Quiz Of Kings

اصلا با بازی های موبایلی جور نیستم ولی این بازی به شدت جذبم کرد خوشحال میشم تو رینگ ببینمتون 
 با این اسم کاربری ermiha می تونید منو پیدا کنید :) 
برای دوستانی که آشنایی با این بازی مسابقه ای ندارن اینجا توضیحات خوبی داده شده . 


+شرمنده دوستانی هستم که به خاطر مشغله براشون کامنت نمیذارم :/ 
۲۱:۳۹
ویار تکلم
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۱
بازی خوبیه
من توش حریف میطلبم :)

پاسخ :

این گوی و این میدون بسم الله :))
نگار :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۴
حوصله بازی ندارم متاسفانه :)))

پاسخ :

حلوای لن ترانی تا نخوری ندانی !!! بعله !!!
من :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۸
اصلا کلا از بازی خوشم نمیومده و نمیاد :|

پاسخ :

به جواب کامنت قبل مراجعه کنید :دی
قهرمان **
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۵۰
^_^

پاسخ :

((: 
مژگان
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۳
سلام...
من بازی دوست دارم ولی خستمه...

پاسخ :

:/
من :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۰۸
ما اصن از این قبیل حلوا ها خوشمون نمیاد :|

پاسخ :

قضیه ی گربه و گوشت رو که حتما شنیدین ((((: 

والا... 
دختر اسمانی
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۲
(: بازی ندوس

پاسخ :

خوشم میاد همه هم خوششون اومد و استقبال کردن:| (افعال معکوس)
من :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۳
شنیدم ولی دوست ندارم یادش بیارم به ذهن مبارکم ^ــ^

پاسخ :

 اگه خواستین من به یادتون میارم :دی
 
والا... 
(^_^)hafez (^_^)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۵
من زیاد وقت ندارم شرمنده

پاسخ :

آخ یادم نبود خیلی از شماها ریس جمهور و وزیر هستین و وقتتون محدوده :دی 

والا... 
آقاگل ‌‌‌‌
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۸
منم دلم بازی میخواد ولی نه حال دارم نه وقت :/

پاسخ :

به جواب کامنت قبلی مراجعه کنید ((: 
من :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۹
مرسی از لطفتون :|

پاسخ :

خواهش می کنم وظیفه اس :دی 
من :)
۲۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۴
ممنون :)

پاسخ :

خواهش :)
علی صفری
۲۷ مرداد ۹۵ , ۰۶:۲۴
جالبه ولی بازیش نمیکنم

پاسخ :

چرا خو ؟ 
سعید
۲۷ مرداد ۹۵ , ۱۳:۳۷
فعلا که بازنده ای عمو جووون!!!

ماشالا بزم ب تخته سنگ پا قزوینه هاااا!!!!
:)))

پاسخ :

بچه پر رو تو که دو دست بیشتر بازی نکردی از ترس ناک اوت شدن :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۲۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۳۴
^___^
اوه مستدام

پاسخ :

شما مستدام تر:دی 
آبان دخت ...
۲۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۷
من کلا با گوشی بازی نمی کنم :| با بازی هم گوشی نمی کنم :| کلا همین دیگه...تا درودی دیگر بدرود :)))

پاسخ :

آفرین عمو جون :))
yasna sadat
۲۷ مرداد ۹۵ , ۲۳:۰۲
منم به کامنت های قبلی ارجاعتون میدم
:))

پاسخ :

دیگ به دیگ میگه ته دیگ (((((: 
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۸
ببینین چه برادرزاده ی خوبیم...خدا حفظم کنه ^__^

پاسخ :

آفرین آفرین :))
اَسی ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۱۴
من از الآن استرس گرفتم :|

پاسخ :

چرا؟؟
اَسی ...
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۶
واسه رقابت!!

پاسخ :

عه شمام دارین این بازیو ؟!

اگه پیدام کردین خودتون رو معرفی کنید هواتون رو داشته باشم خیلی ناجور نبازید :دی 

والا... 
علی صفری
۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۸
ازبازی کردن کلاخوشم نمیاد.

پاسخ :

باشه :)
گمـــــــشده :)
۲۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۲
من نه اهل بازی با گوشی ام نه کلا گوشیم ازین گوشیای جلف داره.
خخخخخ

پاسخ :

گوشیتون از این گوشیای جلف نداره ؟! :|
اَسی ...
۲۹ مرداد ۹۵ , ۰۱:۱۹
نه بابا ندارم! از اینکه شاید دانلود کنم و بخوام باهاتون رقابت کنم استرس گرفتم :))))))

پاسخ :

دانلود کنید قول میدم پشیمون نمیشید :دی
zahra ans
۲۹ مرداد ۹۵ , ۱۰:۳۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوه....**** خطرناک شدی!

پاسخ :

تازه کجاشو دیدی:)))
مَهسا هَسدَم ツ.
۲۹ مرداد ۹۵ , ۲۱:۰۱
خییلییی بازی توپیه ^_^

پاسخ :

آفرین :) 

ببخشید بازی نکردم هم سکه ام تموم شده 
هم خسته ام و هم اینکه اولش نشناختم تا بعد دیدم کامنت گذاشتین:) 
آرین :)
۳۰ مرداد ۹۵ , ۰۱:۴۴
بازى خوبیه حداقل باعث میشه اطلاعات آدم بالا بره!
:)

پاسخ :

منم به همین حاطر خوشم میاد :) 
سعید
۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۷:۳۹
سه دست بازی کردیم ک اولیش از خوش شانسیت مساوی شد.
1 برد خارج خانه و ی برد خانگی شیرین کسب کردم و با 7 امتیاز فعلن اولم!!!

هان؟ میخوای تکذیب کنی عمو؟
:))))

پاسخ :

اونجاشو که از مبارزه کردن فرار کردی رو هم تعریف کن عموجان :دی 

والا... 
سعید
۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۸:۳۱
من از مبارزه فرار نکردم.
شدیدن تکذیب هم میکنم.

با ادله بیا جلو عموو
:))))

پاسخ :

باشه درخواست مبارزه برات می فرستم ببینم راست میگی یا نه ؟ 
شهرزادی
۰۷ شهریور ۹۵ , ۰۱:۰۲
چندین ساعت انلاین بودی ولی درخواست بازیمو اوکی ندادی:/

پاسخ :

با چه اسمی درخواست بازی دادین؟ 
این چند روز خیلی کم آنلاین بودم .
مژگان
۱۰ اسفند ۹۵ , ۲۳:۳۴
سلام...
دیروز بعد از مدت ها این بازی رو دوباره نصب کردم قبلا ک شما این بازی رو معرفی کردید نصب کردم اما خب زیاد وارد نبودم پاک کردم...
دیروز دوباره نصب کردم گفتم کم کم پیشرفت میکنم و باعث میشه اطلاعات آدم بیشتر بشه...
هر وقت این بازی رو میبینم یادم ب شما میفته آخه شما اولین بار معرفیش کردید اسمتونم سرچ کردم اما پیدا نکردم خواستم بپرسم هنوز هستید؟

پاسخ :

سلام 

نه دیگه نیستم تو اون بازی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan