لطیفه

یارو بچه دار نمیشده نذر می کنه، هر بچه ای خدا بهش داد، یه اسمی روش بذار که الله داشته باشه 

پسر اولشو میذاره نعمت الله ، دومی رو رحمت الله سومی دختر میشه میذاره سیندرلله  :))))) 


نکته اخلاقی : قبل از نذر کردن خوب بهش فکر کنید :دی


۱۶:۳۴
Lady cyan ※※
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۵
^_________^
خدا خفت نکنه
خخخخخخخ آخه سیندرلله؟!

پاسخ :

:)))))))))

من چیکاره بیدم :دی 
Roghaieh ..
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۶
چه نذری...

پاسخ :

نذر خوبی نبوده ؟! ((: 
Lady cyan ※※
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۳۶
وای خدای من
:0
والا...
جزو کلمات کلیدی شده؟
:0
-________________-

پاسخ :

والا... از تیمور کم تره ؟؟ این مثل اون :دی 

والا... 
Lady cyan ※※
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۲
هی من رو ناموسم حساسم :0
حرف تیمور رو نزن

پاسخ :

ناموس مذکر نشنیده بودم تا حالا :)))) 
آبان دخت ...
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۳
سیندرالله :)))) خیلیم خوب! به قول کلمات کلیدی والا... :دی

پاسخ :

والا... 

(((: 
yasna sadat
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۷:۱۱
چه ذهن خلاقی ....
:))

پاسخ :

نخبه بوده :)) 
گمـــــــشده :)
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۱
:))

پاسخ :

((:
مستر نیمــا
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۳
:)))

پاسخ :

:دی
گل پسر
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵
اینجا کجاست ؟ خیلی آشناستا .
بذار دقت کنم آهان وب تو محمد حسین :دی خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

آخی آلزایمر گرفتی :دی 
((((:
نگار :)
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵
:))))

پاسخ :

((((:
b lue
۱۲ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۷
DDD':

پاسخ :

(((: 
خانم جیم
۱۲ مرداد ۹۵ , ۲۱:۵۶
عجب :)))))

پاسخ :

نیم وجب :دی 
خانم جیم
۱۲ مرداد ۹۵ , ۲۲:۴۰
:|

پاسخ :

(:
مژگان
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۰
سلام...
واقعا:)
امشب خیلی کامنت فرستادم ببخشید...
آخه نبودم گفتم تا جایی ک نخوندم بخونم کامنت بزارم...

پاسخ :

سلام 

این چه حرفیه ، خیلی کار خوبی کردین :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan