پولکی میخی ؟! (با لهجه اون پیرمرده تو ساختمان پزشکان بخونید:دی)

حاج آقای مسجد محلمون یه پیر مرد اصفهونیه تعریف می کرد از بچگیاش: 

می رفتیم دم حجره بابا بزرگمون میگفت : 

پولکی میخی ؟ بوگو لااله الا الله ، صلوات بفرس ( با لهجه اصفونی بخونید)

بعد مام صلوات می فرستادیم پولکی می گرفتیم ، می رفتیم . 

اما نکتات اخلاقی این خاطره : 

نکته یک : بابا بزرگشون آدم خیلی خوبی بوده .

نکته دوم : بابا بزرگشون اصفهونی بوده .

نکته سوم : به نوه هاشم پولکی مفته نمیداده یه صلواتی چیزی ازشون می گرفته :))))

معلومه من چقدر با اصفهونیا خاطره دارم ؟! 


۱۴:۱۷
بای پولار
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۲۸
امیدوارم جز خاطره، ازشون یه خورده شم اقتصادی هم به بادگار گرفته باشی!

پاسخ :

دروغ چرا 10-15 سال پیش بود یادم نمیاد عید چی بود یه اسکناس 1000 ریالی بهم عیدی داد :)))))


گل پسر
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۳۹
:)

پاسخ :

(:
. زیزیگلو
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۰
بابا بزرگ،
پریروز مرد...

پاسخ :

بابابزرگ شما ؟!؟
نگار :)
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۴
اصفهانی ها خیلی باحالن :))))

ولی خدایی بعضیاشون خیلی سخت خرج میکنن :دی

پاسخ :

اصن عاشق تیکه انداختن شونم ، هیچ کس مثل اصفهونیا بد تیکه نیست ((((: 

به قول خودشون اقتصادین :دی 
. زیزیگلو
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۵
نه
همونی که جای بابابزرگم بود...همون بابا بزرگ مغازه داری که همیشه از باشگاه که میومدم ازش بستنی میگرفتم... که همممه ی این سالایی که جای بابا بزرگامون بینمون خالی بود اونو بابابزرگ صدا میزدیم...

امروز صدای لااله الا الله میومد... میبردنش خاکش کنن...

پاسخ :

روحش شاد ان شالله اون دنیا از بستنی های بهشتی بخوره :))
اَسی ...
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۵:۲۲
چیز زیادی هم نمیخواسته! به نفع بچه ها بوده! هم پولکی میگرفتن هم ثواب میکردن

پاسخ :

نه با چند تا صلوات و اینا قانع میشده :دی 
آبان دخت ...
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۵:۲۳
چه عکس خوشگلی...من یه بار اصفهانیا رو دیدم...اونم عروسی اشنامون :دی
خیلی خوب بودن... از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون رقصشونم عالی بود :دی

+ این پست حس خوب می دهد...ممنون :))

پاسخ :

اصفهانیام مثل ما آدمیزادن از نظر قیافه هم هیچ فرقی ندارن حتی ، فقط اصفهانین :دی 

+قابلی نداشت :))
بق بقو
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۵:۲۷
دانشگاه اونجا بودید یا سربازی :دی

والا من تا به حال نرفتم اصفهان ... ولی دوستان اصفهانی خوبی تو بیان دارم :))

پاسخ :

گزینه سوم:) 

شهر دیدنیه ، خودشون میگن نصف جهان ولی به نظر من خمس جهان شاید باشه :دی 

والا...
آبان دخت ...
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۵:۵۳
نه آخه یه سری از مردم...از استانای مختلف رو که می بینی...یجور خاصی ان...حالت غریبگی و اینا...ولی اینا اینطور نبودن...باهاشون که حال و احوال می کردی اینقد گرم برخورد می کردن انگاری سال هاست می شناسنت :) از این لحاظ گفتم :))

+ :)

پاسخ :

این از سیاستشونست (((: 

+ :))
بق بقو
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۵:۵۹
من که گزینه سوم نمیبینم :|
باید میگفتید سوال اشتباه است :دی

پاسخ :

گزینه سوم رو خودم توضییح میدم :دی 

مدت 6 ماه سکونت در اصفهون به دلایلی کاری و زیستی :)))
و ایضا بودن منزل یکی از بستگان درجه یک در اونجا !
آبان دخت ...
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۰۲
اوه اوه بعله :)))

پاسخ :

والا... ((((: 
آقاگل ‌‌‌‌
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۲۳
اصلا اصفهونه و پولکیش دادا :دی

پاسخ :

پ گزش چی دادا؟!
میم شین
۲۴ تیر ۹۵ , ۱۶:۴۲
دلم پولکی خواست...

پاسخ :

عذاب وجدان گرفتم:/
مهتاب
۲۴ تیر ۹۵ , ۲۳:۰۵
پولکی چیه ؟؟

پاسخ :

همینی که عکسشو گذاشتم :) 
گمـــــــشده :)
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۹
نکته چهار این که شما مسجد می ری دی:

پاسخ :

اتفاقا بخاطر این حاج آقا مسجد نمیرم یه رفتارهایی داره که خوشم نمیاد :/
yasna sadat
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۶
اصفهانیام مثل ما آدمیزادن از نظر قیافه هم هیچ فرقی ندارن حتی ، فقط اصفهانین :دی

که فقط اصفهانیم!!:))

پاسخ :

پس چی بگم خب :)))) 
گم نام
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۶
فهمیدیم مسجد میری ای ریاکار:دی

پاسخ :

اگه بگم نمیرم باور می کنی ؟!
گم نام
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۹
بله باور میکنم:)

پاسخ :

آفرین پسر گلم :*
سرباز جامانده
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۸:۴۰
اصفهانیا بندگان برگزیده ی خدان.از بس ماهن.ضمنا تلفظ درستش پولـِـکی است.(باید بالهجه تلفظ شه تا حق مطلب ادا شه) فقط ی چیزی.اون دوست عزیزی که پرسیده بود پولکی چیه ینی تاحالا پولکی نخورده؟!!!

پاسخ :

ببخشید حواسم نبود پولِکیه :دی 

اون دوستمون تبریزی ، سوغات اونا نوغاست:))
Lady cyan ※※
۲۵ تیر ۹۵ , ۱۱:۱۴
شما باور تون میشه من یک کامنت طولانی طولانی نوشتم واسه این بعد موقع ارسال نتم قطع شد یانه
منو کی قرار درک کنه اخه :0

پاسخ :

آخ درکتون می کنم :/// 

ضد حال بدیه :( 
مهتاب
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۶
نه والا نخردیم(با صدای بابا پنجلی)

ایشونم گفتن همونی ک تو عکسه نگفتن از چی درس میشه و..:\

پاسخ :

هر وقت رفتین اصفهون ایشالله می خرید :))

+ دستور ساختش تو دنیای مجازی هست یه سرچ بزنید میاد :دی
مهتاب
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۲
اصفهان نمیرم ...:/
گزینه دوم میرم نت سرچ میکنم

پاسخ :

خخخخخخ

اصفهون که جای خوبییست چرا نمیرین ؟!
مهتاب
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۱
حس خوبی نسبت به این شهر ندارم..

پاسخ :

:)))))))))
مهتاب
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۶
:\

پاسخ :

:)


مهتاب
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۱
ممنون

پاسخ :

خواهش:)
zahra ans
۲۶ تیر ۹۵ , ۰۲:۰۰
اصفهانو دوست دارم ولی مردم دوست داشتنیش رو متاسفانه اغلب نه!
سلام حجی:)

پاسخ :

سلام :)
دل به دل راه داره:دی
zahra ans
۲۶ تیر ۹۵ , ۱۵:۵۲
اصفهانی؟!

پاسخ :

بعله اصفهانی :)
سعید
۲۶ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۴
با استانهای مجاور چطور؟
(اسم نمیارم ک سانسور نکنین)
خاطره کم ندارین؟؟!!!
:)))

پاسخ :

ملعون خبیث:)))))))))))
zahra ans
۲۷ تیر ۹۵ , ۰۱:۱۸
بی ادبی نباشه:) همه ی اصفهانیا رو که عرض نکردم.بد حرفمو گفتم درحقیقت...همه جا آدم خوب و بد داره.ما از شناس fبد با خوش برخورداش مراوده نداشتیم زیاد.ولی دو تا معلم درکل مدرسه رفتنم داشتم که علنا تو کلاس اعلام کردن خیلی دوستم دارن و من هم این دونفر رو از همه ی معلما بیشتر دوست داشتم و ارادت داشتم خدمتشون که اصفهانی بودن اتفاقا.
ببخشید.بد حرفمو بیان کردم.
......................................................
دل به دل راه داره:دی

--------------

:| ای بابا :|

پاسخ :

بی ادبی نیست راحت باشید بی ادبی هم اگه بود سانسورش می کنم :دی 
وجوج جیم
۲۸ تیر ۹۵ , ۱۱:۴۴
اصفونیا چای نیمدن
اگه بدن یکی
اونم با پولکی
مشتم نکون!یکی
میداری گوشه لپت میمکی
میذاری گوشه نلبکی
واس او یکی!
:)))

پاسخ :

الان این اعتراف یه اصفهونی بود یا یکی که مثل من با اصفهونیا خاطره زیاد داره ؟! :)))
به نظر خودم گزینه یکه البته :دی 

شعر موزونی بود:

اگه بدن یکی
اونم با پولکی
مشتم نکون!یکی
میداری گوشه لپت میمکی
میذاری گوشه نلبکی
واس او یکی ((: 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan