بلاگرها هم افول می کنن...:(

فقط ستاره ها نیستن که افول می کنن خیلی چیزا هست که افول کننده اس...خیلی چیزا حتی یه بلاگر 

احساس تلخیه ، احساس اینکه می بینی داری افول می کنی و کم کم تموم میشی ، مثل یه ستاره که چندین 

سال نوری از ما فاصله داره و ما نورش رو می بینم ولی خودش دیگه وجود نداره...

۲۲:۳۸
نگار :)
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۰
آره. .من شدیدا احساس میکنم شدیدا دارم افول میکنم :|

پاسخ :

فَلَمَّا جَنَّ عَلَیْهِ اللَّیْلُ رَأی‏ کَوْکَباً قالَ هذا رَبِّی فَلَمَّا أَفَلَ قالَ لا أُحِبُّ الْآفِلینَ  انعام 76
هنگامی که ( تاریکی ) شب او را پوشانید ، ستاره ای مشاهده کرد ، گفت: «این خدای من است؟» امّا هنگامی که افول کرد ، گفت: «افول کنندگان را دوست ندارم!»
من :)
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۱
خیلی موافقم... خیلی ..
+ لطفن شما افول نداشته باشین...

پاسخ :

+دارم تمام تلاشمو می کنم:/
(^_^)hafez (^_^)
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۸
:|

پاسخ :

yasna sadat
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۱
من از افول کنندگانم شدیدا :(

پاسخ :

نخیرم ، فقط خودم افولیم :دی 
سـا را
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۲:۵۷
محو شدن "درد" داره..
امیدوارم همیشه تو اوج باشید:)

پاسخ :

فعلا که تو عمقم :دی 

والا... 
ساکن طبقه 40
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۱
کلا جو بلاگر ها داره افول میکنه
قدیمترها یادش بخیر ... فکری بود و سر سوزن ذوقی ... حالا خیلی کم شده

پاسخ :

حرف هم زیاد دارم برای گفتن اما ذوقی نمونده دیگه به قول حافظ: 
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد ؟!

والا... 
گل پسر
۱۸ مرداد ۹۵ , ۲۳:۱۸
جدی؟

پاسخ :

آره جدی:)
zahra ans
۱۹ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۰
قبلترها بیشتر وبلاگ نوشته میشد،من هنوزم اینجارو بیشتر دوست دارم....
نرید...اگر خسته شدید،قبلاهم گفتم،فقط یه مدت استراحت کنید....فضای وبلاگتون خوبه و خوب بود....خصوصا اون موقع ها که اون قلم هدر بود:)

پاسخ :

هنوز کجا رو بیشتر دوست دارید؟! 

بحث خستگی نیست این بار ، به طرز وحشتناکی حوصله سر رفته ، دیگه حوصله خودمو هم ندارم :(
آقاگل ‌‌‌‌
۱۹ مرداد ۹۵ , ۰۱:۲۷
دیگه بعضی وقتا سر آدم گرم یک کارهای دیگه است. باعث میشه مثل فبل نباشه. این معنای افول خب نمیده :)

پاسخ :

حوصله ی شرح قصه نیست عزیز برادر چه برسه به حوصله وبلاگ نویسی :دی 

والا... 
بق بقو
۱۹ مرداد ۹۵ , ۰۵:۰۰
کم کم از افولیت در میایین:)
این برا بلاگرا یه چیز عادیه...

پاسخ :

امیدوارم :// 
b lue
۱۹ مرداد ۹۵ , ۱۱:۱۲
میشه طلوع کرد :)

پاسخ :

برا شدن که میشه منتها کی و چه وقت میشه ؟
b lue
۱۹ مرداد ۹۵ , ۱۱:۱۲
میشه طلوع کرد :)
علی صفری
۱۹ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۰
اره سخته

پاسخ :

آفرین:)
مژگان
۱۹ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۴
سلام...
دیگه هیچ چیزی مثل قبل نیست:(

پاسخ :

سلام

همین طوره...:(
اَسی ...
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۰۰
دوباره آیه ی یاس؟؟ :/

پاسخ :

آیه یاس نیست ، درد دله :)
عاشق بارون ...
۲۰ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۸
اینقدر نگید این حرفا رو! :))
تازه تو بلاگ یکم همه چی سر و سامون گرفته! باز موج رفتن راه نیفته فقط! :///

پاسخ :

حرف رفتن نمی زنم ، حرف موندن و گندیدن بود :((
zahra ans
۲۰ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۶
هنوز کجا رو بیشتر دوست دارید؟!


----------------------------
فضای وبلاگ نویسی.البته بیشتر خوندن!

پاسخ :

منم دوست دارم اما نه مثل قبل.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan