سطل سحر آمیز


شما رو نمیدونم ولی من با کارتون ها زندگی می کردم مخصوصا این : سطل سحرآمیز قوه تخیلم رو عجیب فعال 

می کردتا ساعت ها بعد دیدنش تو فکرش بودم ، ای کاش واقعا سطل سحرآمیز وجود داشت این روزها بد جوری

محتاج این سطلم :/

 

وقتی داشتم دنبال پوستر این کارتون می گشتم کلی ، کارتون باحال دوران بچگی یادم افتاد : 

مثل: شهر فضایی ، سفرهای علمی ، بلیک و مورتیمر، افسانه سه برادر ، دوقلوهای افسانه ای و...

هعی...لوله گاز ...یادشون بخیر 
۱۳:۴۶
Lady cyan ※※
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۸
:/
من اون موقع فک کنم داشتم شیر میخوردم شما اینا رو نگا میکردید

پاسخ :

شایدم به دنیا نیومده بودی :)))

والا...
علی یاد
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۰
من با مرد اسفناجی و مرد موزی بیشتر خاطره دارم
اینم یادمه ولی زیاد نمی دیدمش

پاسخ :

مرد اسفناجی همون ملوان زبل منظورته؟
Lady cyan ※※
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۱
اره شاید :/

پاسخ :

((: 
ماهی گلی
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۲
هعییی برادر..
کجاها بردیمون با این پست
یادش‌بخیر:)

پاسخ :

بردم تو خاطرات :دی
ویار تکلم
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۰
اما کارتون های قلقلک دهنده ذهن من، ساعت برنارد و گربه استثنایی بود هرچند این هم خوب بود!

پاسخ :

ساعت برنارد و آکوییلانی هم با این که کارتون نبودن خیلی باحال بودن :) 
نگار :)
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۵
من از همون بچگی کلا با تلویزیون و فیلم و کارتون میانه ی خوبی نداشتم..فقط موسیقی و شجریان :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

ترکیدم بخاطر از بچگی شجریان :)))))))))))))))
آقای خوش فکر
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۵
بیا سطل زباله اتاق من رو ببر ، انقد سحرآمیزه !!!
خودش پر میشه ، خودش خالی میشه :)

پاسخ :

بی تربیت :دی

 تو بیا مال اتاق منو ببر( زبون درازی) 

والا... 
(^_^)hafez (^_^)
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۲
فیلم باحالی بدد ولی من همیشه یادم میرفت ببینمش

پاسخ :

:))))))

چرا؟
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۶
ندیدمش من

پاسخ :

چند وقت پیش دیدم شبکه پویا داشت دوباره میدادش :)
علی یاد
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۹
آفرین همون ولی من همیشه می گم مرد اسفناجی :)

پاسخ :

البته شنیدم میگفتن اسفناج نبود یه جور مواد مخدر می زده :دی
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۴۰
پویا نداریم :|

پاسخ :

چرررآ؟؟
عاشق بارون ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۳
من عاشق این بودم! :))) کلاً تمام کارتون های تخیلی!
اینو شبکه پویا که چند وقت پیش پخش میکرد هم دیدم! کلی منتظر بودم اینو پخش کنه! :دی

پاسخ :

کارتون منحصر به فردیه :)) 

البته من فقط تو بچگی اینا رو دوست داشتم الان که می بینم لذت نمی برم :/ 

آدرس نذاشتین دیشب که رمز بدم ، کی گشتم دنبا آدرستون پیدا نکردم اگه دنبام نکردید دنبا بزنید لاقل آدرستون رو داشته باشم. 
خانم جیم
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۶
همون که آرزهاشو برآورده میکرد؟! :))
اون که فقط 24 ساعت دوام داشت آرزوهاش.. اینجوری که خوب نیست :))
شبکه ی پویا هم میبینین؟! ( طبق جوابی که به آباندخت دادین) با برادرزاده ها؟! به به.. چه عمویی ^__^
:))))))

پاسخ :

کلا تی وی نمی بینم اینم شانسی دیدم :)) 

برادرزاده هام پیشم نیستن فقط یکیشون رو زیاد می بینم :/ 
خانم جیم
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۵:۱۱
ولی من همچنان پویا میبینم.. تازه گاهی با پدر.. پدر پلنگ صورتی دوست داره :)))

پاسخ :

:)))))))

چه جالب :دی 
مر یمی
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۷:۵۹
واقعا هعی لوله گاز):

پاسخ :

:)))
من :)
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۸:۰۲
چقدر احساس میکنم کاش واقعی بود...

پاسخ :

ویرایش جمله عجیب بود :دی 
بیست و دو
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۸:۲۲
دو قلوهای افسانه ای.....جولز و جولی
این شعرو یادته؟

دو قلوهای افسانه ای
دی دی دی دیرین دی
دستاشونو میدن به هم
دی دی دی دیرین دی
برای آزادی هم
دی دی دیرین دی
بقیشو یادم نیست اما میگفت برای نابودی فلان..

پاسخ :

یادم نمیاد آهنگ تیتراژش بود؟!


هلما ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۰۰
سفرهای علمی یادمه از اینا ...
من عاشق هایدی آنشرلی بودم از جودی آبود بدم میومدم از فوتبالیستا بدم میومد .. ردپای آبی خوب بود لوک خوش شانس عالی بود گربه سگ وای چقد کارتون ک من دوسشون داشتم و دارم ....

پاسخ :

خیلی کارتون خوب هست که میشه اسم آورد:)
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۱۹:۲۹
دیجیتال نداریم :|

پاسخ :

دیجیتال ندارین ؟! جالبه :) 
البته به من نظر من آدم تی وی کلا نبینه هیچی از دست نداده !!!
عاشق بارون ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۷
خب معلومه که دیدن این کارتون ها تو کودکی، با الان دوباره دیدنشون فرق میکنه! ولی بازم خاصن!

پاسخ :

همین طوره:)
بیست و دو
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۱
چرا انقدر کامنتای منو دیر تایید میکنید؟
یعنی هشتاد تا کامنتم باشه تایید میکنید تا من کامنت میذارم دیگه تایید نمیکنید.

پاسخ :

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد ؟!
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۹
به جاش از اون بوقای استانی داریم که کل ایرانو می گیره :دی

:: بله دقیقا...من یعضی وقتا میشه طی یک ماه 5 دقیقه تلوزیونم نمی بینم :|

پاسخ :

بوق استانی یعنی چی ؟! :دی 
من :)
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۰
همینه که هست
جمله به این واضحی :D

پاسخ :

که اینطور ((((((((: 
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۲۰
همون که خودتون می دونین :دی

پاسخ :

سعی می کنم حدس بزنم :دی 
آبان دخت ...
۱۱ مرداد ۹۵ , ۲۳:۴۵
بزنید بزنید...یقینا به اصل کلام می رسید :دی

پاسخ :

امیدوارم
آبان دخت ...
۱۲ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۸
حالا همچین چیز شاخی هم نیستا :| ساده س

پاسخ :

بعله می دونم:)
بق بقو
۱۲ مرداد ۹۵ , ۰۵:۱۳
ساعت برنارد :)
این برنامه تقریباً مثل همین برنامه ای که شما گفتید منو وارد تخیلات میکرد :دی
آرزوم بود یه دونه داشته باشم :|

پاسخ :

ساعت برنارد باب کارهای شیطانیه اصن :))))) 

والا...
yasna sadat
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۷:۱۵
اخییی سفر های علمی...
چند وقت پیش داشتیم دوبله عربیش رو کار میکردیم و میدیدیم سر کلاس هممون محوش شده بودیم....
حتی استاد بی ذوق!!!

پاسخ :

دوبله عربی :))))))))


چه شود :دی 
مژگان
۲۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۲
سلام...
منم این کارتون رو خیلی خیلی دوست داشتم واقعا چقدر زود گذشت و چقدر خوب بود...
یادش بخیر...
کلا چقدر برنامه های متفاوت و قشنگی داشتیم...

پاسخ :

سلام 

خیلی خوب بودن :)
1 بنده ی خدا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۲
سفرهای علمی.بلیک و مولتیمر.دوقلوهای افسانه ای.ساعت برنارد

ته هیچکدومشونم متوجه نشدم

پاسخ :

متوجه چی نشدین؟؟
1 بنده ی خدا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۶:۴۶
میگم متوجه نشدم آخراشون چیشد.

پاسخ :

واضح بودن که هر قسمتش یه آخری داشت اکثرا

دوقلوها آخرش ننه باباشون رو پیدا کردن و تموم:دی
1 بنده ی خدا
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۴۴
نه ببینید این کارتونا مجموعه ای بودن.علاوه براینکه هرقسمت یک پایانی داشت کل قسمت ها هم یک داستان واحد رو دنبال میکنن ک قسمت آخر اونم تموم میشه.من این آخر داستان واحدو نفهمیدم

پاسخ :

خب می تونید دوباره دانلود کنید یا بخونید ماجراشونو از رو داستانشون :دی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan