حرمان هور

بعد از خوندن نوشته های این عزیز فهمیدم ، ادیب بودن یا به ذاته هنرمند بودن یه موهبت کاملا خداد دادیه ، 

و اصلا ربطی به این نداره  که رتبه یک کنکور پزشکی سال 64 باشی و یا به درجه ای از ایمان رسیده باشی که 

تو سن 20 سالگی شهید بشی!!!


از خوندن این دست نوشته ها بی اندازه غرق لذت شدم ، شاید بخاطر شخصیت نویسنده اس!!!
زندگی نامه نویسنده اش اینجا 

۲۳:۱۷
گل پسر
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۱۹
:)

پاسخ :

(:
آبان دخت ...
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۲
اینجور کتابا رو اینجاها ندارن...اونوخ من باید از تهران سفارش بدم :|

+ حالا خوبه تو دارقوز اباد زندگی نمی کنیم که اینقد کتابفروشی کم داره :| پوفففف!!!!

پاسخ :

کتاب معروفیه همه جا دارش :) 

از تو سایت هم می تونید سفارش بدید بیارن درخونه ، فکر کنم پستشم رایگان باشه :)
(^_^)hafez (^_^)
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۲۲
باید جالب باشه

پاسخ :

خیلی قلم جذابی داره این عزیز :) 

حلوای لن ترانی تا نخوری ندانی !
آبان دخت ...
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۳۲
حالا فردا اگه وقت شد میرم به کتابفروشیا سر میزنم شاید داشتن :)

پاسخ :

آفرین بر شَما ، صد آفرین بر شُما :دی 
بق بقو
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۴
اوهوم ... ان شاءالله تو حلقه کتاب بخونیم :)
البته خودم اول چندتا کتاب مد نظر دارم :)

پاسخ :

خیلی کتاب قشنگیه ، بارم توصیه می کنم خوندنشو حلقه ای هم که بخونید که چه بهتر:))

کتابایی که مد نظرتون تو وبتون پیشنهاد بدید ، خدا رو چه دیدید شاید یه چالش معرفی کتاب از طرف بلاگرها راه افتاد :)
آبان دخت ...
۲۳ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۵
یه همچین دختر گُلیم! خدا حفظم کنه :دی

+ این شعاره احیانا رو شیرای دوران دبستان که تو مدرسه بهمون میدادن نوشته نبود؟؟؟ =)))))

پاسخ :

ان شالله :)))

+ آره خودشه :دی 
البته به شماها میدادن زمان ما از این خبرها نبود :/// 
آبان دخت ...
۲۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۶
خخخخ ممنون بابت این ان شاء الله :)))

+ آره خب...منم تا اینو خوندم با خودم گفتم" مگه دوران ابتدایی آقای شاعرم از این چیزا بود؟؟ :/ " که خب اعتراف نمودین نبود :)))

پاسخ :

والا... 

من کتک نخورده اعتراف می کنم :دی 

(((((: 
بای پولار
۲۴ تیر ۹۵ , ۰۸:۰۲
ایشالا گذرمون یه روز به هم بخوره ( من و این کتاب!) و حسابی در آغوش بگیریم همدیگه رو :)

پاسخ :

معانقه هم فراموش نشه :دی
رواق
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۱:۳۷
جالب بود برام که شب تولد من شهید شدند...؛

پاسخ :

:| 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan