22 فوریه

رفتن بعضی ها(22 فوریه) غم انگیز است ،شاید بتوان رفتن آن ها را مصداق همچین شعری دانست : 

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
اینقدر که خالی شده بعد از تو جهان ای دوست... 


 پیش بینی کرده بودم که این کار رو انجام میدن و از خوندن خبر رفتنشون اصلا 
شگفت زده نشدم ، اما خیلی متاثر شدم امیدوارم هر جا هستن روزگار بر وفق مرادشون باشه و بعد از مدتی 
استراحت با انگیزه ای مضاعف به همین آدرس برگردن و این خلا رو با نوشته هاشون پر کنند. 


۲۲:۱۹
Lady cyan ※※
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۱
:(

پاسخ :

://
هلما ...
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۷
هیییم :(

پاسخ :

:/
Lady cyan ※※
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۹
بابا خب ناراحت شدم رفتن :/

پاسخ :

منم همین طور:(
گل پسر
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۴
مگه کی رفته؟

پاسخ :

دیروز رفت رو اسمش بزنی آدرسش میاد.
گل پسر
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۸
دعوتت کردم ها محمد حسین تو بازی وبلاگی .

پاسخ :

ممنون گل پسر شرکت می کنم به زودی!!!
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۳:۴۸
:)

پاسخ :

:)
shina ...
۱۷ مرداد ۹۵ , ۰۸:۰۵
کی رفت!!!! بعضیا اسم ندارن؟؟؟

پاسخ :

تو پارنتز نوشتم دیگه: ۲۲ فوریه
yasna sadat
۱۷ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۰
چه اسم جالبی داشتن...
دوباره فصل رفتن بلاگر هاست...

پاسخ :

بعله جالب بود:)

متاسفانه :/ 
گمـــــــشده :)
۱۷ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۷
من نمیشناسمشون.
:/

پاسخ :

اشکال نداره:)
مژگان
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۹
سلام...
من نمیشناختمشون اما همیشه رفتن قلب آدم رو ب درد میاره...

پاسخ :

سلام 

همین طوره :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan