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۲:۱۰
تکذیب میکنم کلا!:دی
از سوژه کردن تا ...
کلا تکذیب میکنم.

پاسخ :

ویل للمکذبین :دی 

والا... 
بق بقو
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۴:۴۶
بعله ... کلاً سوژه خورتون خوبه :))))

پاسخ :

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت :دی 
علی صفری
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۶:۱۸
عیبی نداره

پاسخ :

پ نه پ عیب داره :)))
shina ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۸:۴۱
چطور میشه سوژه میشی؟؟؟

پاسخ :

رمز موفقیتم رو خودمم نمی دونم ((: 
قهرمان **
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۹:۱۸
ساعت خواب پسرم :دی خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

ساعت خواب مامان جون :دی 

خخخخخخخخ

من :)
۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۳:۲۵
:)) :)) :))

پاسخ :

((: ((: ((: 
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۶
آره دیگه :))))

پاسخ :

((: 
گم نام
۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۷:۲۷
والا من فقط دوبار یادمه سوژه شدی یکی همین آخری یکیم برای اون هوافضا:)
ولی خب من کاری به سوژه ندارم در هر صورت مبارک باشه:دی

پاسخ :

الان تو حسودیت میشه ؟ آخه سوژه شدن هم حسودی داره (آیکون زبون درازی:دی) 

4 بار اسمم رو آوردن که دوبارش سوژه هفته بودم:)))
بق بقو
۲۹ مرداد ۹۵ , ۰۵:۱۲
خوش حال باشید چون برای رادیو بلاگی ها همه میتونن سوژه باشن اما باجنبه و.. نه
پس خوش حال باشید :)

پاسخ :

یعنی منظورتون بود من خیلی با جنبه ام :)))
مهتاب
۲۹ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۸
سلام
تا حال به رادیو بلاگ سر نزده بودم خیلی خوب بود :))
پس رکورد سوژه شدن رو شما شکستین تبریک به شما تبریک به همه ...وتبریک:)

پاسخ :

سلام 

حالا که سر زدین دیگه نصف عمرتون بر فنا نیست :دی :دی .

مچکرم :) 
بق بقو
۳۰ مرداد ۹۵ , ۰۴:۴۸
نیستید!!؟؟!
من در انچه تا الان خوندم و دیدم ، نشان از با جنبگی شما بوده:)))

پاسخ :

شما لطف دارید ^__^
مژگان
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۵
سلام...
خیلی جالب بود... :))))
تبریک میگم...

پاسخ :

سلام 

مچکرم:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan