متضادش بود خب

سال اول یا دوم راهنمایی بودم تو امتحان عربی یه سوال اومده بودم بدین عنوان : 

کلمات مونث را به مذکر ومذکر را به مونث تبدیل کن .

المعلّمةٌ : 

الرجل : 

و اما پاسخ من : 

المعلم 

الرجله :))))

قیافه معلم عربی بعد تصحیح برگه امتحانی: :| :/

قیافه من : ((: 

۱۷:۱۵
اَسی ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۶
اتفاقا کاااملا درست نوشتید :/

پاسخ :

جوابش : امراه میشد نه رجله :دی 
من :)
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۶
الرجله ؟؟؟؟؟ :||||
اگه رجل ئه اون ه چیه ؟؟ :))

پاسخ :

ه اون برای مونث کردنشه :))))
آبان دخت ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۹
الرجلة!! :دییییی

جواب باید می شد امراة!نه؟ خخخخخ
اگه معلم ما بود و اون دانش آموز مثلا من... درجا میگفت:
آخه عتیقه الرجلة چیه نوشتی؟؟؟

+ یاد راهنماییم افتادم...اوج فیلسوفی من تو عربی بود...نخونده می رفتم پای تخته 20 میشدم...هعیییی جوونی کجایی که یادت بخیر :|

پاسخ :

منم اون موقع عربیم خیلی خوب بود منتها آدمه دیگه یه وقت هایی باید سوتی بده :دی 
. زیزیگلو
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۹
بادیگارد لازم شدین!
از همون موقع باید واسه ترورتون دست به کار میشدن

پاسخ :

اتفاقا بچه های رادیو بلاگیها هم از مسئولان درخواست بادیگارد کردن برای من 
که یه نابغه وبلاگ نویسم منتها هنوز خبری نشده متاسفانه :)))
بق بقو
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۱۹
قیافه من:o-O
:)))

پاسخ :

قیافه من :

(((((:

والا...  
مستر آکولاد
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۲۴
حالا درست بود یا غلط؟؟
:/

پاسخ :

یعنی خودت نمی دونی عایا؟!
Lady cyan ※※
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۲۴
خخخخخخخخخخخخ
کاملا صحیح
من کلا عربیم ضعیفه
خبری از جک نشد؟:دی

پاسخ :

گم و گور شده مرتیکه :)))
(^_^)hafez (^_^)
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۲۵
خخخخخخخ

پاسخ :

(((:
گم نام
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۲۵
اون اولش خیلی پیچیده بود.سال اول یاد دوم راهنمایی بودم.یعنی چی آخه:)))
از پستات خوشم میاد کوتاهه چشم آدم درد نمیگیره موقع خوندن:)

پاسخ :

خخخخخخ

دهنت سرویس توام مثل منی پست های بلند رو نمی خونی :))))))

یعنی یادم نمیاد اول بودم یا دوم !!!
گم نام
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۰
خب عزیز من میشه سال اول یا دوم راهنمایی بودم نه یاد دوم راهنمایی بودم:))))
هی من میخونم میگم خب این یعنی چی:)))

پاسخ :

:))))

الان اصلاحش می کنم :دی
من :)
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۴
شده مث قضیه اینکه معلم میگفت انشا عربی بنویسید
انشا فارسی مینوشتم با این تفاوت ک اول نوشته ها ال داشت
السلام :))

پاسخ :

:)))))

مثل عربی حرف زدن فتعلی اویسی 
من :)
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۶
:))

پاسخ :

:دی
سرباز صفر
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
دعوتید به دیدن کلیپ بسیار بسیار کوتاه و جذابی که بهانه ای برای بی‌حجابی باقی نمیگذارد
********************************
**********************

حتما این کلیپ بسیار کوتاه رو ببینید
خیلی از سوالاتون برطرف میشه
:)
التماس دعا

پاسخ :

برات دعا می کنم که خدا یکم شعور بهت بده . 
آبان دخت ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۸
آره خب :))))

پاسخ :

بعله:)
shina ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۰۸
خیلی باحال بودید پس

پاسخ :

ممنونم:)
ناشناس ناشناسیان
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۲۰
خخخخخخخخخخخ

پاسخ :

((:
عاشق بارون ...
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۸:۴۳
هعی! :)

پاسخ :

چرا هعی ؟
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
۲۲ تیر ۹۵ , ۱۹:۴۳
هههه عالی بود هههه

پاسخ :

ممنونم:)
بای پولار
۲۲ تیر ۹۵ , ۲۳:۴۶
من رو یاد یه خاطره تو همین مایه‌ها انداختی واسه زبان فارسی.
توی سوال نوشتن کلمات متضاد من جلوی "شکست" نوشتم : "نشکست"!!!!!!
با اینکه جواب "پیروزی" بود من با کلی سفسطه نمرش رو گرفتم ولی :))))

پاسخ :

جواب دندان شکنی دادی :دی 
میم شین
۲۳ تیر ۹۵ , ۱۶:۲۹
آخ یاد معلم عربی مون افتادم
هروقت سوال می کرد ما جوابشو نمیدادیم میگفت درست اومدم؟ اینجا سوم ریاضیه؟ بعضا می رفت بیرون سردر رو هم چک میکرد... :دی

پاسخ :

عادم جاالبی بوده با این اوصاف :دی 
yasna sadat
۲۵ تیر ۹۵ , ۰۰:۵۷
به نظرم مشکل از نوع سواله!

پاسخ :

یکم سوالش دقیق نیست منم حدودی نوشتم چون حرف خیلی وقت پیشه بیشتر از 10 سال بیش !!!
سعید
۲۶ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۸
بهت امیدوار شدم عمو.

بازم بگو دیگه چیکارا کردی تو مدرسه!!!

:))

پاسخ :

همه اش قابل پخش نیست که خانواده رد میشه از اینجا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan